Son ses çalan alarmım ile güne muhteşem başlamıştım sabah olmuştu telefon ve kulaklığım komodinin üzerinde duruyordu annem koymuş olmalıydı.
Alarmı kapattım ayağa zar zor kalktım sarhoş gibi banyoya doğru gittim başım çok ağrıyordu. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.
Servise yetişmek için evde en erken ben uyanırdım. Giysilerimi giydim en tatlış çoraplarımı ayaklarıma geçirdim. Mutfağa doğru gittim annemler rahatsız olmasın diye sessiz olmaya çalışıyordum.
Annemin geceden hazırladığı mutfak masasının üzerinde duran kuruyemişlerden atıştırdım.
Erken saatte kahvaltı etmeyi sevmezdim. Mutfakta da işimi bitirdiğime göre servis gelene kadar telefon oynayacaktım.
Sosyal medya hesaplarıma girdim sosyal medya kullanmayı sevmezdim ama insanın aklı ister istemez orada kalıyor kimler neler yapmış diye.
Genelde çevremdekilerin fotoğraflarını yetersiz bulurum. Bu konuda iyi olduğumu düşünüyorum. Fotoğrafın çekilme açıları, verilen pozlar çoğu kişi bunlarda hata yapıyor ve ister istemez sinirlerim bozuluyor. Ama herkesin neler yapmak neler paylaşmak istediğine bir şey diyemem.
Saat 06:00 da uyanmıştım servisim 06:30 da geliyordu ve şuan saat 06:26'ydı servisim gelmek üzereydi hemen montumu giydim, çantamı aldım ve kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım. Bizim katımızda bizimle beraber 3 daire vardı biri boştu acaba kimler taşınacak çok merak ediyordum.
Ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve hızlı hızlı asansöre doğru gittim asansöre binip aşağı indim kapıyı açıp çıktığımda Hüseyin abi (binanın kapıcısı) yerleri siliyordu. Sabah sabah biraz tuhaf gelmişti. Hızlı adımlarla kendimi binadan dışarıya attım. Hayır ya servis gelmiş beni bekliyordu. Hemde yeni servisim de İLK günüm. Hızlıca yetişerek servise bindim.
"Kusura bakmayın."dedim.
Şoför koltuğunda çokta yaşlı olmayan ama saçlarının bir bölümü beyazlamış yeni servisçi abi oturuyordu.
"Önemli değil kızım istediğin yere geç otur."
Bir koltuğun ucuna tutunarak serviste nereye oturabilirim diye düşünüyordum serviste 5 kişi vardı. 2si erkek 3ü kız en öndeki tekli koltuk boştu hemen oturdum.
Hayıır. Telefonum yanımdaydı ama kulaklığımı unutmuştum. Allah kahretmesin. Kulaklıksız bir gün ölüm gibi olacaktı. Ama yanımda USB belleğim vardı içinde de en sevdiğim müzikler.
Ayağa kalktım servisçi abinin olduğu tarafa birkaç adım attım.
"Noldu bir sorun mu var." Dedi.
"Hayır bir sorun yok. Şarkı dinleriz diye yanımda USB getirmiştim."dedim.
Abiye uzattım elimden aldı ve yerime oturdum abi takarken içim biraz olsun rahatlamıştı.
En sevdiğim şarkı listenin en başında olduğu için o çalmaya başladı. Keyfim baya yerine gelmişti. Şarkı sözleri çok güzeldi.
"Tam bir çıkmaz sokaktayım üşüyorum köründeyim gecenin ben aklımı kaybettim"
"Ben bir çatlak bunak mıyım?Kaçıyorum dibindeyim yine seninim, ben seninim."
Arkamdan bir sesin gelmesiyle irkildim çok naif bir o kadar da çekiciydi.
"Şarkının ismi nedir?" Diye sordu.
Biraz fazla heyecandan arkamı dönemedim tam döndüğümde bir kız şarkının ismini söyleyince bittim.
O benim şarkımdı herkes dinleyebilirdi ama çok bilinmeyen bir şarkı olduğundan bana her zaman bana özel hissederdim. Bu şarkıyı çevremdeki birinin bilmesi beni epey üzmüştü.
Hala arkam dönük onlarla bakıyordum. Sesin sahibi çocuk çok yakışıklıydı ve ona cevap veren kızda çok güzeldi. Çocuk kıza teşekkür ettikten sonra bana baktı gözlerimi kaçırıp arkamı döndüm ne bekliyordum ki ?
Önüme döndüğümde şarkım bitmişti. Başka bir şarkı çalmaya başlamıştı. Ayağa kalktım çantamı aldım ve en arka cam kenarına yerleştim. Gözlerimi kapatıp kendimi şarkıya bıraktım.
Bir sarsılmayla uyandım. Olamaz uyuyakalmışım. Yanımda servise ilk bindiğimde kızların arasında gördüğüm bir kız vardı bana uyan geldik diyordu.
"Kusura bakma dalmışım teşekkür ederim."
"Yok önemli değil insanlık hali olabilir hadi kalk gidelim."
Hızlıca kalktım başım ani kalkmamla döndü genelde hep böyle olurdu çantamı aldım ve servisten indik.
Bizden başka 1-2 kişi de servisteydi. Yakışıklı çocuk ve güzel kızı görmemiştim.
Servis benim okulumun önünde değilde yan okulmuzun önünde indirmişti ve yanımdaki ismini bilmediğim kız burada okuyordu.
"Sana da zahmet verdim özür dilerim."dedim.
"Hayır hayır sıkıntı yok."dedi yüzünde tatlı bir gülümseme vardı.
Bende mahcup bir şekilde gülümsedim.
"Hangi okuldasın servise yeni geldin sanırım." dedi.
"Ha evet yeniyim sosyal bilimlerde okuyorum."
"Uu zeki kız."deyip güldü.
Bende onunla birlikte güldüm.
"Seninde okulun iyii bu seninde zeki olduğun manasına geliyor." dedim.
"E yanii öyle oluyor."
Birden onu meşgul ettiğimin farkına vardım.
Ben seni tutmayım okul çıkışı görüşürüz dedim."Tutmuyordun ki sanırım sen gitmek istiyorsun." dedi
"Hayır tabi kii ben seni rahatsız ettiğimi düşünmüştüm."
"Yanılmışsın bebeğim ben birkaç yelloz dışında kimseden rahatsız olmam."
"Haa o zaman iyidir çaktım köfteyi. Dersin başlamasına 10 dakika var e malum bizim okul sizden erken başlıyor gitmem gerek." deyip gülümsedim.
"Sıkıntı yok canım serviste görüşürüz."
"Görüşürüz." dedim.
Okula doğru yürümeye başladım. İyi birine benziyordu. Biraz da olsa moralim yerine gelmişti. Ama kıza adını sormayı unutmuştum. Neyse çıkışta öğreniriz.
Güvenlik görevlisi abinin yanından geçtim ve mutlu sesimle günaydın "Ferhat abi" dedim."Günaydın günaydın iyi dersler geç kalma dersine."dedi.
Ondan baya uzaklaştığım için cevap verseydim bile sesimi duymaz diye bir şey demedim. Okula adımımı attım ve sınıfa doğru gitmeye başladım. Koridorda birkaç arkadaşımla günaydınlaştık ve sınıfa adım attım.
Bizimkiler sınıfta yoktu onlar benden önce gelirdi ama kantinde otururlardı. Bütün sınıfa "günaydııın "dedim. Herkes sana da gibisinden şeyler dedikten sonra çantamı bırakıp kantine çıktım.
Yine dedikodu yapıyorlardı. Çok ayıp eheheheh.
Aşkolar bugünlük bu kadar yeter devamı gelecek hepinizi öpüyoreee bu arada bölümde geçen şarkının ismi:
Gökşin Derin- Köründeyim Gecenin
Sağlıkla ve mutlulukla kalın bys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığında Kalplerimiz
Storie d'amoreDaha 5 yaşındayken oyunlar oynadığınız ve hayatın sizi ayırdığı biriyle tam 11 yıl sonra karşılaşırsanız ne yaparsınız? Zeynep sıradan bir hayatın esiri olurken tam 11 yıl önceki oyunlar oynadığı, çocukluğunu yaşadığı kişiyle tamamen koptuğunu sanır...