Yun Hee sabah uyandığında kendini düne göre çok daha iyi hissediyordu, sadece öksürüğü vardı. Dünkü anılar bulanıktı. Yatağından yavaşça kalktı. Kıyafetlerini giyip her zamanki işleri için mutfağa gitti.
"Günaydın Yun Hee düne göre nasılsın?"
"İyiyim Mi Cha, dün odama gelen sen miydin?"
"Yooo"
Yun Hee her zamanki gibi kafası karışık bir şekilde işine başladı. Bu eve geldiğinden beri hayatı değişmişti.
...
Kahvaltı hazır olunca herkes çekilmişti. Yun Hee hala alışmamıştı ve şuan ki kafa karışıklığı ise ona hiç yaramıyordu.
Hatta şuan Kyungsoo'yu kahvaltıya çağırmaya gidiyordu.
Yun Hee Kyungsoo'nun kapısını çaldı ama içeriden ses gelmeyince içeri girdi. Odada Kyungsoo yoktu sanırım banyo yapıyordu. Yun Hee Kyungsoo'nun odasına şöyle bir göz gezdirdi çok düzenli bir odaydı her şey yerli yerindeydi daha önce hiç bir erkeği bu kadar düzenli görmeyen Yun Hee şaşırmıştı. Sonra bir resim gördü bu resim Yun Hee'ye çok tanıdık geldi. Bu resimi nereden hatırlıyorum diye düşünürken Kyungsoo banyodan çıktı. Yun Hee'nin bundan haberi yoktu çünkü düşünüyordu bu fotoğrafı nereden hatırladığını.
"SEN BENİM ODAMDA NE ARIYORSUN!!!"
Kyungsoo oldukça sert konuşmuştu. Yun Hee Kyungsoo'nun öfkeli sesini duyunca sıçradı. Kyungsoo ya doğru döndü. Kyungsoo bornozu ile duruyordu karşısında.
"SANA DİYORUM!!"
"B-ben sizi yemeye çağırmak i-için gelmiştim."
"geliyorum işte, ne diye çağırmaya geliyorsun ki!!"
Yun Hee bu soru karşısında sadece susma hakkını kullandı.
"ŞİMDİ ÇIK GİT ODAMDAN!! BİR KIZ BENİM ODAMA GİREMEZ HALA ANLAMADIN MI? SAKIN BİR DAHA BENİM ODAMA GİRMEYE CESARET BİLE ETME SAKIN!!"
"t-tamam girmem"
"ÇIK ODAMDAN!!"
Yun Hee cevap vermeden odadan çıktı. Yun Hee çok korkmuştu Kyungsoo bağırınca çok korkunç oluyordu.
Kyungsoo odasında dört dönüyordu. Bir kız onun odasına girmişti hemde ikinci kez Kyungsoo öfkeden deliye dönmüştü. Geçmişi yüzünden kızlarla arasına mesafe koymuştu hatta mesafe bile değil bir nevi uzak durmuştu. Bu yüzden kızlarla ilgili tek bir şey bile olsa tahammülü olmuyordu, bu ona sadece öfke veriyordu. Kyungsoo biraz sakinleyince odasından çıktı.
Jongin ise çoktan masada Kyungsoo'nun gelmesini bekliyordu.
Sonunda Kyungsoo'nun geldiğini gören Jongin hemen söze girdi.
"ooo Kyungsoo bey, sonunda teşrif ettiniz."
"off Jongin geldim işte ye yemeğini!"
"ne oldu yüzün asık?"
"sabah sabah ağzımın tadını kaçırdılar!"
"ne oldu?"
Kyungsoo olanları hatırlayınca tekrardan sinirlendi. Sonra Jongine cevap verdi.
"Yun Hee denen kız varya odama geldi"
"niye gelmiş?"
"yemeğe çağırmak içinmiş"
"iyikide çağırmaya gitmiş, yoksa aç kalacaktık"
"off Jongin sanada bir şey anlatmaya gelmiyor ya biliyorsun neden böyle davrandığımı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE, HATE, LOVE | DO KYUNGSOO
FanfictionHerşeyin bir bedeli vardır... Birini üzmemek için yalan söyleseniz de o yalan yüzünden bir gün hayatınız mahvolabilir... Yayımlanan tarih: 4 ekim 2020 Bitiş tarihi: 1 ocak 2021