______________________________
∿
and all the people say
you can't wake up, this is not a dream
you're part of a machine, you are not a human being∿
______________________________
parkjm: bir dahaki günümde bir tabure ve papatyalı bir halat istiyorum.
865,8k. beğenme, 789,k. retweet
______________________________
jungkook hızlıca başını iğrenç itamlarda bulunan adama- adam demeye bin şahit olan kişiye çevirmişti.
olayları anlaması çok sürmemişti jeon'un. hızlıca jimin'i bırakırken adamın suratına bir yumruk geçirmiş, yetmediğini düşününce yakalarından tutup yere itmişti adamı. "sen miydin o orospu çocuğu?" adam ne diyeceğini bilemezken jeon durmadan onu tekmeliyordu.
jimin ise yere çökmüş jungkook'a bakıyordu. hâlâ konuşmuyordu işte. içi rahat etmiyordu. sessizlik çöktüğünde sadece adamın acı dolu inlemeleri vardı.
"sikik herif!" jungkook adamın yüzü kandan geçilmediği zamanda kolunu çekip duvara itmişti sertçe.
adama söz hakkı bile vermeden bayılana kadar dövmüştü. adamın bedeni yere yığılırken jeon saçlarını eliyle geriye atmıştı.
elleri kan içindeydi, jimin bunu görünce korkudan iyice sinmişti çöktüğü yere.
jungkook yanına atınca kendini, jimin biraz uzaklaşmıştı. "boynun-"
"o yaptı. değil mi?" jimin başını onaylarcasına sallarken jungkook sabır dilemişti. "ama ben bu orospu çocuğunu yaşatmam." tekrardan ayağa kalkacağı sırada jimin onu durdurmuş, tekrar çökmesini sağlamıştı.
"istemiyorum. yapma.. lütfen." jungkook tamam anlamında kafasını sallasa da ayağa kalkıp telefonunu almıştı eline.
polisi arayıp telefonunu geri kapatırken jimin'i ayağa kaldırmıştı.
"gel benimle." otel odasının banyosuna girdikten sonra ilk önce jungkook ellerini yıkamıştı. sonrasında jimin'in yüzünü göstermişti.
"o orospu çocuğundan neden bana bahsetmedin?"
"jungkook küfür edip durm-"
"neden bahsetmedin dedim?" jimin korkuyla geri çekilecekken jungkook kolunu tutmuştu. "b-ben-"
"korktum. k-korktum tamam mı? günlerdir u-yuyamıyorum. jeon, yardım istemeyi düşündüm.. ama-ama yapamadım. korktum işte." jimin'in gözleri tekrardan dolarken jungkook musluğu gösterip net bir biçimde konuştu. "yüzünü yıka."
sonrasında jeon cevap beklemeden banyodan bir hışımla çıktığında jimin dediğini yaparken ağlamamaya özen gösterdi. hayır, yine ağlamayacaktı.
çok geçmeden jungkook otel odasını terk ederken polis gelip adamı odadan çıkarmıştı. jimin'i sorgulayacaklardı tabii ki ama adam suçunu anında itiraf etmişti.
jimin ne kadar rahatlasa da, hâlâ kırılmış hissediyordu.
oysaki jungkook'un ona destek olacağını düşünmüştü.
______________________________
∿
17 ekim, 16.03⛧
∿
______________________________
gittikçe bu kitabımı yazma isteğim kaçıyor. zaten batırdım. belki devamı gelmez bile,,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
it's all over : jikook
Fanfiction"biliyor musun jeon, sen beni hiç tanımadın. sözlerimi tutmadığımı bilmedin hiç. yaşadıklarımı merak etmedin.. sormadın. ben de söylemedim zaten." ©fairytouches | jikook au & ff.