Ben onun iyiliğini istedim diyemi suçlu oldum Allahim neden böle hep iyiliğe karşi hemen kötuluķle karsilik verilir bilmiyorumki.
Ama banada yakişirnerden gördum ki onu keske hiç tanimasaydim.simdi negüzel söylediklerine canim.yanmazdi böyle enazindan.
Neyse ben insanlik gorevimi yaptimarkadaşim olsun istiyordum ama o istemedi beni ya beni neden böyle olduki simdi olabilir saygi
duymaktan b başka birsey yapmicKtim şu andan sonra.
Artik derslerime bakicam karar aldim bundan sonra ailem.ailem.ailem onlardan başka kimsem yok bide esramdan başka.
Neyse bilal sonsesten sevme yi dinleyerek bağira bağira soyledim.odamda anem.geldi birden iceri kizim hayirdir keyfin yok gibi hic inmedin aşşagiya iyiyim annem test cözmek istiyorum iyim ben tamam kizim .
Aslinda evde çalismak biraz zordu bilmedigim sorular coktu dersane şartti ama diyeniyordum babama çok pahaliydi dersanelrr 6 bin 7 bin liradan başliyordu.
Neyse kader der bakarim ben bir şekilde onume ben cok severim aileme onlar uzulecegine ben hic dersaneye gitmem idare ederim
Diye konusuyodum kendi kendime telefonum çaldi birden .
Oğuzhan ariyordu acmicaktim ama açmakta istiyordum bi taraftan..
Neyse actim ne triplere giricektimki kimdi o allah aşkina ya.
Efendim dedim a senmiydinya ben numarayi silmistim ya senmiymisin oya dedi bana bide bende önemli deyil iyi aksamlar dedim kapati teli.
Bende bişey dicek diye bekliyor dum ya oguzhan yapicagini yapmisti tabiki he çok beklerrsin mirosss dedim kendi kendime .
Neyse artik uyumak istiyorum bu günu aklimdan atmak istiyordum
Çunku sevmedigim olay durum olursa silmek isterim aklimdan hemen.
Öyle böle derken uyumustum sabah olmustu bir an once elimi yuzumu yikadim sonra bu seferde bisikletle cikmak istedim. Annem.kalkmis babam cikmisti kardeslerimi optum.gunaydin falan derken saat 8 de eşartman giydim siyah ustum siyah hersey siyahti bugun rimel ayelinir sur dum Az biseyde ruj at kiyrugu siyah sapkam .
Annem nereye kiziM dedi ben mi hic anne deniz kenarina hava alicam
2 saate gelirim dedim sonra test çözucem dedim tamam yavrum dikkat et dedi öptum ciktim evden.Neyse moralimde yoktu zaten sure sure gittim asvalta kadar sonra karsidan karsiya gectim fazla ileri gitmek istemiyordum ileride o vardi bi sure gormek istemiyordum.
Simit aldim.bu arada gelirken bide ayran ne olurs aolsun hayat devam ediyordu yemekten isçmekten kacmak gerekmiyordu herşey gecicekti.
buna emindim umut ederim.beklerim ve yaşarim rabbim ne nasip ederse okadar ne kılısedir ama dogrudur kafaya tokadan başka bisey takmicaksin bu devirde yorar yoksa insani .
Olan biten olur su akar yokunu bulur.
Neyse denizi izledim iyi geldi huzur buldum.
Tam kalkiyordum bi baktim gecende gördügüm ilani aşikcim gelmişti önüme mira dedi birden gelir gelmez hayirdir yinemi sen yedigin laflar yetmediyse yine mi laf yemeye geldin. Dedim
Tabiiki hayir dedi özür dilemicem seni sevdigim icin ben beni bi tanimani istiyorum sadece dedi bana
Yok ben almiyim aldim boyumun olçüsunu ben .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...