5

109 15 4
                                    

Sabah olunca Kyungsoo ve Jongin şirketteki toplantı için kalktılar. Bu sırada Yun Hee hala uyuyordu. Dün Yun Hee olanları düşünmekten uyuyamamıştı. Kafasındaki o sorular hiç çıkmamıştı. Zar zor uyumuştu Yun Hee...

Jongin yemek masasına oturunca etrafta gözlerini gezdirdi.

"Hey Mark, Yun Hee'yi çağır"

Kyungsoo'nun ağzına götürdüğü çubuklar durdu. Kyungsoo Jongin'e sert bakışlar gönderdi. Jongin bunu umursamadı.

Mark her yere baktı ama Yun Hee'yi bulamadı en son odasına gitti.

"Yun Hee hala uyuyor musun? Çabuk kalk Bay Kim çağırıyor."

Mark Yun Hee'yi sarsarak uyandırdı. Yun Hee şaşkınlıkla kaldı. Mark çıkınca hemen kıyafetini değiştirip tahminen yemek masasına doğru koştu.

"Beni çağırmışsın Bay Jongin"

Kyungsoo'nun sert bakışları ile Jongin'in alay dolu bakışları Yun Hee'ye döndü.

"Bana hangi hakla Jongin dersin?"

"Şey özür dilerim Bay Kim?"

"her neyse, benim yemeğimin ısısını beğenmedim değiştir."

Yun Hee Jongin'den böyle bir şey beklemiyordu. Çünkü evde bir sürü hizmetçi vardı. Neden ona yaptırıyordu ki?

"beni duymadın mı? Yemeğimi değiştir dedim!"

Yun Hee "tamam" deyip Jongin'in önündeki tabağı alıp mutfağa doğru gitti.

"Jongin hayırdır noluyor? Sen neden böyle davranıyorsun?"

"önemli bir şey değil Kyungsoo, hem o bu evin hizmetçisi bunu yapmak onun görevi."

Kyungsoo şaşırmıştı Jongin'in insanlara karşı ilk defa bu şekilde davrandığını görmüştü. Garibine gitmişti ama yinede bunu sevmişti.

Yun Hee Jongin'in tabağındaki yemekleri ısıtmış ve sonra tabağa geri koymuştu. Sonra masaya götürdü ve Jongin'in önüne bıraktı ve ardından gitti.

Jongin tabağının gelmesi üzerine çatalını almış ve yemeye başlamıştı.

Kyungsoo ve Jongin yemek yemeyi bitirdikten sonra şirketteki toplantıya katılmak için evden çıktılar.

"jongin seni uyarıyorum bak ben en ufak bir şeyde o toplantı salonunu terk ederim. Beni bilirsin."

"tamam Kyungsoo öyle olsun. Sonra neden şirket bu durumda deyip durma bana."

"offf tamam Jongin gitmeyeceğim toplantı bitene kadar."

"arkadaşınıda pek dinlermiş."

"abartma Jongin" deyip Jongin'in koluna vurdu.

Jongin Kyungsoo'nun bu hareketi üzerine sadece gülümsemişti.

Jongin ve Kyungsoo şirkete gelmişlerdi. Biraz bekledikten sonra toplantıya başladılar.

Kyungsoo ve Jongin sunumlarını anlatıyorlar onlar dinliyorlardı.

Kyungsoo'nun gözü hep çift olan kişideydi. Çünkü resmen birbirlerini yiyecek gibi bakıyorlardı. Kyungsoo bunu görünce sinirlendi ve Jongin'e baktı. Jongin ise eğilip "sakin ol Kyungsoo" deyip geçirdi içinden.

Kyungsoo çiftleri görmek istemiyordu. Çünkü aklına eski zamanlar geliyor ve sonra sinirleniyordu.

Jongin ise bu duruma çok üzülüyordu. Çünkü Kyungsoo ona olan biten her şeyi anlatmıştı. Bu yüzden yakınlaşmışlardı.

Toplantıda olan çifte gelirsek toplantıda ellerini hiç bırakmamışlar ve hep göz göze gelip birbirlerine öpücük atıyorlardı.

Bunu Kyungsoo görmesinde ne yapsın? Orada sunum anlatıyorlar, onlar orada öpücük atıyorlar birbirlerine Kyungsoo gittikçe sinirleniyordu. Her seferinde kendini "sakin ol" deyip durmaya çabalıyordu.
En sonunda dayanamayan Kyungsoo söze girdi.

"burada iş yapıyoruz dikkatimizi buraya versek diyorum. "

Kyungsoo sakince söylemişti.

"efendim anlayamadım?"dedi adam.

"diyorum ki iş ya bu hani ona göre davransak"

"nedenmiş?" dedi kadın.

"hanımefendi biz iş için buradayız, bari bizim önümüzde yapmayın"

"ne yani iş yaparken neden bunu yapmamamızı istiyorsunuz?" dedi adam.

"adı üstünde iş diyorsunuz sadece diyorum ki yapacaklarınızı gidip odanızda yapın, sunumun ortasında değil"

"sanane bundan?"

"Madem dinlemeyeceksiniz neden boşuna sunum yaptık ki?"

"Şuan sınırınızı aşıyorsunuz Bay Do!"

"Aşarsam ne olur?"

"İşi kaybedersiniz."

"Hıh kaybetsem ne olacak işinde ciddi olmayan biri ne zamana kadar dayanabilir ki? Unutmayın bir iş adamı asla zayıf noktasını göstermemeli"

Kyungsoo adamın cevap verememesi ile sırıtarak ayağa kalktı.

"Yürü Jongin, böyleleri ile işim olmaz!"

Jongin işi kaybettikleri için üzülse de Kyungsoo'ya hak vermişti kendi bile tiksinmişti vıcık vıcıklardı...

Jongin ve Kyungsoo kapıya doğru yürürken adamın söylediği şey ile Kyungsoo biran duraksasada belli etmeden yürüyüp kapıdan Jongin ile çıktı.

"Demek bir iş adamı zayıf noktasını belli etmemeli, böyle dediğinize göre sizin de bir zayıf noktanız var. Bunu emin olun ki bulacağım ve bugünkü hadsizliğinizi ödeteceğim..!"

_________________________

AYY BEN NİYE HEYECANLANDIIIM YA???? DJDNDMDDLDLD

İYİ OKUMALARRRR, UMARIM BEĞENİRSİNİZ ❤️

LOVE, HATE, LOVE | DO KYUNGSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin