Jongin ve Kyungsoo konuştuktan sonra Kyungsoo, Yun Hee'ye döndü.
"Yun Hee masa toplanacak"
"tamam hemen topluyorum"
Yun Hee mutfaktan çıkıp masayı toplamaya başladı.
Kyungsoo ve Jongin ise oturma odasına geçtiler.Masayı toplayan Yun Hee hava almak için dışarı çıktı.
Tam 5 dakika geçince Yun Hee'nin arkasından biri gelerek burnuna tutulan peçete ile sıçradı ve bir çığlık attı. Ondan sonra Yun Hee zaten yavaş yavaş bayılmıştı.Çığlığı duyan Jongin ise Kyungsoo'ya söyledi.
"sende bir şey duydun mu Kyungsoo?"
"ne gibi Jongin?"
"bir çığlık"
"hayır duymadım. Yanlış duymuşsundur Jongin"
"olabilir bilmiyorum?"
Jongin duyduğuna emindi ama Kyungsoo duymadığına göre bir şey olmamıştır diye düşündü.
Yun Hee ise o sırada bir eve ulaşmıştı ama hala baygındı.
Adam Yun Hee'yi arabadan indirerek eve doğru sürükledi ve onu sandalyeye bağladı.
"evet küçük hanım biraz oyun oynayacağız. O Kyungsoo çok kaşındı. Bize dediklerini bir bir ödettireceğim ona. Sen o zamana kadar burada kalacaksın çok işime yarayacaksın."
Evde ise Jongin ve Kyungsoo yatmaya gittiler.
Bu sırada Yun Hee uyanmaya başladı. Yun Hee bulanık görüyordu sonra bir anda görüntü netleşti. Yun Hee karşısında oturan adama baktı.
"n-neredeyim ben?"
Adam Yun Hee'nin konuştuğunu duyunca kafasını kaldırıp Yun Hee'ye baktı.
"bir süre burada misafirim olacaksın" dedi ve sırıttı.
"ama ben size ne yaptım ki?"
"sen yapmadın, o Kyungsoo denen herif yaptı!"
"NE?! Ne yaptı ki?"
"orası seni ilgilendirmez. Sadece ona ceza vereceğim"
"ne cezası?"
"bize söylediği o şeylerin cezasını çekecek!!!"
Yun Hee adamın bu söylediği şey üzerine susmuştu. Yun Hee hiçbir şey anlamamıştı ama Kyungsoo için endişelenmiş ve korkmuştu. Kyungsoo ne yapmış olabilirdi ki bu adama?
Bu sırada evdeki herkes uyumuştu daha
Yun Hee'den haberleri bile yoktu...***
Sabah olunca yemek yapmaya inen Mi Cha, Yun Hee'yi mutfakta görmemişti. Normalde her sabah Mi Cha'dan önce gelirdi Yun Hee. Mi Cha, Yun Hee'nin yorgun olduğunu düşündüğü için uyuyakaldığını düşündü ve yemek yapmaya başladı.
Jongin ve Kyungsoo uyanmışlardı ve yemeğe inmişlerdi.
Mi Cha ise mutfakta dört dönüyordu Yun Hee hala gelmemişti bunun üzerine Mi Cha, Yun Hee'nin odasına doğru gitti ve kapıyı çaldı ama içeriden ses gelmemişti."Yun Hee nerede kaldın? Hadi çabuk gel"
Yun Hee'den ses yoktu. Mi Cha bunun üzerine endişelenerek odaya girdi. Yun Hee odada yoktu Mi Cha korkmaya başlamıştı "nerede bu kız?" diye düşünüyordu.
Mi Cha evin her yerini aramaya başladı ama sonuç değişmiyordu Yun Hee evde yoktu ama neredeydi ki?
Mi Cha artık dayanamadı Kyungsoo ve Jongin'in yanına gidecekti onlara söyleyecekti. Mi Cha, Kyungsoo ile konuşamazdı. Çünkü bir kere bile Kyungsoo ile konuşmuşluğu yoktu. Bu yüzden Jongine söylemeye karar verdi.
Masaya varan Mi Cha hemen söze girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE, HATE, LOVE | DO KYUNGSOO
FanfictionHerşeyin bir bedeli vardır... Birini üzmemek için yalan söyleseniz de o yalan yüzünden bir gün hayatınız mahvolabilir... Yayımlanan tarih: 4 ekim 2020 Bitiş tarihi: 1 ocak 2021