Yunus kendi kendine konusmuş sanki hala sevgilimmis gibi havalara girmisti Allahimya daha hastaneden cikmadan bide bu durumlarla uğraşiyordum .
Rahat yoktu bana bu hayatta anlasiilan Yunus öyle hemen lafa atlayip konustugu için Oğuzhanda gerçekten sevgilim saniyordu çünkü sinirli bir şekilde odadan çikmasindan belliydi bu.
Ya Yunus sen iyimisin nasil kendini sevgilimmis gibi tanitirsin sen bune şimdi geldim Almanyadan hadi tekrar beraber olalim şakamisin senya seni bekledigimi tekrar birlikte olmak istedigimide nerden cikardin.
Ben bu hayatta kimseyi terk etmedim arkami dönüp gitmedim sen arkana bile donmeden terk edip gittin beni bir an bile tereddüt etmeden simdi gelsen ne gelmesen ne umurumda degilsinki koca bir hiç sin benim için.
Sen gittiyinde sevgimi , aşkimi sana olan saygimi ,herseyimide beraberinde gotürdün zaten daha senden hic birsey birakmadin artik seni sevmiyorum yaninda huzurlu bulmuyorum kendimi yanin dayken bile seni ozlemiyorum şuan zaman dursun biz hiç ayrilmayalim demiyorum çünkü gidenin arkasindan beklemeyi birakali çok oldu.Bundan sonra sende kendi yoluna bak benim içimde sana karşi bir gram sevgi kırıntisi bile yok bi Ailen adina sevindim tabiki evlatsin sonuçta özlemişlerdir seni cok en azindan aileni mutlu ettin gelmenle buda birseydir tabiki.
Mira şuan bana sinirli oldugun icin oyle soylemlerin normal ben biliyorumki zamanla tekrar seviceksin beni ben bundan gayette eminim umudumu hiç bir zaman kaybetmedim tekrar karsina cikmayi bile çok istedim çünkü bir dakika bile kaybetmeye zamanim yok artik sensiz bir dakikam bile boş gecsin istemiyorum .
Ben soylicegimi soyledim ister anlar ister anlamazsin kararimda net bundan emin ol yani biz diye birsey artik yokkk ha var diye iddia ediyosanda kendi icinde yasa bana yansitma hiçbir şekilde bunu dedim ve son noktayi koydum gayette ciddiydim söylemlerimde sonrasinda ise .
Annemler artik içeriye girmişti ben yatmaktan iyice sıkılmıştim biraz dişariya çikmak istiyorum annecim dediyimde ise yine atlamisti Yunus olaya anlaşilan her firsati degerlendirme politikasi uygulicakti ama ben bunlari yermiydim tabikide yemem.Hayir ben kendim gidebilirim Yunus gerekyok çok şükür yürüyebilirim okadarda değil vucudum agriyordu tabiki ama ben hareketliyimdir herzamanya daha fazla duramadim durduğum yerde.
Koridora çikmak için kalktim yavaş yavaş yürümeye başladim , kendimi bir an önce motive etmem gerektiginin farkindaydim tabiki oyle Yunusta peşimden tin tin geliyordu ondan firsat bulursam.
Biraz daha ilerlediğimde koridorda Sametle karşilastim bana ilk defa kizgin kizgin bakiyor selam bile vermeden oturuyordu öylece neden diye icimde bir muhakeme yapiyordum kendimle ama bunu anlamam çokta zor olmamisti tabiki sanirim Oğuzhanin yanliş anladigi yetmiyormuş gibi kendisinin birde Samete yanliş aktarmişti kesin olanlari.
Ya bi insani yargilamak sormadan etmeden nekadar kolaydi öyle kişinin kendisine sormak gerekiyorken baskasinin ağzindan cikmiş kelimelerle insanlari yargilamak hemen iftira atmak nekadarda kolaydi böyle biz kendimizi bitiriyoruz boylelikle başka duşmana gerek yoktiki zaten önyargilar insani hep boyle yanlis duşüncelere davranişlara sevk ediyordu e ne olucaktiki zaten başka .
O bana selam vermesede ben arkadaşimin yanina oturucaktim tabiki hiç bir zaman kiz olsamda trip atmaktan hoşlanmamisimdir direk söylemisimdir ne hissediyorsam ne yasiyorsam hemen aninda söyler yanliş anlaşilmalara maal vermiyorumdur olay bukadar basit içinde birikicegine kisinin kendisine sor rahatla içinde kocaman bir kaos yaratmaya hiç te gerek yoktu bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...