13

80 11 14
                                    

Jongin, Yun Hee'nin yanına gitti ve sandalyeden çözdü. Yun Hee kolunun çözülmesi ile rahatlamıştı. Kyungsoo ise Yun Hee'ye bakmıyordu bile. Çünkü hala kırgın ve kızgındı.

"İyisin değil mi bir şeyin yok Yun Hee?"

"hayır bir şeyim yok. Size teşekkür ederim"

"ne demek görevimiz. Kyungsoo sende bir şey söylemeyecek misin?"

"söylemeyeceğim! Hadi gidelim!"

"ama Kyungsoo---"

"aması felan yok gidelim sadece!!"

Deyip hızlıca arabaya doğru yürüdü Kyungsoo.

"tamam gidelim"

Bunun üzerine arabaya doğru yöneldiler.

"sen bakma ona Yun Hee hala kırgın ve üzgün sonra konuşacaktır"

"haklı ne diyeyim ki? O zamana kadar bekleyeceğim"

"tabi o zamana kadar evde kalırsan"

"hahaha doğru"

Gülerek arabaya doğru gittiler arabada Kyungsoo onları bekliyordu, onlarda gelince Kyungsoo arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.

Kyungsoo, Yun Hee'nin kim olduğunu hatırlayınca sinirlendi ve arabayı hızlı sürmeye başladı.

"heyy Kyungsoo yavaş ol biraz."

"hemen eve gitmek istiyorum Jongin!"

"tamam ama yavaşta gidebiliriz eve, ev kaçmıyor ya Kyungsoo"

"olabilir"

Jongin bunun üzerine bir şey demedi. Daha doğrusu diyemedi şuan Kyungsoo kızgındı ama sakinleşecekti.

Kyungsoo, Yun Hee ile eski anılarını hatırlıyordu ve onu neden bırakıp gittiğini deliler gibi merak ediyordu. Onu bırakmasındaki asıl sebep neydi? öğrenmek istiyordu.

"Yun Hee seninle evde konuşacağız hemen!"

"peki" Yun Hee sadece 'peki' diyebildi.

Jongin ise düşünüyordu umarım kötü bir şey olmaz diye.

Sonunda eve gelmişlerdi. Arabadan inip eve girdiler. Mi Cha, Yun Hee'yi görünce hemen yanına gitti ve sarıldı ondan sonra konuşmaya başladı.

Kyungsoo ve Jongin o arada hemen eve girdiler.

"Yun Hee çok korktum sen iyisin değil mi?"

"korkma birşeyim yok iyiyim. Endişelendirdiysem üzgünüm"

"çok endişelendim nerede? Ne yapıyor?diye"

"yaa tamam özür dilerim"

"tamam tamam, hadi içeri girelim"

"benim Bay Do ile konuşmam gerek"

"aa tamam sonra görüşürüz"

"görüşürüz."

Yun Hee eve girdiğinde Kyungsoo ve Jongini otururken gördü. Kyungsoo düşünceli duruyordu. Yun Hee Jongine kaş göz yapıp Kyungsoo'ya baktı. Jongin ise olumsuz anlamda kafasını salladı.

Kyungsoo, Yun Hee'yi görünce "gel benimle!" deyip ayağa kalktı. Yun Hee ise hemen peşinden gitmeye başladı. Jongin'in yanından geçerken Jongin "iyi şanslar" deyip gülümsedi. Yun Hee ise gülemiyordu bile.
Neyse sonra Kyungsoo'nun arkasından gelmeye başladı. Jongin ise deli gibi merak ediyordu ne olacağını. Jongin'de gitti o yüzden hemen arkalarından.

LOVE, HATE, LOVE | DO KYUNGSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin