Okumaya başladığınız tarihi buraya yazarsanız bisürü mutlu olacam ❤️❤️🌼🍂 SESSİZ AŞK 🍂
küçüktüm bedenim her şeye yetemezdi, kabullenemez di, birçok kez yere düştüm, birçok kez canım acıdı, birçok kez ağladım.
belki hatırlayamadığım kadar mutsuz da kaldım.
yaşımdan büyük Hissedemediğim kadar yük taşıdım.
Ben hayatım boyunca dışlandım, Ezildim, kırıldım ve yürüdüğüm o yolda bariyerlerim oldu .Ben kendimden Habersizce büyümüştüm. Ben bir kızdım, bayandım, artık büyümüştüm ve dertlerimi sorumluluklarım bedenimden ağır geliyordu.
Bedenimin ağırlığı azdı dertlerim sorumluluklarım bedenimi ağır geldi çünkü onlar bedenimden ağırdı.Kadın olmak mı?
Ben Bu Dünyaya kadın olarak doğmuştum. şanssızlığımı kullanmışımdır diye düşünmüştüm ama yanılmıştım.
Ben kendimi bildim bileli hep bir sessizlikte yaşadım. Hayatımda hiç ses duymadım.
Kendi sesimi bile duymadım.
Hep sessizliğimle dalga geçtiler belki bu yüzden hep içime kapalıyım. Etrafımdaki insanlarla ilişki kuramıyorum çünkü korkuyorum.
Aslında beni aralarına alacak, kabul edecek bir çevrem yok. sadece sağır diye anıldım.
Hiç çocukluğumu yaşayamadım.
Sonra biri girdi hayatıma.
Yaşayamadım çocukluğumu yaşattı. alamadığım oyuncakları aldı. Benim sevgilim çocukluk arkadaşım oldu. Sonra bir gün bu sevgiyi bende çok gördü. Ve beni terk etti.Ben nasıl biriyim biliyor musun?
Ben okuduğum şiirin satırlarında göz pınarları akıttım.
Ben okuduğumu aşk kitapların sonunda başımı yastığa gömüp ağladım.
Ben sevdiğim bir filimin karekteri ağladığında ağladım.
Ben bu dünyanın adaletsizliğine ağladım.
Keşke...
Sadece ağlamalar bunlardan ibaret olsa. Keşke dertlerime severek yeni bir dert eklemeseydim.
İşte hepsi bu keşkeler yüzünden geriyim ben.
Ama bu keşkelerim demek olmuyor pişmanlık. Benim keşkelerim alınıp benden gidildiğinde oldu.Ben sevgiye muhtaç kimsesizliğe düşkün biriyim.
Sevgi almak için her şeyimde vazgeçtim. Sevmek aslında vazgeçmektir,
Sevmek kaybetmektir,
Sevmek biraz cömert olmaktır.
Ama ben o sevgiye kavuşmak için çok cömert davrandım.
Her şeyimi verdim. Bir sevgi uğruna benliğimi kaybettim.Siz, siz olun birileri için kendinizi hiçe saymayın. Sevilmek için uğraşmayın. Eğer uğraşıyorsanız çoktan kaybetmişsinizdir.
Sizi sevse zaten bırakmaz.
Ama şöyle bir durumda var mecburyet, gitmeye mecbursa ve günün birinde geri gelirse affedilebilir. Mecburiyet ve çaresizlik bunlara yapacak bir şey yoktur.
Her şeyden önce dinleyin.Benim ilk okul hocam bana bir söz söylemişti. Onu Hayatım boyunca hiç unutmadım. Ve onu hayatım boyunca uyguluyorum.
Cümle şuydu.
"on kere düşün dinle, bir kere konuş."
Öğretmenim bu sözü bana bıraktı bende buraya bırakıyorum. Umarım sizde bu kelime bakımından küçük . Anlamsal bakımından büyük olan cümleyi.
cebinizden taşırsanız.
İşte o zaman mutlu olduğunuzu anlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Aşk
RomantizmMerhaba Tanıdın mı bu ihanet ettiğin kızı. Neden terk ettin beni, neyim kötüydü söyle utanma çok mu ağır geldim sana? Hangi sözüm incitti seni Seni seviyorum deyişim mi... Ömrümün sahibi deyişim mi... Kendimi sana can etmem mi... Yoksa...!!! Kula...