Yun Hee yine iş ilanlarına bakıyordu. Ona uygun hiçbir iş ilanı yoktu. O lise 2 mezunuydu, ilanlarda ise üniversite mezunu kişiler istiyorlardı. Gazeteyi geri rafına koydu, iç çekerek ellerini eski püskü ceketinin cebine koyarak bakkal'dan çıktı. Evine doğru yola koyuldu. Eve gittiğinde birde ne görsün? Evindeki eşyalarını dışarı çıkartıyorlardı, zaten pek eşyası yoktu ama...
Hızlıca aracın yanındaki ev sahibinin yanına gitti:
"ne oluyor? Neden eşyalarımı dışarı çıkartıyorsunuz?"
"kaç aydır kiranı ödemiyorsun. Seni severim bilirsin ama benimde paraya ihtiyacım var, üzgünüm."
Ev sahibi Yun Hee'nin yanından geçerek gitti.Yun Hee şimdi ne yapacaktı? İşinin olmadığı gibi artık evide yoktu.
Çaresizce etrafta gezinmeye başladı. Kafası önünde karmaşık düşüncelerle bir süre yürüdü. Biraz sonra kafası sert bir şeye çarptı. Acıyan kafasını tutarken çarptığı şeye baktı.
Karşısında ona kaşları çatık bir şekilde bakan biri duruyordu.Yun Hee umursamayıp gidecekken çarptığı adamın yanındakiler onu kollarından tuttu.
"efendimiz kızların ona temas etmesinden nefret eder, sen ise ona çarpıp özür dilemeden gidiyorsun!!
" iyi özür dilerim. Şimdi kolumu bırakırsanız gideyim. "
Çarptığı şahıs eliyle bir adamın yanına gelmesini emretti. Kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra adam "emredersiniz" deyip kızı serbest bırakmalarını söyledi.Kız kolları bırakılınca hızlı adımlarla oradan uzaklaştı. Nereye gittiğini bilmiyordu bile...
Bugün başıma daha neler gelecek acaba? Derken karşıdaki teknolojik reklam panolarında iş ilanı gördü.
Do Holding İş İlanı:
İş adamı Do Kyungsoo malikanesine hizmetçi aramaktadır. Başvurmak isteyenler aşağıdaki numaralardan birini arayabilir!
Not:hizmetçiler malikanedeki odalarda kalacaklardır.
Tel: +821*******
Tel: +822*******Dudakları kulaklarına varan Yun hee içinden sevinç çığlıkları atmaya başladı.
Yun hee hemen cebindeki telefonuna sarıldı. Numarayı çevirdi ve açılmasını bekledi.Daha yeni toplantıdan çıkıp kendi şirketine gelen Kyungsoo sekreterin olduğu yerin önünden geçerken telefonun çalması ile durdu sekreter yerinde olmadığı için sinirlenip bunu bir kenara yazdı ve telefonu açtı:
"Ne var? Kimsin?"
Yun Hee açılır açılmaz böyle bir şeyin olması üzerine soğuk terler dökmeye başladı ve bu sebeple kekeledi.
"B-ben i-ii-ş ilan-ı için aramıştım hanımefenndi"
Kyungsoo ona hanımefendi denmesi ile sinirlenip telefonu masaya fırlatıp parçalanmasına sebep oldu umursamayıp odasına doğru gitti.
O sırada Jongin kendi odasından onu izliyordu...Yun Hee cevap gelmemesi ile telefona baktı. Bir de diğer numarayı aramayı denemek istedi.
Sekreter Felix yerine geldiğinde parçalanmış telefonu görünce gözlerini büyüttü ne olduğunu anlamaya çalışırken diğer telefonun çalması üzerine onu açtı.
"Do Kyungsoo'nun sekreteri ile görüşüyorsunuz, buyrun?"
Yun Hee bu sefer rahatlayarak konuştu.
"ben iş ilanı için aramıştım, şu do holding için hizmetçi başvurusunda bulunacaktım."
"tabiki, adınızı öğrenebilir miyim?"
"benim adım Park Yun Hee"
Felix Yun Hee'nin adını kağıda yazdı.
"peki ya numaranızı alabilir miyim?"
Yun Hee numarasını verdi. Felix bunun üzerine:
"Pekala Bayan Yun Hee formu numaranıza gönderiyorum. Yarına başvurulardan biri seçilecektir"
"Pekala teşekkür ederim."
Yun Hee telefonu kapatıp beklemeye başladı hemen telefonuna gelen forma baktı ve doldurdu. Ve geri gönderdi.
Felix kırılan telefon parçalarını toplarken Kyungsoo cam kaplı odasından onu gördü ve sinirle sandalyesini geriye itip aşağıya onun yanına indi.
Felix yerde parçaları toplamaya devam ederken masaya vurulması ile sıçradı. Kalkıp vuran kişiye baktı.
"Bay D-Do burada ne yapıyorsunuz?"
"Ne mi yapıyorum? Felix bey işine döndüğü için ona hoş geldin diyecektim! SENİN İŞİ AKSATMAN YÜZÜNDEN DAHA YENİ TELEFONA BEN BAKMAK ZORUNDA KALDIM VE NE OLDU BİLİYOR MUSUN?"
Kyungsoo'nun bağırması ile şirkettekiler başlarına toplandı. Sırıtarak sakince konuşmasına devam etti.
"Kovuldun!"
Felix duyduklarına inanamadı,
"E-efendim..?"
"Duymadın mı kovuldun. Jongin'den son maaşını alıp defol git!"
Kyungsoo tek elini cebine sokup odasına doğru yürümeye başladı. Etraftakilerin fısıldaşması ile durdu.
"Onun gibi olmak istemiyorsanız İŞİNİZİN BAŞINA!"
Herkes işinin başına geçerken Kyungsoo üst kattaki odasına gidip sandalyesini çekip oturdu...
__________________
2.hikayem ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Çok güzel bir hikaye olacak.😊
İyi okumalarrrr ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE, HATE, LOVE | DO KYUNGSOO
FanfictionHerşeyin bir bedeli vardır... Birini üzmemek için yalan söyleseniz de o yalan yüzünden bir gün hayatınız mahvolabilir... Yayımlanan tarih: 4 ekim 2020 Bitiş tarihi: 1 ocak 2021