2: dangerous

2.1K 182 112
                                    

İYİ OKUMALAR

Odaya girip haber veren ajandan sonra direktör hızla odadan çıkıp, kurul odasına yöneldi. Kendinden küçük olan gençse korkuyla onu takip etmişti.

Kurul odasına girdiğinde karşısında Kaptan Marvel'ı görmeyi beklemiyordu. Direktörün aniden durmasıyla Peter ona çarpmaktan son an da kurtuldu.

Peter kaptan Marvel'ı ilk defa canlı bir şekilde görüyordu. Gerçi daha bir çok kişiyle yüz yüze tanışma imkanı olmamıştı. Tony her şeyin sırayla olacağını söylüyordu.

Kaptan Marvel kostümün içinde çok havalı duruyordu.

Nick Fury ifadesini toplayıp, kadına yöneldi.

"Kaptan Marvel?"

"Nick Fury?"

"Seni burada görmek ne büyük sürpriz?!" Direktörün alayla sormaya çalıştığı sorunun altında, Carol korku sezmişti.

"Gelmemden pek hoşnut değilsin sanırım Nick?" Direktöre yaklaştığı sırada yanındaki çocuğu fark etmişti Carol. Gergin bir şekilde ona bakan çocuğa yöneldi.

"Merhaba?"

"Ben Peter Parker."

"Merhaba Peter Parker. Bende Kaptan Marvel."

Carol çocuğa elini uzattığında, genç olanın gözleri parladı.

"Ha takma isim kullanıyoruz! O zaman bende Örümcek Adam." dedi ve elini sıktı.

Kaptan Marvel, çocuğa tebessüm edip, "Demek şu meşhur Örümcek Adam sensin."

"Beni tanıyor musun?" 

"Tabiki de." Nick Fury öksürüp dikkati üstüne çektiğinde "Sohbetiniz bittiyse daha önemli bir problemimiz var." 

İkisi de direktöre döndü. Nick orada bulunan ajanlardan birine bilgileri ekrana girmesini istedi. Sonra da Kaptan Marvel'a anlatmasını ister gibi kafasını salladı.

"Biliyorsunuz ki altı tane sonsuzluk taşı var. Her evrende bunun sayısı aynı ama dün başka bir evrende yedi sonsuzluk taşı olduğunu duydum. O evrende iki tane zaman taşı bulunuyor. Bu imkansız bir şey."

"Bunun Avengers ile alakalı kısmı ne Carol?" Nick Fury bıkkınlıkla sormuştu. Bununla uğraşacak vakti yoktu.

"Avengers kaybolmadan önce yanlarında düşmanlar haricinde bir kişi daha varmış. Doktor Stephan Stange. Kendisi bir büyücü ve zaman taşının koruyucusu. Avengers'ın kaybolduğu günden itibaren o da ortada yok. Mabed şu an savunmasız. Yani zaman taşı ona ait."

Carol bir nefes alıp devam etti.

"Onun korumasında olan zaman taşı oraya nasıl gitti bir fikrim yok. Ayrıca S.H.I.E.L.D ekibi, Avengerstan önce oraya gittiğinde geri gelemediler ve Avengerstan sonra orayı kontrol etmeleri için başka bir ekip gönderdiğin de onlarda ne canlı izine ne de bir cesede rastladı. Yanlış hatırlamıyorsam insanlar kan kokusu ve ceset yığınlarından geçemiyordu, değil mi direktör?"

Peter'ın tek yaptığı şey konuşmaları dinlemekti. Kaptan Marvel'ın neyden bahsettiğini tam olarak anlamıyordu.

Bay Stark ona sonsuzluk taşlarından bahsetmişti ama bu dünyaya sonsuzluk taşı başka evrendeyse ne olabilirdi ki en fazla?

"Ne yapmamızı öneriyorsun Kaptan Marvel?"

"Zaman taşı mabetde belirmiş. Oraya gidip taşın nerede olduğunu öğrenin sonra da almaya gidersiniz."

Kaptan Marvel arkasını dönüp kapıya yöneldi. "Artık gitmem gerek daha korunacak çok evren var."

Ekrana bilgileri yazan ajan, koordinatları da ekledi. Nick Fury hala ayakta dikilen çocuğun yanına gidip, bir elini omzuna koydu.

homecoming ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin