"Ben Mira annem Fatma Babam Kaportacilar Kralidir en olmadik arabalari orasindan burasindan duzelterek aslinda bir mucizeler yaratiyor .
Babamla gurur duyuyorum cok iyi bir arkadas ayni zamandada Baba gibi babadir yeri gelir arkadas yeri gelir Babam herşeyim"
Annem se dünya tatlisi evde ondan sorulur hani derlerya yuvayi dişi Kuş yapar diye gercektende cok doğru, annem herzaman bizi dusunen ,her daim kayitsiz, şartsız, beklentisi olmadan iyiligimizi isteyen Birtanemızdir.
Birde Babam ayrı disarda calişır evdeyse annem .Hayattaki en büyük zenginliyim annem ,babam, ve tabiki kardesim Murat .
Rabbime dua ediyorum ve tabiki onuda cok seviyorum Murat en kücügümüzdür .
Ama cok seviliyor evde en kücükler tabiki unutmadan birde 2 cim Hiram var oda kendi halinde amaci sadece okumak olan baska biseyle işi olmayan
bana göre daha dingin hayat yaşiyan .Sakin zaten evde en hareketli benim nedense kanimda var sanirim ama boýle olmak bana çok iyi geliyor.
-Bugün erkenden kalktim odamin penceresini actim mis gibi temiz havayi icime cektim
"Sabah erkenden kalkmak bana cok iyi geliyor daha dinç uyaniyorum neden se cok hic bir zaman uyumamisimdir.
Aşırı uyumayida sevmem doğrusu hemen yüzümü yikadim. Kahvaltimi yaptim derken sandvic yapiyorum kendime ben bi benim için annem uyansin istemiyorum hazirliyorum kahvaltımı zaten o sandviç bana yetiyor.
Fazla fazla yemek yemeyi sevmiyorum. Bu formumuda cok yemek sevmememe borçluyum sanirim.
Kumral ,yesil gozlu, 1. 65 boy 55 kilosu olan spor giyinmeyi cok seven bir Mira klasik giyinmeyi hic sevmiyorum.
Annem bi ara cok etekler falan almistir ama ben yinede sevmiyorum ama artik almayi bırakti cünkü sürekli para vermekten ve benim giymememden yoruldugu icin neyse evde cok vakit gecirdim artik ozgürlüğe kavusma vaktim geldi bence özgürlük demisken kimse sıkmiyo tabiki evde beni ben Patenimden bahsediyorum onun üzerinden sanki dünyalar benim oluyo.
Hani herkesin ayri ayri sevdiği bir uğraş vardir kimisi kitap ,okur kimisi bisiklet ,vs benimse tek tutkum patenim bir yana dünya bir yana .
Annemler uyurken cikmaliyim artik evden onlar bana alişkindir zaten sabah 7 de kalkar 7. 30 ise cikmis olurum coktan evde bizim evin iki sokak aşsagisinda Allahtan Paten sürme yerleri var sahilde hem mis gibi hava aliyorum hemde patenimi sürüyorum. Mutluluk bu işte insan daha ne isterki.
Bazen cok erken oldugundan dolayi tirsmiyoda deyilim aslinda çunku sahilde genelde o saatte erkekler oluyo ama hicbir korku Paten surmemden onemli deyil en fazla ne olabilirki diyorum ve başliyorum. Patenimi sürmeye.
Hadi bismillah başlasin şov derim başlarim kendimi kendim motive ederim .Sahilde cukurlar var paten sürme yerleri bu cok iyi birsey ben gibi bir sürü insan vakit gecire biliyor. Benim Universiyteyi kazanmamamin bir sebebide bu olsa gerek ders calismaktan cok Paten surmeye gittigim için oluyo bunlar farkinda babamlarda zaten. Bakalim ne olsun sonumuz pek de ailem istemiyo cok zamanini harciyorsun ona falan diyolar .
Bende bi en sevdigim sey patenim biliyosunuz annecim babacim saygi duyun lutfen diyorum olay kisa sureliginede olsa kapaniyo .Neyse herzaman ki gibi sahile indim normal sahil yolundan giderim ben ilk önce sonrada paten sürme yerine dogru sürerim biraz ortada kaliyo baya oraya kadar sure sure giderim hersabah.
"Yine herzamanki gibi yolumda giderken uzaktan gelen gençbir cocuk bole nasil anlatsam hem benim gittigim yoldan bana dogru yolda yürüyo ama. Bende tabiki anormallik sezince cocukta biraz yavasladim doğrusu neyse yavaş yavas yoluma giderken birden çocuk düstü düşcekti zaten bana doğru yürüyorken bi bayildi birden kollarima bende ne yapicağimi şaşirdim o an".
Pekte tekin tipi yoktu ama yinede yardim etmeliydim derken tam agirdi baya koca delikanli sonuçta .Bi tutmaya çalişirken yere bi düştük kolumda yere öylebir sürtüldüki birden düşünce benden başka kimsede yardim etmiyo . Yardim edin lütfen diye bağiriyorum kimse gelmek istemiyo en sonunda kaldirdim üstümden basini biraz sirt cantami basinin arkaşina koydum.
Ne oldugunu anlamaya calisiyordum Yanina eğildim gozleri hafif acikti sende kimsin ? ya der demez gözleri kapanmisti.
Kötü bi koku vardi sanirim içkiydi içki kokusunuda bilmiyordum doğrusu. En sonunda yerde yattigini goren iki abi geldi hayirdir . Abi bende anlamadım bayildi birden yardim edin falan dedim ambulansi aradim icki kokuyo bu cocuk dediklerinde tahminimde yanilmamistim.
Ama cok üzuldüm ne derdi olabilirdiki acaba bu yasta. Gencecik bir insan nasil bu hale gelebilirdi.
Diye düşünürken allahtan ambulans geldi .Direk sedyeye aldilar tanidiginizmi ? falan diye sordu lar.
Hayir olsun sizide götürelim kolunuz iyi ğörünmüyor. Ne olduğunu anlamaya çakisirken ambulansta buldum kendimi. Kafami sallayip tamam demek istedim ayağimda patenlerle kalakaldim.
Allahtan cantamda bi ince spor ayakkabi taşirdim ne olur ne olmaz diye .Çikardim patanlerimi canntamin arkasina bagladim.
Ambulansta oturttular beni bi taraftan ne olduğunu anlamaya calisiyordum .
Birden bayildi dedim görevliye nesi var anlamadim ki .İçki komasina girmis ne ler oluryordu anlamiyordum .
Neyse umarim iyi olur diye tanimasamda dua ettim. Kumral 1 .75 boylarinda falan genç bir çoçuk hakkinda hic birşey bilmesemde , tanimasamda onun icin endise ediyordum.
Hem insan olmak sadece tanidiklarimiz icin dua etmek olmamaliydi bence diye düsünürken
Hemşireýe bi serum alir gelir kendine .Allahtan sen bulup aninda aradin bizi dedi görevli bi kusar kendine gelmeside cok sürmez falan deyince rahatlamistim.
Bi anda olsa bu arada annemelerde aramislardi .Ama acmamistim telaslandirmak istemiyorum çunkü ;
Derken gelmistik zaten hastaneye cok şükür dedim kendi kendime onu odaya aldilar baktilar cebine kimlik falan varmi diye. Kim oldugunu bilmiyorduk yani adini adi Oğuzhan mis meger annesini aradilar haber verdiler
Benide odaya aldi bi hemsire sanada bakalim . Kolum birden düşünce baya yaralanmisti
Aciyoduda biraz ama olsun mutluydum en azinda ambulans 'a haber vermis bir insani kurtarmiş olmak herseye değerdi. O an cok şaşirmistim insanlik Ölmüştü
Çocuk kollarimda bayilmisti yere düşmüştük kimsenin umru deyildi. Sonradan 2 kisi gelmisti Allah 'tan biraz da olsa iyi insanlar varmis hala diyebildim.
O bakmasa bu bakmasa ne olucak ti yardim severlik bukadarmi bitmisti.
Orda olan sonucta kendi evlatlarida olabilirdi
Herneyse sonunda benim pansuman yarım saate bitmisti .
Birazda uzan dinlen bir yerin ağriyorsa soyle iyiyim desemde yattim biraz .Sonra ona ne oldu diye sormuştum o derken dedi hemsire benimle gelen. Kim Oğuzhan mi daha iyi serum vermeden önce kustu biraz gozlerini acti sonrasinda da uyuyo simdi .Serumu bitince iyi olucak merak etme diye bilgi verdi hemsire hanim
Gorebilirmiyim derken annesi babasi odadaydi agliyorlardi cok üzülmüştüm bi an .Ben bole annemi babami hic aglatmamaliyim dedim kendi kendime .Benim kendi kendime konusmalarim olaylar hakkinda yorum yapmalarim meşhurdur .
Zaten annesi babasi doktorlarla konusuyorlardi. Pek iyi deyil eve gelmez evde yatmaz bizi istemiyo doktor bey falan diye konusuyolardi.
Sonra hastaniz uyandi diye hemşire hanim cagirdi annesi babasini görünce moral olur. Dedim kendi kendime ama bi bağirmaya basladiki .Defolun gidin sizi görmek istemiyorum falan diye ben şok olmustum.
Onlari cikardilar disari bu sirada gecmis olsun diye iceriye girdim. Sende kimsin ne ariyosun burda sende defolgit ne ariyorsun odada diye banada bağirdi .Ben bi şok daha tabiki bişey değil Oğuzhan dedim ciktim odadan.
Hemsire olanlari anlatmis olucakki tekrar çagirdi beni. Seni çağiriyo dedi bana bende tekrar gittim ne dicek diye trip atip nazlancak deyildim. Çocuk gibi sonuçta gereksizdi böyle şeyler .
"Efendim bay ukala haha cok mu komiksin sen . Suratsiz ya bana ne istiyorsun sadede gel ne bekliyordun odada beni getirdin diye teşekkürmü .Bekliyordun bide ölseydim keske diye söylenmeye basladi bana ne beklicem teşekkür falan senin gibi iyilikten anlamayan suratsiz birinden" ?????.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...