Ben sende tutuklu kaldım....
Ben sana;gel beraber mükemmel bir çift olalım demiyorum ki,
gel diyorum sana, ben duymuş olayım, boş sokaklarda İnsanları boşverip şarkılar söyleyelim, benim bilmediğim şarkıların nakarat yerine sallayıp şarkılar uyduralım bilmediğimiz yerleri Sallayalım boşvererek kahkahalarımızla.Pencereden dışarı baktım hava biraz aydınlanmıştı.
Hemen yatağımı yaptım bir duşa ihtiyacım var dı, soyunup havluya sarıldım ve banyoya doğru koştum.
Bütün kabinlere baktım yine bozuktu çoğunda su akmıyordu.
Müdüre yine yaptırmamıştı, hiç şaşırmadım.nihayet bir kabinde su akıyordu ve bugün şanslı günümdeydim sıcak su akıyordu.
Hemen köpükledim saçlarımı
Sıcak suyun verdiği mutlulukla bol bol köpüklendim.
soğuk su vücuduma deyince birden ürperdim evet yine müdüre suyu kesmişti ve yine köpüklü kaldım, gözlerim köpükten dolayı yanmaya başladı ve zar zor bir şekilde o soğuk suyla duş aldım tabi ona duş denirse, hemen havluma sarılıp odama koştum titriyordum hızlı bir şekilde kurululadım kendimi.
Dolaptan iç çamaşırlarımı çıkardım sutyenimin kopacanı bile kapatamıyordum elim donmuştu.
Ellerimi ağzıma götürüp üfleyerek ısıtmaya başladım ama fayda etmiyordu çenemde bedenime eşlik eder gibi titriyordu.
dişlerim yine birbirine değiyordu aklıma kalorifer geldi ama bu saatte yanmaz ki yinede şansımı denemek istedim.
Kalorifere doğru bir umutla gittim ama tahmin ettiğim gibiydi
cimri müdüre yine yapmıştı yapacağını.Bir şekilde üniformalarımı giydim.
erkenden okula gitmek için odamdan çıktım.yurdun merdivenlerinden zar zor çıkan Hediye ablayı gördüm.
Çok yaşalanmıştı artık dizleri tutmuyordu.
Dinlene dinlene merdivenlerden çıktı.
Hediye abla bu yurdun bütün işlerini yapan, aynı zamanda burdaki tüm kızların annesi sayılırdı.
Çok şefkat dolu biridir.
56 yaşında bekar bir anneydi 3 çocuğu vardı ama çocukları onu terk edip gitmişlerdi.
Oda burda az bir maaşla çalışıyordu, Yaptıkların karşılığını fazlasıyla almayı hak ediyordu ama öyle bir müdüremiz var ki sadece kendini düşünen cimrinin tekiydi.
hediye abla gözlerimin içine bakarken kendimi düşüncelerden uzak tutarak
"günaydın"
dedim. Yalancı bir gülümseme bıraktım yüzümde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Aşk
RomanceMerhaba Tanıdın mı bu ihanet ettiğin kızı. Neden terk ettin beni, neyim kötüydü söyle utanma çok mu ağır geldim sana? Hangi sözüm incitti seni Seni seviyorum deyişim mi... Ömrümün sahibi deyişim mi... Kendimi sana can etmem mi... Yoksa...!!! Kula...