Staliśmy na dworcu przed bramą i czekaliśmy na Lili.
- Jestem!- krzyknęła zdyszana dziewczynka.- Musiałam się pożegnać z Klu. Co mu jest?- spojrzała na Matiego, który ledwo stał na nogach. Automatycznie zaśmiałam się
- Wczoraj się upił, a dzisiaj ma kaca.-powiedział spokojnie Szymon.
- Możemy już iść do domu chce w końcu wziąć coś na ból.- zaczął marudzić Mati
- Jak chcesz, to ja mam.- odezwałam się
- Miałaś przez cały czas i nic nie powiedziałaś.
- Wiesz nie powiedziałeś, że chcesz.- wyjęłam z plecaka leki- masz weź jedną.- Chłopak wziął ode mnie leki, a Szymon w tym czasie uruchomił przejście. Przeszliśmy i znowu byliśmy koło domu.
- Cześć, wróciliście-zaczęła nas przytulać po kolei ciocia.- Szymon przekazał ci wiadomość ode mnie?
-Tak zaprosiłam Karolinę, tylko nie wiem na kiedy.
- Wiesz jak dla mnie to może przyjechać nawet dzisiaj.
- A może być 28?
- Jasne, teleportujecie się do niej, dobrze?
- Tak- uśmiechnęłam się
- I mam jeszcze cos dla ciebie, nie wiem czy to coś dobrego czy złego. Ale masz nas i Ci pomożemy- spoważniała na chwile i wręczyła mi list
- To ja może pójdę do pokoju to przeczytać.- poszłam do siebie. I usiadłam na łóżku. I otworzyłam list.
Haniu, U nas jest wszystko dobrze ale powinnaś w końcu poznać prawdę. Wyjechaliśmy z tatą żeby bronić czarodziejów przed Tenebris. To starożytna bogini ,która chce zabrać moce najpotężniejszemu czarodziejowi. Nie mamy z nią zbyt wielkich szans. My na razie uzdrawiamy tylko rannych magów ale powinnaś wiedzieć, że nam też pewnie przyjdzie kolej walczyć. Podejrzewamy, że najsilniejszą czarodziejką jest Kluk Kluszonka. Wiem, że jesteś młoda i chciała byś czerpać z tego, że jesteś w nowej magicznej szkole. Ale musisz ją bronić, jesteś potężna i możesz ją obronić zwykłym zaklęciem chroniącym. Ale Kluk jest za młoda, żeby pokonać Tenebris. Musisz znaleźć magiczny przedmiot, który ją pochłonie. Z naszych informacji wynika, że znajduje on się u was w szkole. Znajdź kogoś z kim będziesz mogła go szukać, najlepiej takich co znają trochę te szkołę. Informacje na temat tego przedmiotu najprawdopodobniej znajdziecie w jakiejś książce z historią. Szukajcie w tematach starożytnej postaci, lub legend. Tenebris jest już potężna, nie można pozwolić żeby zbliżyła się do Kluk. Kluk jest jeszcze za słaba żeby się sama bronić, trzeba przetrzymać Tenebris z dala od tej dziewczynki. I tutaj pojawia się twoja rola, prosimy cię z tatą żebyś nauczyła i zaopiekowała się tą dziewczynką. Podobny list wysłałam do pani dyrektor. Lidia też dostała podobny list. Uważajcie na wszystkich ,uważajcie komu ufacie, jestem pewna że możecie zaufać pani dyrektor, Lidi i pani pielęgniarce. Ale gdybyś miała jakieś złe przeczucie to sprawdź to zadaj pytanie na które tylko one znają odpowiedź. Bardzo cię kochamy i mamy nadzieje, że sobie poradzisz. Obiecuję, że odezwę się wkrótce Kochamy cię Mama i Tata.
Kojarzyłam tą dziewczynkę i obiecałam sobie, że będę ją chronić
Jadłam śniadanie kiedy zadzwonił mój telefon. Dzwoniła Karolina.
- Hej co tam?- zapytałam
- Hej, za ile będziesz?
- Nie wiem mogę być i za 5 minut.
- Dobra to bądź za 10.
- Okej tylko zjedz śniadanie
- Czemu ?
CZYTASZ
Klątwa Życia
FantasyMyślicie że tak fajnie żyć wiecznie? Opowiadanie pokazuje historie dziewczyny ,która zmaga sie z "klątwą życia". Ale czy sama bedzie musiała brnąć przez nieskończoność? Co się stanie kiedy rodzice głównej bohaterki wyjadą i zostawią ją u swojej zna...