'Jullie zijn er eindelijk!' Roept Louis, terwijl hij zijn twee beste vrienden om de hals vliegt. Niall en Zayn hebben meteen door dat er iets is, Louis is veel drukker dan normaal. De twee jongens krijgen niet eens de kans om gedag te zeggen tegen Johannah, de moeder van Louis. Louis sleept ze mee de trap op, richting zijn kamer. Verbaasd kijken Zayn en Niall elkaar aan. Wat is er nou aan de hand?
'Lou..' Meer tijd om zijn zin af te maken krijgt Niall niet, want Louis valt hem in de rede. 'Shut up, je hoort het straks wel.' Zegt Louis, terwijl hij zijn kamer in rent. Zayn trekt een wenkbrauw op, dit is echt een beetje apart. De jongens willen net Louis' kamer binnenstappen, als ze een stem achter zich horen. 'Hi guys!' Geschrokken draaien ze zich om. Zayn kalmeert als hij het vriendelijke gezicht van Lottie, het jongere zusje van Louis, ziet staan. Niall lijkt er juist alleen maar zenuwachtiger van te worden. 'Oh hey Lottie! Je liet me schrikken.' Zegt Zayn, er hij draait zich om naar Louis, die nu druk in een tijdschrift aan het bladeren is. 'Weet jij misschien wat er aan de hand is met je broer?' Vraagt Zayn, terwijl hij zich weer naar Lottie draait. Die grinnikt een beetje. 'Ik denk dat hij dat zelf wel verteld.' Zegt ze, terwijl ze langs Niall naar haar broer kijkt. Terwijl ze dat doet, kruist haar blik even met die van Niall. Die krijgt een rood hoofd, en slaat gauw zijn ogen neer. Zayn rolt met zijn ogen, wat is zijn vriend toch onhandig. Hij maakt het zo overduidelijk dat hij een crush op Lottie heeft, dat zelfs Zayn het ziet. En die is niet heel handig in het hele crush-ding. Ineens horen ze een gefrustreerde zucht van Louis. Wat hij ook aan het opzoeken is in dat tijdschrift, hij kan het overduidelijk niet vinden. 'Ik moet gaan, tot morgen waarschijnlijk!' Roept Lottie terwijl ze naar de trap loopt. De reden dat ze 'tot morgen' roept, is dat Zayn en Niall echt elke dag bij Louis zijn. Ze zien het bijna als een tweede huis. 'Doei, tot morgen!' Roept Zayn, Hij glimlacht naar Lottie, ze is bijna als een zusje voor hem. Niall ziet het overduidelijk iéts anders. Awkward zwaait hij naar haar. Dan rent ze de trap af, en de jongens draaien zich om naar Louis. Die heeft schijnbaar nét gevonden waar hij naar op zoek was, overgelukkig steekt hij het in de lucht. Snel lopen Niall en Zayn ernaartoe, ze zijn nu toch best een beetje nieuwschierig naar wat er nou zo belangrijk is. Wat Louis hen laat zien, is een artikel in een tienerblad. Niall begint het hardop voor te lezen. 'Blabla wedstijd..' Leest hij, de stukjes overslaand die er blijkbaar volgens hem niet toe doen. 'Winnaar wint drie kaartjes en een meet and greet met Harry Styles bla bla...' Op het moment dat Niall dat stukje voorleest valt Louis in. 'STOP!' Roept hij, en van schrik laat Niall het blad op de grond vallen. 'Kijk eens welk mailtje ik een uur geleden binnenkreeg.' Zegt hij, bijna struikend over zijn woorden. Hij is echt hyperacief. Hij duwt zijn iPhone onder Zayn's neus, en die begint voor te lezen. 'Bedankt dat u meedeed aan de prijfvr..' verder komt hij niet, want Louis valt al in. 'IK HEB GEWONNEN!'
JE LEEST
As tears fall down 》Dutch Larry Stylinson fanfic
FanficLouis is dolblij als hij via een wedstrijd in een tijdschrift kaartjes wint voor een meet and greet met de beroemde Harry Styles. Het blijkt te klikken tussen de twee jongens, en Louis' kan zijn geluk niet op als hij erachter komt dat Harry hem zijn...