6

107 14 11
                                    

Jongin Kyungsoo'nun odasında onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Fakat Kyungsoo sakinleşmiyordu.

"Ben. Sana. Demiştim. Jongin"

Kyungsoo dişlerinin arasından tısladı.

"ben nereden bilebilirdim adamın gereksiz olduğunu?"

"Bilmediğin adamlarla nasıl fingirdeşirsin Jongin" (bu biraz (!) ağır oldu ama djdj)

"Ne dediğinin farkında mısın Soo?"

"Üzgünüm Jongin"

"Kyungsoo sakin ol biraz, öyle yapacaklarını gerçekten bilmezdim. Gördüm bütün çiftlerden farklıydılar ve bende bu adamlara ilk defa sunum yapacaktım. Bunlar çok farklıydılar gerçekten hiç böylesini görmemiştim."

"aynen ne bu ciddiyetsizlik ya hemde işte!?"

"cidden öyle vıcık vıcık ığgh"

Kyungsoo Jongin'in söylemi ile gülümsedi ve işlerine döndüler.

Jongin odasında sıkılmıştı ne yapacağını düşünürken aklına Yun Hee geldi. Hemen evi aradı.

Telefonu başka biri açınca Yun Hee'yi çağırmasını istedi.

"Alo, buyurun Bay Kim?"

"Hmm buyursam mı?"

"Anlamadım?"

"Benim dolabımdaki tüm kıyafetleri elinde yıkayıp ütülersen sevinirim. Ve benle Kyungsoo gelince gözüme görünmezsen senin için iyi olur."

Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattı. Belki ileri gidiyordu ya da gidecekti ama o bunu hak ediyordu...

Yun Hee şaşkınlıkla kapanan telefonu yerine koydu ve Jongin'in istediğini yapmak için Jongin'in odasına gitti. Tüm kıyafetlerini kucaklayıp temizlik odasından gerekli olan şeyleri alıp dışarı çıktı.

Malikanenin bahçesine oturunca kovayı yere koydu hortumu çekip içine su doldurdu deterjan ekleyip kıyafetleri güzelce yıkamaya koyuldu.

Akşam olduğunda hala işi bitmemişti. Jongin ve Kyungsoo arabadan inip kapıya doğru yürürken bahçedeki Yun Hee'yi görmeleri ile Jongin kahkayı bastı Kyungsoo ise hala öyle duruyordu.

"Sen git Soo, ben hemen geliyorum"

"Hayır gitmiyorum ne yapacaksan benle yap, hem o kıza nedense fazlasıyla gıcık oluyorum"

Jongin ve Kyungsoo elleri ceplerinde kıza yaklaştılar. Jongin Yun Hee'nin yıkamış olduğu kıyafetleri koyduğu yeri ayağıyla itekleyip kıyafetlerin toprağa düşmesini sağladı bu sayede kurumamış kıyafetler kirlenmişti.

"Ah! olamaz ayağım çarptı şimdi yeniden yıkaman gerek."

Jongin sırıtarak söyledi. Kyungsoo şöyle bir düşündü kıyafetleri yıkaması için suya ihtiyacı vardı, Yun Hee'nin ve şuanki suyu artık pek temiz değildi. Leğeni kaldırıp kızın kafasından aşağıya döktü.

"Ah şu sıralar kendime hakim olamıyorum bak elim kaydı."

"Şansa bak Soo bende bu sıralar kendime hakim olamıyorum, kardeş miyiz neyiz?"

İkili gülerek eve girdiğinde Yun Hee sımsıkı yumduğu gözlerini açtı o Jongin'in tüm kiri üzerindeydi...

Yun hee Jongin'in üstlerini tekrardan leğene koydu ve yıkamaya başladı.

Uzun süren bir yıkama sonucunda Jongin'in kıyafetini yıkamış ve asmıştı.

Yun Hee ıslak olan üzerine baktı artık kurumuştu eve girip üzerini değiştirmek için odasına gidecekti.

LOVE, HATE, LOVE | DO KYUNGSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin