1: mission

4.7K 237 128
                                    

İYİ OKUMALAR 

"Avengers geldik." 

Jetten çıkan ekibi gökyüzünü ikiye ayıran bir portal ve New York sokaklarını kan gölüne çeviren cesetler karşıladı. 

Ekip jetin etrafından dağılıp cesetleri incelemeye başladı. Bütün cesetlerin yüzü mavi-yeşilimsi bir tondu ve kanın içinde yüzüyordu.

Tony'nin kulaklıktan sesi duyuldu.

"Canlı bir varlık yok. Portal üç sokak ileride bir evin içinde açılmış." dedi ve yanlarına indi. Kaskını çıkarıp Bruce'a yöneldi.

"Bunu ne yapmış olabilir doktor?"

Bruce kafasını olumsuzca salladı. "Her ne yapmışsa bu dünyadan olmadığı kesin. İncelemeden ne olduğunu da net söyleyemem."

Natasha, Steve'in yanına geldi "Bir planın var mı kaptan?"

Steve elindeki kalkanı sıkıp ekibe döndü.

"Clint ve Tony siz yukarıdan her ihtimale karşı savunmada olacaksınız. Bruce, Natasha ve ben de portalın açıldığı eve gideceğiz."

"Aslında ben burada kalıp birkaç örnek daha almak istiyorum. Size yetişirim çocuklar."

Steve, Bruce onaylayıp Natasha ile eve doğru yürümeye başladı. Tony de Clint'i ok çantasından tutup çatıya çıkardı.

"Elinizi çabuk tutsanız iyi olur kaptan tek gözlü bir ajanın görevi devralmasını istemeyiz." Steve Tony'nin dediklerine göz devirdi ve yürümeye devam etti.

"Çocuklar buraya baksanız iyi olur." Natasha'nın sesi kulaklıktan duyulduğunda, Steve onun arkasında olmadığını çok geç fark etti.

Tony Natasha'nın yanına indiğinde Bruce da onlara yetişmişti. Yerde S.H.I.E.L.D üssüne ait silahlardan biri vardı. Clint, Tony'nin aklını okumuş gibi ondan önce konuştu. "Tek gözlü ajan çoktan birilerini göndermiş." 

Tonyden sessiz bir mırıldanma çıktı yerdeki silahı almak için eğildiğinde portalın açıldığı evden bir ses duyuldu, hepsi silahlarını açıp o tarafa yöneldi. Evin önünde boynunda sonsuzluk taşı bulunan ve kırmızı bir pelerinle uçan birisi duruyordu.

"Ben Doktor Stephan Strange benimle gelseniz iyi olur." 

"Pardon da bedava bilet mi dağıtıyorsun?" diye sordu Tony, o sırada Ekip karşısındaki pelerinli adamı inceliyordu. 

Doktor Strange "Yardımınıza ihtiyacım var. Evrenin kaderi tehlikede desem abartmış olmam." 

**

"Portal karanlık boyuta açılıyor. Durdurmak için uğraştım ama bu daha fazla kan dökülmesine sebep oldu."

"Kim açtı?" Steve odayı incelerken bir yandan da soruları soruyordu.

"Karanlık boyutun efendisi Dormammu. İstediği şey bu," eliyle boynunda duran zaman taşını açtı. "Bağnazlarını dünyaya taşı almak için gönderdi alamayınca da, mabedimde portal açtı. Bir an önce kapatmazsak dünyanın sonu gelir."

"Biz birilerini görmedik siz gördünüz mü?" Tony alayla ekibe dönüp sordu.

"Görmediğiniz gelmeyecekleri anlamına gelmiyor. Bir büyüyle dışarı çıkmalarına engel oluyorum. Buraya girmenize de ben izin verdim."

Tony tekrar alayla Strange döndüğünde dışarıdan bir patlama duyuldu. "Sanırım biraz önce jetiniz havaya uçtu." dedi Doktor Strange, Tony'nin kullandığı alaylı sesle.

Avengers ekibi dışarı çıktığında karşılarında üç kişiyi bulmayı beklemiyordu. 

"Sadece üç kişiler mi?" Tony'in şaşırmış sesini Clint böldü.

homecoming ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin