Harumi Sāto, Dziewczyna Kochająca Sport i muzykę .
Całymi dniami siedzi przy telefonie słuchając przeróżne rodzaje muzyk, od Jezzu do Rocka.
Jej życie dla niej kręci się tylko wokół jej zainteresowań i spędzania czasu ze sobą .
Jest pierwszo-roczniakiem w liceum Karasuno, w klasie po pierwszym dniu szkolnym nie znalazła nikogo kto by chciał dzielić z nią różnych tematów do rozmów, poprostu wszyscy ją unikali i uważali ją za, za bardzo cichą.
Jej wygląd i zachowanie odpychało wszystkich których spotykała na swojej drodze.
Naturalne czarne włosy i mało spotykane szare źrenice które posiadała .Od podstawówki do gimnazjum rozwijała się jako wystawiająca w drużynie siatkarskiej, dla niej najważniejsze było jak najdłużej zostać na parkiecie, ale z powodu kontuzji kostki w prawej nodze nie mogła uczestniczyć w meczach.
Kostkę można było zrehabilitować ale trwało by to dłużej niż Harumi się spodziewała.
Z zbiegiem czasu czarno-włosa porzuciła ten świetny sport, ale dlaczego go porzuciła?
Kiedy wchodziła na boisko nie czuła tego co kiedyś jak dotykała piłki.
W przeszłości miała jednego przyjaciela, a był nim Hinata Shoyo który tak samo jak ona miał świra na punkcie siatkówki .
Shoyo podziwiał ją za jej charakter i styl gry, często Sāto(OC) wystawiała chłopakowi piłki które czasami nawet zadziwiały go samego(Hinate).
Ale po tych latach gimnazjalnych ich ścieżki się rozłączyły kiedy musieli iść do liceum, ich kontakt poprostu się urwał.
Szkolne stopnie były takie jak u przeciętnej uczennicy, nie martwiła się o nie.
Przed wszystkim myślała tylko o życiu w samotności, i robieniu tego co lubi.
A co się stało że jej życie się całkowicie zmieniło, i że znowu powróciła do bycia sobą z gimnazjum?
Poznała go... nadpobudliwego, samolubnego i rządzącego się
~~Chłopaka Króla.
---------------------------------------
Siems.Tutaj Ai, niedługo z tego powstanie już pierwszy rozdział, dajcie mi trochę czasu i niedługo będziecie cieszyć się nową historią z Harumi która przeżyje nieziemskie czasy spędzone z Królem.
Teraz do zoba!
Głupia autorka tego opowiadania!
~Aiii
<3333333
CZYTASZ
Jak zakochałam się w Samolubnym Królu.
Romance~~ Cisza panującą w jej aurze która odpychała wszystkich ludzi dookoła, a przyciągnęła jednego chłopaka którego najmniej chciała poznać. ~~ Nadpobudliwość którą on posiadał, a ona nie chciała jej nigdy ujrzeć. •Dwa inne oblicza dzielące tę samą pasj...