16

70 9 2
                                    

Kyungsoo ve Yun Hee sarıldıktan sonra birbirlerinden ayrıldılar. Ve yemeklerini yemeye devam ettiler. Hiç konuşmadan yemeklerini yediler. Ve onun ardından tatlılarını yedikten sonra ikiside patlayacak gibi olmuşlardı.

"hadi artık kalkalım Yun Hee"

"peki"

İkisi birlikte ayaklandılar. Ve arabaya yöneldiler. Hala çok sessizlerdi. Yun Hee bu sessizliği bozmak istedi.

"bugün için teşekkürler"

"ne demek, benim için güzel bir gündü"

"benim içinde öyle"

"bu arada geldiğin iyi olmuş yani bizim eve"

"öyle mi?"

"evet." deyip duraksadı ardından devam etti "Aslında doğruyu söylemek gerekirse seni unutmaya çabalıyordum ama sanırım bunu beceremedim."

"anladım. Haklısın tabi..." Yun Hee biraz durduktan sonra aklına gelen şey ile tekrar söze girdi.
"Aa bu arada sana sarılmamdan rahatsız olduysan üzgünüm"

"üzgün olmanı gerektirecek bir şey değil. Sonuçta ben izin verdim sana. Hem bu şeyleri sen gittikten sonra yapmamaya başladım, her şey bana seni hatırlatıyordu. Bu yüzden izin vermiyordum"

"çok haklısın ne diyebilirim ki?"

"bir şey demene gerek yok"

Kyungsoo böyle söyledikten sonra arabada sessizlik oluştu. Kyungsoo arabayı biraz daha sürdükten sonra eve varmışlardı. Bu yüzden hemen arabadan inerek eve doğru yürüdüler.

Kyungsoo kapıyı çaldıktan sonra Jongin hemen koşarak kapıyı açmıştı.

"geldiniz mi?"

"istersen gidelim Jongin?"

"hayır Kyungsoo öyle demek istemedim, bir an sizi kaşımda görünce"

"geldiğimizi görüyorsun, niye geldiniz mi diye soruyorsun anlamıyorum ki?"

"offf Kyungsoo söylenmeyi bırakta hadi geç içeri"

"tamam tamam"

Kyungsoo ve Jongin gidip salondaki koltuklara oturdular. Yun Hee ise mutfağe gidiyordu ki Jongin durdurdu.

"Yun Hee sende gelsene"

Yun Hee, Jongin'in lafı üzerine ne yapmalıyım diye düşündü. Sonra aklına Mi Cha'nın yanına gitmesi gerektiği geldi. Bunun üzerine Yun Hee söze girdi.

"yok siz konuşun, ben gitsem iyi olacak"

"off bir kerede itiraz etmeden gelin ya!" diye söylendi Jongin.

"Yun Hee gel yoksa ağlayacak şimdi"

"hıı hıı evet öyle Kyungsoo" deyip göz devirdi.

Yun Hee kafasını olumlu anlamda sallayıp Kyungsoo ve Jongin'in yanına geldi.

"otur ne dikiliyon!" Jongin bu kelimeyi hem sinirli hemde şaka amaçlı söylemişti.

Yun Hee, Jongin'in sözü üzerine hemen oturmuştu.

"eeee ne yaptınız anlatsana?"

"niye merak ediyorsun?"

"Kyungsoooo" Jongin bunu söylerken 'hani anlatacaktın' diye Kyungsoo'ya bir bakış atmıştı.

"tamam tamam"

"hah aferin böyle uslu ol söz dinle."

"Jongin ne alaka şu anda?"

LOVE, HATE, LOVE | DO KYUNGSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin