Ben hic senin kadar ukala görmedim ya hayatimda ne halin varsa gör dedim ve cıktim odadan gerçekten çok sinirlendim
Sonra cıkarken odadan annesi babasi kapiya geldiler yine evlat işte ne söylerse sölesin annesine babasina yinede ayrilmadilar kapidan.
Kusura bakmayin biraz konusabilirmiyiz lütfen rahatsiz etmiyceksem eğer size dedim annesi babasina.
Estağfurullah konusalim önce onlar öğrenmisler benim Oğuzhani bulduğumu cok teşekkür ederiz yavrum dediler nedemek dedim .
Ve girdim konuya Anne Baba oğul nasil bu hale gelir anlamiyorum çok özel olmicaksa söylermisiniz lütfen cok üzüldüm bu halini görünce cok genç ve saldirgan beni tanimadiği halde ve ona yardimci oldum diye bana bile cok kırıcı konuşu yo keşke ölseydim diyo bana şok oldu
Genç yaşinda neden insan ölmek isterki çok tuhaf doğrusu diyerek konusmami sonlardirdim bizde cok üzülüyoruz ama yapicağimiz hiç birşey yok diye ilk cevabimi aldim bakalim arkasindan ne çikicakti.
Neden peki? Çünkü biz onu üniversiteye okusun diye yolladik yurda yerleştirdik o gitmis arkadaşlatiyla ayri ev tutmus arkadaşlari maaf etti Oğuzumuzu.
Birtek içki deyil tüp cekmeye bile alışmis deyince ben bir şok daha gecirdim vay be Oğuzhan sende neler varmiş böyle olmamaliydi dedim icimden ama ne fayda olaylar coktan almis başinı gitmiş.
Bir gün köydeydik evde tekti Oğuzhan bahçeye gittik dişariya o onu firsat bulup evde kalmiisti biz onu telefondan aradik ve birtürlu bakmayinca basina birseymi geldi diye endişelendik eve gittik.
kitlemis Kapıyı önünde tüp hem bize bakıyo hem çekiyordu biz görünce şok olmustuk.
İlk orda öğrendik bu illete bulaştiğini 2 yillik güvenlik üzerine okudu aslinda üniversite mezunu oğuzhan ama bunlara bulaştiği için okumasi birşeyi deyiştirmiyo.
Pekı neden sizden bukadar nefret ediyoki insan böle zamanlarda ailesinden destek ister normalde ama o asiri nefret ve kin besliyo size karşi bu çok net ve üzücü.
Bu bizim içinde cok zor inanki kızım bu islere bulaştiği için doktorlar yatmali tedavi görmeli dediler ilk hastaye yetiştirdiğimizde bizde doktorlar ne diyosa onu yaptik.
Hastaneye yatirdik yatirmak zorundaydik kapiyi acmiyo öle kötü kaybediyoki kendini komşular yardim etmisti bize babasi camdan girdi kapiyi açmadigi için ama öyle güçlü ve göźü kara oluyoki kızim babasiymis annesiymis kimseyi tanimiyo kendinden geciyo.
Babasi iceriye girdi camdan kirdilar camı ve babasi iceriye girer girmez saldirdi üstune kolarini vucudunu isirmaya basladi bize komsular yardim etti belkide eşim yaşamiyordu şuan.
Hastaneye yattigi icin rapor verdiler pisikolojisiyle alakakli bozuk falan diye hastaneye yatirdiniz beni deli gösterdiniz bireye baş vursam sicil önüme cikiyo yok bole ailem olmaz olsun sokaklarda yatarim yinede sizinle bir daha gelmem eve deyip resti cekti bizi 8 ay falan oldu hala yok küs ne geliyo ne gidiyo benim ici yoksunuz deyip kestirip atti.
Bence size yaptiklari cok acimasizca sanki sizin suçunuzmuş gibi bütün yaptigi hatalari size yikmamali.
Siz onun iyiliginden başka birşey düşunmemissinizki.
Bence hic birşey için geç değil bundan sonra düzelebilir herşey umudunuzu hic kaybetmeyin en imkansiz anlarda bile umut herzaman vardir.
Neyse ben gidiyim artik annemler meraketmislerdir.
Üzülmeyin lütfen su akar yolunu mutlaka bulur der babam hep bencede öle ben cok inanirim bu söze.
Bide hersey zamanla gercekleşir zamana bırakmak lazim bazen enniyi çözümde odur.
Dedim ve ayrildim hastaneden duyduklarim cok ağir gelmişti bana cok üzülmüstüm sanki duyduklarim omzuma koca bir yük gibiydi.
Artik cikmaliydim hastaneden tam cikarken hemsire tekrar uğra yarin pansuman yapalim bir kac gun mikrop kapmamali dedi peki.
Olur yarin görüşürüz ozaman ve hemen eve gitmek üzere dolmuşa bindim ve 20 dakikada evdeydim annem sen nerdesin sabahtan ciktin kizim dahada geri gelmedin deyince annneme bişey söylemedim üzülmesinler yok yere diye bugün biraz fazla kaldim annecim dişarda odamdayım ben .
Üstümu cikarmak ve direk yatmak istiyordum bugüm duyduklarim bana cok ağir gelmisti bunlar bi kabus olsa diyordum icimden ama olan olmustu bikere.
Herşey insanlar icindir mira hadi uyu bakalim dedim kendi kendime hemen uyuyamadim tabiki 1 muzik 2 müzik derken uyuya kalmisim.
Sabah uyuyordum annem seslendi mira hadi kizim kalk kahvalti hazir diye hayret sen kalmazdin busaate kadar dedi annem uyuya kalmistim dunun etkisinde kaldim ya ondan olsa gerek .
Bugunde böyle olsun be annecim napalim.
Olsun kizim tabiki hadi kahvaltiya.
Tamam anne geliyorum üzerimi deyisip ve elimi yüzümü yikadim .
Oturdum masaya herkese günaydin diyerek ailemde günaydin dediler bana gec kaliyorsun Mira dedim icimden cikmalisin artik.
pansuman icin hemsire gel dediya gitmeliydim hemen hem bide yaranin orda olma hissi acayip biraz tabiki biran önce iyileşse fena olmaz di hani.
Neyse ciktim biraz paten sürmek istedim ama hastane isi olduğu icin isim bitince sürerim dedim.
Dolmuşa bindim 20 dakikada hastanediydim girer girmez bay ukala kapida oturmuş hava aliyordu sanirim beni görünce geldi yanima yinemi sen şakamisin ya dedi bana
He yine ben seni görmeden hakaretlerini yemeden günüm güzelgecmez atladim geldim hemen ya sen kimsin dünya senin étrafinda dönmüyo oğusan bey kendini bukadar önemseme ve arkami ďöndüm gittim .
Artik laf söyleme sırasi bendeydi bu meraketmis olucakki bay ukala buseferde pesimden gelip kolumdan tuttu benim senle bi alakam yok koluma pansuman yaptiricam.
Dedim neden ne oldu yoksa çok konuşurken mi düştün cénesi düşüksun anladim kadariyla
A yok senin kadar olamam ben kimse su dökemez meraketme senin yaşattiklarini yasiyorum.
???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK GELİYORUM DEMEZ Kİ
ChickLitMira hayat dolu neşeli iyilik sever merhametli bencil olmayan karsindaki insani düşünen insanlarin kalbini kirmayi sevmeyen sürekli bir işle meşkul olan paten sürmeyi en sevdiği hobisi haline getiren ondan vazgeçemeyen birkiz. Ve ayni zamanda Ünive...