Oğuzhan sağ olsun kirmamisti beni hemen Esranin yanina götürdü beni zaten Esralarin evi bana yakindi teşekkur ederim geldiginiz için ben burdan dönerim eve dedim ve nekadarda olmaz biz birakiriz deselerde ikna etmiştim sonunda.
Kapiyi caldigimda kalbim küt, küt atiyordu çünkü Esrayi gercekten cok özlemiştim. Umarim beni gördüğüne çok ama çok sevinir de sarilirdi bana buna çok ama çok ihtiyacim vardi şu siralar.
Zili çaldim ve Esra açmişti kapiyi beni görünce çok şaşirmisti
"Hayirdir Mira hanim sen ne ariyorsun burda beni hatirladinmi sen ya sonunda ama bakalim ben seni hatirliyormuyum artik!".
Lütfen konuşalim bilmediğin çok seý var anlatsam dinlesen kardesim sana çok ihtiyacim var beni silme bir kalemde. Seni cok seviyorum biliyorsun bunu aslinda ama bu ara hayatim öyle Allak bullakki anlatsam şaşirirsin beni mazur görürsün.
"Mira kimin hayati güllük gülistanlikki anlatsan dinlerdim. elimden gelenin en iyisini yapmak icin herseyimi koyardim ortaya senin için biliyorsun biliyordun.
Ama beni unuttun sen ya yedigimiz içtigimiz ayri gitmezken simdi el gibimi olmak vardi kaderde. Neyse daha fazla uzatma ya gerek yok beni yok sayan kac aydir aramayan arkadaşim bundan sonrada yok saysin hadi hayirli günler."
Ya Oğuzhanlara yardim edicem diye bir sürü kişinin canini yakmisimda haberim yokmuş.Kapilar yüzüme bir, bir, kapaniyordu ilk defa evime gitmek istemiyordum .Ayaklarim geri ,geri ,gidiyordu Annem küs birde Arkadaşimda küs ama ben de mi küsmeliyim hayata Oğuzhanlara .
Hayatinizi kurdunuz bana artik ihtiyaciniz yokmu diyim bunumu yapiyim en son .Neden anlamiyorlar benim dogrularimi kararlarimi neden sorguluyorlar herkez kendi kararini almakta özgürdür .
Esra sorgulamadan yargiladi beni annemse Olanlari anlatmama rağmen yinede küsmeyi seciyor sanirim desteyini cektigi bana en büyük ceza oluyor bunun farkinda ondan yapiyor boyle.
Sonunda eve geldim anaktarimla kapiyi acip iceriye girdim annnem nerdesdin kizim ,?merakettim falan diye hiç bir şey demiyordu. Özledim annemi bana olan ilgisini, sevgisini, herseyini, ben ne yapmistim böyle insan ayni evde annesini özlermi hiç ama ben özlüyordum işte.
Bugun neydi o olanlar düşünmeden edemiyordum dogrusu .Odama ciktim üstümü deyişmek için parmaklarim hala alcida oldugu için zar zor da olsa giyiniyor cikariyordum.
Çok üzgündum bugunde hiç bir farklilik yoktu tabiki hatta bugün iki kat daha üzgündüm .Yine önüme cikmişlardi reismidir nedir adinida bilmiyorum ya tam olarak. Yaptiklarindan en ufak bir pişmanlikta yoktu. Bukadar pişkin insan iyiki degildim ben diye düsunmeden edemiyordum bi an.
Oğuzhan ariyordu görüntülü kapattim iyice alişmişti görüntülü konuşmaya meskule cektim birdaha aradi sonra ben normalden aradim .
"Ya Mira neden acmiyorsun nedenmi acmiyorum sen iyimisin"? Oğuzhan sürekli ne ariyosun beni. görüntülü ki ben konuşmak istemiyorum görüntülü anla bunu artik ariyosan normalden ara .
"Neden ne oluyor seni görmek istemem demi suç. Mira?.
vet suç gerekyok sürekli görüntülü aramana bu ara zaten moralim yok darmadağiniğim biliyorsun .Biraz yalniz kalmak istiyorum arkadasim, annem ,küs bana moralim yerlerde ne yediğim yemek ,ne içtiğim su, birseye yariyor. Bi müddet arama beni ben yalniz kalmak istiyorum olurmu senide kirmak istemiyorum.
"Demekki benle konuşmak zulüm gibi geliyor sana öylemi Mira"?
Alakasi yok keyfim olmadiği için kimseyle görüşmek istemiyorum okadar hadi hoşçakal kendinize iyi bakin lütfen.
"Peki Mira ne diyimki sen vermissin kararini zaten diyicek pek bir seyde kalmadi bana madem bizimle konuşmak sana iyi gelmiyo aramayiz rahatsiz etmeyiz meraketme!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...