Mira kendine gel diye bagirdim bian oturdum deniz kenarindaki bankin üzerine ve öyle bir ağliyordumki.
Ya sanane oğuzhanin hayatindan deyip toparlanmaliydim artik çunku istedigiyle konusur istediğiylede öpüşürdü sonucta sevgili deyildik ve beni aldatmis deyildi neydi bu isyanim.
Neydi bu sacma sapan ağlamalarim bikere aşka inanmayan ben asikmi olmustum komikti bu daha ne olduda aşik olcaktimki 2 aydir tanistigim birimi beni tekrar aşka inandiricakti dedim ve kendi icimde yaşadigim savasi bitirdim aglamayi kestim ve ayağa kalktim.Goruşmek istemiyorsa onla görüsmem aslinda tekrar yanina gitmeyi muhattap olmayi asla istemem ama vermiş oldugum bir söz var sonuçta
oğuzhan ne yaparsa yapsin tabiki sinirini aşmadigi sürece ben amacimdan vaz gecmicem sonucta.Isterse tekrar barissin onu terk edip tekrar canı sıkılinca yanina gelmek isteyen bir kizin samimiyeti nekadar sahteyse onlarin tekrardan birlesmesi eğer düşünüyorlarsa bir okadar sahte olicaktir zaten.
Ama tabiki son karar yine kendilerinin ben daha fazla araya kaynak yapmicam haklarinda hayirlisi neyse o olsun önceden kalbim onu görünce falan çarpiyordu ama suan kendime geldim yok öyle şeyler daha ilk ve sondu ben son yaşadigim seyden sonra tabiki adina ask denirse onunda hersey bitti bende ask adina sevda adina ask yok kafa rahat hem benim.
Asktan meşkten once kazanmam gereken bir ygs sinavim var şuan tek derdim çalismak aslinda ama vijdanim sesini durduramadigim icin ders calismam gereken zamanlarin bir çogunu oguzhanlara adadim yeterki iyi olsunlar biraksinlar şu sokakta yasamayi kendilerini ziyan etmesinler icerek tüp çekerek olsa paralari onuda yapiyorlar ams para olmadiginicin tabiki içki.en kolayiydi onlar için.
.
Aya kalmisken yuremeliydim artik resmen ayaga kalkmis duruyordum öyle artik eve gitmeliydim aksam olmaya başlamisti sonuçta benimde bir evim ailem vardi.
Yürüyordum evime doğru karşidan sarisin 1.75 boylarinda tahminimce ela gozlu birisi bana dogru gulerek yanaşiyordu .
Allahim bu yanaşmadan kim bilir ne bombalar patlicakti sahil karsima neleri kimleri cikariyorsun sen oyle diye soyleniyorum hemde ben yolun ortasindan giderken tam kenarina aliyorum kendimi bana yaklasan erkeklere karsi fobim olucak bundan sonra boyle giderse artik benn kenara geçtim oda kenara gecti buyur burdan yak simdi dedim neyse baya yanasmisti yol git git bitiyordu sonucta .
Mira naber nasilsin ya dedi bana bende bir anda irkilmistim kusra bakma pek taniyamadim ama malesef nasil yani ayni okuldaydik hatirlamadinmi beni sen senin sinifinin karsisinda okuyordum arada selamlasiyorduk ozan ben dedi yoo diyerek kafami salliyordum sasirmistim cünkü cok simdi o cusseyle sen beni taniyamadin oylemi
Allahalla o cusseyle derken ne demek istediki simdi bu anlamamistim.
Hatirlasana ben lisede 100 kiloydum hatta bir gün koridorda benimle baya alay etmislerdi sen onlara agizlarinin payini vermistin siz ne bicim insanlarsiniz umarim bir gün her dalga gectiginiz seyden yüce rabbim sizide yargilarda nedemek olduğuni anlarsiniz deyip gel biz disari cikip hava alalim demistin bana ve orda soylediklerinle benimle konusmanla motive oldum aslinda ondan sonra deyisti hersey hayatimda hani diyordunya bana rabbim kimseye cekemiceyincen fazla yük vermez ozaman umudunu sakin kaybetme sen zayiflicaksin bir gün ben buna inaniyorum diyer başaran insanlardan neyin eksik ki senin deyip motive etmistin ve destek olmustun bana evet hatirladim .
Ya tamam tanidim simdi sen nekadar deyismissin böyle cok iyi olmus nasil başardin bunu dedim birr an övgü dolu sözler söylemek geciyordu icimden cünkü başarmis oldugu sey az buz deyildi sonucta senin sayende oldu yok estafurullah sana nasip etmis zayiflamayi herşey rabbimden ben sadece konustum okadar senin azminle olmuş hersey tabiki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...