Zenuwachtig bijt Louis op zijn nagels, nog een paar uur en ze gaan zijn grote idool live zien. En dan ook die meet and greet nog. Harry. Fucking. Styles. IN REAL LIFE. 'Louis, are you ready?' Roept Zayn vanuit de keuken, en Louis springt opgelucht op van de bank. Hij wacht al de hele dag, en nu gaan ze eindelijk naar het stadion toe.
tijdsprong van 3 uur
'Hello London!' Roept Harry Styles het enorme stadion in. Hij heeft zijn eerste nummer net gezongen, en Louis kan nu al bijna niet meer praten door zijn droge keel. Zayn en Niall kijken hem de hele tijd verbaasd aan, blijkbaar wisten ze niet hoe hard Louis kon schreeuwen. 'How are ya'll doing tonight!?' Een gejuig stijgt op uit het publiek, en Louis moet toegeven dat minstens 90 procent meisjes zijn. Dat is ook Zayn en Niall opgevallen, want het enige wat ze doen is om zich heenkijken. Zayn loopt rood als hij merkt dat er een meisje naar hem staat te staren. Veel tijd om Zayn verder in de gaten te houden heeft Louis niet, want Harry zet zijn tweede nummer in. Tewijl Louis zijn iPhone in de lucht houd om te filmen, ziet hij nog snel dat het meisje naar Zayn is toegestapt. Hij glimlacht, het word eens tijd dat Zayn een meisje ontmoet. Hij is alleen zó onhandig in flirten, het is gewoon schattig soms. Veel meer tijd geeft hij zichzelf niet ok er verder over na te denken, want Harry toept het stadion in dat zijn fans geweldig zijn. Hij laat zijn ogen over het vak glijden waar Louis staat. Heel, heel even denkt Louis dat zijn blik blijft hangen bij de plek waar Louis staat, maar dat schud hij snel van zich af. Nu gaat hij wel heel ver in het fangirlen.
Een kwartier nadat Harry het podium is afgegaan, staat Louis samen met Niall en Zayn in de rij, samen met nog ongeveer 30 gillende meisjes. 'Lou, gaat het een beetje? Je ziet een beetje wit.' Hoort Louis Niall ergens in de verte zeggen. Hij is zo, zo zenuwachtig. Op dit moment heeft hij zo lang gewacht. Hij zit zometeen 10 freaking minuten met zijn beste vrienden in een kamer met zijn idool. Can his life get any better? Uhm, nee dus. Dan merkt hij op dat Zayn ergens van schrikt. Louis kijkt om zich heen om te zien wat het kan zijn, als Niall hem aantikt en naar het meisje wijst waar Zayn eerder mee stond te praten. 'Zaynieee, kijk eens wie we daar hebben!' Roepen Louis en Niall plagerig, zo hard dat het meisje ze net niet kan horen. 'Sssht, ik heb haar al gezien!' Sist Zayn terwijl hij, net als bij het concert, rood aanloopt. Niall en Louis barsten in lachen uit. 'Ze is knap man, hoe heet ze eigenlijk?' Vraagt Niall. 'Perrie.' Zegt Zayn zachtjes, en hij lat duidelijk merken dat hij er niet verder over wil praten. Daar denkt Louis iets anders over. 'Zaynie, dit doe ik omdat ik van je hou.' Zegt hij en hij stapt richting het meisje, dat blijkbaar Perrie heet. Hij grinnikt als Zayn hem terugtrekt aan zijn pols. 'Ik doe dit voor jou, ik zou loslaten.' Zegt Louis, en met een zucht laat Zayn hem los. Hij kent zijn vriend namelijk goed genoeg om te weten dat als hij iets in zijn hoofd heeft, niks hem tegenhoud. Louis loopt naar Perrie, en Zayn houd hem goed in de gaten. Na een paar minuten komt Louis al terug. 'Hier is het nummer. ' zegt hij, en hij geeft Zayn een afgescheurt briefje waar wat opgekrabbeld staat. 'Dude, ze heeft er een kusje bij gezet. She's so in to you.' Zegt Louis, en hij knipoogt naar Zayn. Die wil net wat zeggen, als ze geroepen worden door een brede man. 'Louis Tomlinson in aan de beurt voor de meet and greet met Harry Styles.'
JE LEEST
As tears fall down 》Dutch Larry Stylinson fanfic
FanfictionLouis is dolblij als hij via een wedstrijd in een tijdschrift kaartjes wint voor een meet and greet met de beroemde Harry Styles. Het blijkt te klikken tussen de twee jongens, en Louis' kan zijn geluk niet op als hij erachter komt dat Harry hem zijn...