Yaşattıklarini yaşiyorum derken ne demek istedin ne zirvaliyosun yine.
Sen geldin kollarima bayildin senin yüzünden kolum bu hale geldi onun icin geldim kolum pansuman yapicak hemsire hanim.
Pardonda senin etrefinda dönmüyo dünya seni görmeye gelmedim anlican.
Dedim ve birden surati düstu ama nedenini anlamistim.
Busefer o bana laf sokamadiya içinde kalmiştir paşamin kiyamam diyerek . Kendi kendime güldum caktirmadan.
Ben iceriye girdim hemsire hanim pansumani bitirmişti.
Dedim ve birden surati düstu ama nedenini anlamistim.
gözlerim onu ariyordu nedense garipbir şekilde galiba ona özlüyordum içten içe.
Çok genç eli yüzü düzgün bir çocuktu. Görünüşü çok efendi bir insana benziyor der insan görünce ama insan inanamıyo bir taraftanda bukadar battikça battiğina.Neyse tam çikiyorken bi odasinin önünden gecmek istedim .
Annesi babasi kapinin önünde çaresizce bekliyordu.Ama kesin gitmicekti onlarla Onlar gibi bende tereddüt etmiyo değildim.
Neyse bi baktik ki cikti beyfendi sizin neyşiniz var. Burda birdaha sizi görmek istemiyorum demeye başladi hiç vakit kaybetmeden
"Annesi oğlum seni bekliyoruz almaya geldik seni almadanda gitmeyi düşünmüyoruz dediler.
Ama arkasina bakmadan gitti babasida neler dedi. İkna etmek için ayak üstü ama o hiç dinlicek gibi deyildi.
Bende bir sinir oldumki okadar dik kafali ve kendi bildigini yapiyorduki. İnsan bole deli oluyordu yaptiklari karsisinda.
Hey sen ne yapmaya çalisiyosun ya dedim arkasindan gittim ve birden yapişti koluma aaa dedim.
unuttu galiba kolumun acidiğini sen napiyosunya acıyo dedim anca dank.Etti beyefendiye.
Bende bir sinir oldumki okadar dik kafali ve kendi bildigini yapiyorduki. İnsan bole deli oluyordu yaptiklari karsisinda.
Hey sen ne yapmaya çalisiyosun ya dedim arkasindan gittim ve birden yapişti koluma aaa dedim
Unuttu galiba kolumun acidiğini sen napiyosunya acıyo dedim anca dank.Etti beyefendiye.
"Alakan olmayan konulara burnunu sokmicaksin. Sokarsan böyle caninda yanar herseyde gelebilir başina.
Sen tehdit mi ediyosun beni dedim. Allahtan korkarim bi kimseden korkmam sen meraketme dedim bende.
Seninle karsilaştigim gune lanet olsun ya dedim ne biçim insansinya sen bu tavrin havan kime.?
Başkalarina tavir yapicağina önce aynaya bak Annene Babana neyaptiğina kendine ne yaptiğina bak .
Burda bir suçlu ariyosan günahlarina kurban ariyosan en büyük günah sensin
Umarim birdaha cikmazsin karşima taniştiğima hiç memnun olmadim.
Dedim ve gittim yoluma direk eve gittim canim ilkkez hiç birşey yapmak istemiyordu. Yeterince sıkılmışti canim ayrica eve girdim.
Annemler evdeydi Babamda gelmek üzereydi.
Neyse annem yemek hazirliyor kardeslerimde ders çalisiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...