İYİ OKUMALAR
Benjamin Wade gittikten sonra önce pencereyi kapattı sonra ona ikinci defa seslenen May halasını daha fazla bekletmeden odadan çıktı.May mutfakta aldıklarını dolaba yerleştiriyordu. Genç çocuğu gördüğünde ona gülümsedi.
"Günün nasıldı Peter?" Ona böyle seslenilmesine hala alışamamıştı ama bozuntuya vermemesi gerektiğini de biliyordu.
"Güzeldi. Okuldan sonra eve geldim." Sona doğru ses tonunu biraz azaltmıştı. Peter'ın gününün nasıl geçtiği hakkında bilgisi yoktu. Gerçi çoğu şeyi bilmiyordu. May elindeki sütü de dolaba koyup, dolabı kapattı ve genç oğlana döndü.
Diğer poşete yönelip onları da tezgaha çıkarmaya başladı. "Okuldan sonra Stark stajın var sanıyordum?"
"Aslında gittim ama çok durmadım. Bay Stark'ın işi vardı."
"Anladım. Aç mısın?"
Benjamin ona olumsuz yanıt verip odasına gitmek için hamle yaptı. "Ben direk yatacağım Benjamin. Sabah erken gitmem gerek işe."
Genç oğlan sessiz bir mırıldanmayla May halasını onayladı ve odasına geçti. May halasının dediği çoğu şeye odaklanamamıştı. Aklı Wade de ve eve nasıl döneceği ile ilgili sorularla doluydu. Benjamin kendine kızmadan da edemiyordu. Neden dokunmuştu ki o bilekliğe?
İçeriden ses gelmezken May'in yattığını düşündü. Benjamin de yatağa yattı ve gözlerini kapattı. Şu an yapması gereken en mantıklı şey uyumasıydı.
Genç oğlan bütün gece sürekli uyanmasıyla sabahı zor etmişti. May'in evden çıktığını duyduğunda o da seri hareketlerle yataktan kalktı.
Bütün gece uyuyamamasının yanında bir de baş ağrısı vardı. Mutfaktan bir bardak su almak için odadan çıktı. Kendi evi gibi dizayn edilmişti tek fark çerçevedeki fotoğraflardı. Daha fazla fotoğrafları incelemeden bir bardak su aldı ve odasına geri döndü genç oğlan.
Odaya girdiğinde Wade yatağın üstünde oturmuş onu bekliyordu. Bakışları yerdeydi. Benjamin suyu içmekten vazgeçip, bardağı masanın üstüne koydu.
"Umarım iyi uyumuşsundur?"
"Umarım bu fikrin bizi batırmaz?" Benjamin aynı alaycılıkla konuştuğunda, Wade çocuğa baktı. Peter'ın aynısıydı ama sanki bu biraz daha salaktı. Bu düşüncesine gülümsedi ve tekrar ifadesiz haline döndü.
"Bir saat sonra üste toplantı var. Aslında akşam gidecektik ama vazgeçtim o arada planı gerçekleştireceğiz. Dediklerime uysan iyi edersin elimizdeki son partikül ve onu da kaybedersek ikinize de elveda!" Wade yataktan kalkıp cama yöneldi.
Benjamin'se onun saçma çıkış yolu yerine kendininkini önerdi. "Kapıdan çıkalım?"
*
Peter kapının önünde derin soluklar alarak bekliyordu birkaç dakikadır. Tony ona Benjamin'in yerine geçmesini söylediğinde genç oğlan daha da kötü olmuştu. Ailesini görmeyeli, annesine sarılmayalı gerçekten çok uzun zaman olmuştu. Onlara nasıl yaklaşması gerektiğini bile bilmiyordu.
Eli zile bastığında, içeriden gelen ayak seslerine dikkat kesildi. Nefesini tuttuğunun bile farkında değildi genç oğlan. Peter için uzun gelen birkaç saniyenin ardından annesi kapıyı açtı.
Genç kadın bütün güzelliği ile karşısındaki oğluna bakıyordu. Genç oğlanı okul gezisindeyken çok özlemişti!
Bayan Parker oğlunun içeriye girmesi için kapıdan çekildi. Peter içeri girdiğinde mutfaktan gelen güzel kokuları fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
homecoming ✔
Fanfic[irondad × spideypool] avengers ekibi kayıptı ve onları bulabilecek tek kişi peter parkerdı. (paralel evrenler bulunur.) 171020-251220