ANNESİYLE İLK BULUŞMA(13)

5 2 0
                                    


Bugun annemin o güzel sesiyle uyandim mira hadi kalk kızım diye çağiriyordu annem bana çünķü artik sabah olmustu.

Duyduğum en guzel sesti bu anne sesi sabah sabah çok şükür rabbim annesi olmayanlarada daynma gücü ver yüce rabbim inşaallah deyip kalktim yatağimdan.

Buğun hafta sonuydu cumartesi aklimda tabiki oğuzhanin ailesiyle konusmak vardi.


Başarabilirsem eyer konuşucaktim inşaallah.

Diye düsune düşüne indim aşşagiya herkez evdeydi kardeşlerim babam ama kahvaltidan sonra çikicakti ona sadece pazar günleri tatildi.

Neyse annem yine döktürmüştü kuymak vardi vazgeçilmezimiz tereyağinda haşlanmis yumurta patates kizartmasi ve kişi başi 3 tanede köftemiz zeytin peynir vs vardi çok şükür rabbim ne vardiyse yedik hepbirlikte.

Her zaman tuhafima gitmistir anne dedim babamlarda hayirdir inşaallah kizim dediler.

Okadar hazirlik yap uğraş ama bitmesi 5 dakiika hayat ne garip bazen .

Eee öle kizim bu işler dedi annemler.

Neyse kardeşlerime sordum bi yardima ihtiyac varmi bi sıkıntiniz varmi dedim

Ama çok şükür onlar kendilerine yetiyo neyse ben anneme yardim ettim babacim sanada 1 türk kahvesi yapayimmi dedim .

Ole gidersin ise dedim o mükemmel olur kizim hadi bakalim dedi bende hemen yapiverdim hatta şolé daha güzel olur dedim annemin elindeki bulaşigi aldim otur bakalim annem babamla kahve yapicam gerisi bende buralarin .


Yaaa cnm annem buna bile sevinmisti gozlerinin içi parliyordu adeta .

Bazen çok buyük sürprizlere hiçde gerek yok insan ufak şeylerle mutlu olmayi bilmeli ve elindekinin kiymetini bilmeli.

Neyse yaptim kahveyi içtiler bir güzel ben odama çikiyorum çalışicam biraz tamam Kızım .

Bu sirada telim odadaydi tanimadigim numara aramis 2 3 kere ama ben aramicam tabiki .

Eğerr önemliyse arar yine kim aradiysa sevmiyordum aslinda pek tanimadigim numaralarin aramasini.

Testlere başlamadan önce hemen ilk annesini aradim .

Kayitliydi Oğuzhanin annnesi diye buldum rehberden ve aramaya başladim hemen çok heyecanliydim.


Bakalim ne olucakti telefon çaldi ve sonunda acildi aloo dedi merha


beni hatirlarmisiniz bilmiyorum ama ben Oğuzhan için aradim sizi deyince kadin birden endişelendi.

Hayirdir ne oldu bişey mi oldu evladima yoksa dedi.

Bende hayir bisey yok ben oguzhani hastaneye götürmüştümya o kizim Mira ben dedim ha oo senmisin kizim hatirladim simdi.

Sizinle konuşmak istiyorum musaitseniz dedim. Aslinda esinizlede konusmak isterdim beraber dedim kizim malesef ben gelerbilirim bizim cicek dügün organizasyonu dükkanimiz var esim gelemez oyüzden dedi olsun sizinle konussamda yeterli dedim.

Ne hakkinda dediannesi bende yüz yüze konuşsak daha iyi dedim.

Peki aslinda çok da uzak degilmis ben samsunun girisinde canikte yim oda atakumda oturuyormus yarim saatlik bir yol.

Neyse 2 saat sonra görüşelim olur demi dedim tabiki olur kizim bu arada bende aysel dedi.

Tamam görüşmek üzere dedim tamam kizim dedi odaya ciktiktan sonra test çözdüm bir saat sonra hazirlanmaya başladim .

AŞK GELİYORUM DEMEZ KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin