SÜRPRİZLİ BİR OLAY DAHA

5 2 0
                                    


İşte tamda görmek istediyim manzarada işte buydu Annesinin yüzü hatta ve hatta gözlerinin içi gülüyor bi an dünyalar onun oluyordu sevincinden .Belliydi bu cok tabiki babasi ablasida olanlardan ziyadesiyle şaşkin ve bir okadarda mutlulardi.

Çok şükür olmasi gereken olmuş ailesine kavuşmuş ve yeniden hayata yaşamaya başlamak istemesi her seye deģiyordu .Hatta dövüldüğüme seviniyordum bile şuan ben eğer bu saldiriyi geçirmemis olsaydım.

belkide hala inat edicek yok yere herşeyi yine yokuşa sürücekti. Gereksiz yere beni budurumda gördüğü için daha fazla üzmeyede kiyamadi yoksa bu durum uzardi da uzardi tahminimce yani inatçilik kaninda vardi beyfendinin.


Herkez dikkatini bana yöneltti sonrasinda ayakta kaldin kizim gel buyur otur şöyle dedi Aysel teyze oğullarim geldi çok mutlu oldum ama sanada  bir okadar üzüldüm be yavrum halin içler acisi ne istiyorlardi senden vah çocuğum diye üzgünlüğünü dile getiriyordu anne yüreyi iste dayanamiyordu oda benim annem gibi.

Aysel teyze yaşicağim varmis demekki ne olursa olsun şükretmeye çok sebebim var daha kötü olabilirdim şu an yaşamiyorbile olabilirdim ama rabbim korudu bi parmaklarim kirildi okadar birazda agrim var tabiki ama geçer inşaallah....

Deyip konuyu kapatmak istiyordum cünkü şu andaki mutluluk başka konu üzerinden dağilsin yada bölünsün istemiyordum doğal olarak . Kaç ay bekledim sonuçta bu sonucun olmasini , ne badireler atlattik neler ,neler ama sonunda yapmak istediğin amacina değiyorsa derken onlar benim icin hersey di oyuzden mutlu olmalarini görmek te gayet güzel oluyormus ya.

Bende arkama yaslandim çünkü ayakta durdukça basim dönüyor gibi oluyorum böyle oturmak iyi geldi. Tabiki doğal olarak bunlarin nasil geliştigini Oğuzhanin nasil ikna oldugunu babasi meraketmis olicakki kizim oğlumuz senin sayende bizim evde oyle değilmii hanim diye soruyordu Aysel teyzeye .

Evet Celal bey Mira kizim bana herzaman söylüyordu umudunuzu kaybetmeyin ,hiç birşey icin olmaz demeyin bazi konulari zamana birakin mutlaka barişirsiniz diyorduda. Biz pek inanamiyorduk tabiki

ama oğlumuzun hayatini kararlarini nasil değistirdiğini pek anlamasamda Miranin payinin baya büyük oldugunu biliyordum aslinda hep destekcimiz di yanimizdaydi o hastanede bile belliydi iyi bir kiz olduğu Oğuzhani yetiştirdiği yetmiyormuş gibi bizim sorunlarimizla ilgilenmeyede devam ediyordu. Ozamanda insanlik ölmemiş görüyormusun helal olsun seni yetiştiren anneye, babaya , diye söyluyordum. Kendi kendime estafurullah Aysel teyze kim olsa yapardi
zaten olmasi gerekende buydu birde beni düsunüyordu Aysel teyze okadar üzülmustüki olan biteni ögrenmek istiyordu bende anlattmistim ne olup bittiyse zaten.

Çok sükur kizim iyisin Allah razi olsun senden iyiki varsin rabbim korusun seni kalbini ,merhametini, vijdanini Amin insallah saol Aysel teyze .

Samet girdi sonra araya Mira sadece abimin hayatini değil hepimizin kini değistirdi bazen yemek yemeye bir kurusumuz dahi yokken imdadimiza yetişti yeri geldi ben siz bu durumdayken nasil yemek yerim evde nasil bogazimdan geçerki der tencere tencere yemekler tasirdi bir cokkez caylar kahveler, kahvaltilar, yani en zor zamanimizda hizir gibi yetisiyordu. Ve serseri bunlar bulasilmaz demedi hiç bir zaman bizi dislayan adam yerine koymayan birisi olmadi hic bir an en önemlisi bu.

hayatta içmekten kafa bulmaktan başka derdimiz yokken elimizde nezaman içki bulsa gitti korkmadan ne derler demeden gidip çöpe atti daha fazla eriyip gitmemize asla izin vermedi bu batakliktan cikalim diye.

Her zorluğu ğögüsledi elinden geldikçe yetmeye çalişti abim yeri geldi agzini acti yumdu gözünü ama yinede asla vaz gecmedi çunkü o  gercekten çok iyi bir insan bazilarimizi annemiz babamiz dahi istemezken o bir kalbini bize acti 4 insana iyi yürekli.

AŞK GELİYORUM DEMEZ KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin