1.bölüm

35 5 3
                                    

Barlas'tan

Hadi be İdil hadi be ne hazırlanmaymış arkadaş. Hayır emniyete geç kalınca da kendi abisi kızıyor.

-İdil hadi be güzelim nerde kaldın hayır yani ağaç oldum kök salıyorum şuanda o kadar yani.

-Ay Barlas azcık beklesen ölürmüsün sanki...

-Azcık mı, azcık mı kızım duymuyor musun kök saldım diyorum sana sen diyosun azcık beklesen ölürmüsün bak çabuk ol vallahi giderim kendin gelirsin.

-aaaaaa Kaan Barlas KIRAN sen ... Beni... Bırakıcaksın hemde tek başıma e git o zaman ben seni tutmayım.

-Bak giderim İdil sonra ağlarsın "neden beni bıraktın " diye.

-Üstüme iyilik sağlık ne iftira atıyosun be. Benim hiç sen beni bırakıp gittin diye ağladığımı gördünmü.

-Aslında haklısın ağlamadın çünkü ben seni hiç bırakıp gitmedim. Bak kıymetimi bil 6 senedir seni bekliyorum böyle.

Ha bu arada evet 6 yıldır sevgiliyiz polis okulunun ilk yılından beri tanışmamız bayağı ilginç ve komikti bi ara anlatırım. Ama önce İdil'in, canım sevgilimin, müstakbel nişanlımın acele etmesi gerekiyor.

Zira abisi (emniyet müdürümüz olurlar kendisi) Doğan müdür bizi kesicek. Hayır anlamıyorum ben sanki İdil'i oyalıyomuşum, sanki benim yüzümden geç kalıyomuşuz gibi bana kızıyor. "Benim ne suçum var kardeşim senin bu çatlak kız kardeşini bekliyorum" deyip

Halil Sezai gibi :
İsyağğğğğğğğğğnnnnnn
diye bağırasım var. Ama kendime sürekli hatırlarıyorum İdil'in abisi o diye. Neyse konumuza dönelim nerdeydik... Heh İdil'in çabuk hazırlanması için psikolojik baskı uyguluyorduk.

-İdil bu sefer ben gerçekten gidiyorum sende kendin gelirsin.

diye apartmandan dışarı çıktım ve tabikide sevgilimi tek bırakıp gitmeyeceğim daha doğrusu gidemeyeceğim. Neden çünkü sevgilimi aç kurtlara kaptıramam.
Oturduğumuz apartmanla yan apartmanın arasındaki boşlığa saklandım ve birazdan İdil'in tatlı söylenmelerini dinlemek için beklemeye koyuldum

Bölüm sonu...

Evet arkadaşlar nasıl buldunuz.

Bu benim ilk hikayem aslında en yakın arkadaşlarım dostum dediğim ESLEM GÜR olmasaydı belkide böyle bir işe girişemicektim.

Ama iyi ki de beni destekledi ve bu arada arkadaşım Eslem'de kitap yazıyor ismini en aşağı bırakıcam.

Dediğim gibi ilk yazım, ilk kitabım ve ilk deneyimin o yüzden hatalarımı intagram adresimden. @_tugc.demir hesabıma yazabilirsiniz ve beni desteklerseniz çok sevinirim.

Arkadaşlar kitap kapağını @lunaparktakisessizlik   intagram adresinden alınmıştır. Bilginize...

umarım vote atıp beğenip kütüphanenize eklersiniz bu kitabı kapak daha yapılmadı böyle bi kitaba kapak nasıl olur bilemedim.

Önerilerinize, tavsiyelerinize ve eleştirilerinize açığım llanıcıdan
Arkadaşım Eslem GÜR'ÜN kitabı
GÜNEŞİN DOĞDUĞU AN
ve hesabının ismi masumbirpapatyagibi umarım onunda kitabını beğenirsiniz
Hepiniz bir sonraki bölüme kadar kendinize dikkat edin yazarınız tarafından öpüldünüz...

Namlunun Ucundaki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin