سۆول یەکسەر سێری یوونگی کرد"بۆچی من ئەواھام؟ بێ ھەستی بەو شێوەیەیە؟""بەڵێھــ بێ ھەستی بەم شێوەیەیە، ھەستەکانت لای منبوون...بەڵام ئێستە ھەموویانت ئەیەمەوە..."
سۆول سێری یوونگی ئەکرد کاتێک لەپر ھەستی بە تاوانباری ئەکرد لەبەرامبەر ھەر شتێک کە روویدا چەن خولەکێک لەمەو پێش،بێئاگا لەوەی چاوەکانی پربوون لە فرمێسک،زۆر بەشۆکی لەوێ وەستاوە و فرمێسکەکانی دێنە خوارەوە.
"تۆ چیت کرد ھەی گەمژە!!!"سۆول ھاواری کرد بەسەر یوونگی لەگەڵ فرمێسکەکانی و ھێرشی کردە سەری.
"بووەستە خاتوون بوەستە..ھێشتا زۆر شت ماوە...ئەتوانی ئەمجارە ڕزگاریان کەیت...ئەمە کۆتا دەرفەتتە.."
یوونگی وتی.سۆول چاوەکانی فراوانبوون.
"ئەمجارە ھەمان شت ئەبینی بەڵام ھەستەکانتیشت لەلای خۆتن...ھەوڵی خۆتبدە کە ڕزگاریان کەیت بەختێکی باش.."
یوونگی لەژێر دەستی سۆول دیار نەماو دووبارە تاریکی شوێنەکەی داگرت.
"بووەستە!!!بۆ کوێ؟؟ مەرۆ!!!"سۆول ھاواری کرد
بەڵام تەنھا دەنگی یوونگی ھەبوو ھیچ شتێکی تر نەبوو.
"بەختێکی باش...."
کەمێک یوونگی وەستا تا سۆول ھەستی بە چەند شتێک کرد لەسەر دەستی وقاچی،سۆول بینی بە زنجیر دەست و قاچی بەسسترابوون.
"رزگاریان کە لەگەڵ ئەوەی دەست و قاچت بەستراوە بچکۆل"
یوونگی پێکەنی زۆر بە شەیتانی پێکەنی،کە لە ناو ئەو شوێنە دەنگی ئەدایەوە.سۆول ھەموو جەستەی ئەلەرزی،چاوەکانی نەدەوستان لە فرمێسک رشتن،ھاواری ئەکرد نەیدەویست ھەموو شتێک ببینێتەوە،کاتێک کە دووبارە ھیچ شتێکی پێ ناکرێ،ئەبێ لەوێ بوەستێت و مردنی ھەموویان ببینێتەوە بە قێزەونترین شێوە دووبارە.
سووجینی بینی دووبارە بەھەمان شێوە ھاواری ئەکرد و دوای لە سۆول ئەکرد کە یارمەتی بات،سۆولیش ھیچی پێ نە ئەکرا،تا لە کۆتایدا سووجین بێدەنگبوو کە بینی سۆول ناتوانێ ھیچ شتێک بکات،کە بینی سۆول لەوێ ئەگری ھەر وەک ئەو،جیاواز لە جارەکەی تر،لەجیاتی ئەوەی بەردەوام ھاواربکات و داوای یارمەتی بکات لە کۆتا ھەناسەی بە سۆولی وت"دڵخۆشبە ھاوڕێکەم.."
زەردەخەنەی بۆ کرد کاتێک سۆول ھاواری ئەکرد کە نەروات و جێی نە ھێڵێت،بەڵام کۆتا ھەناسەی دا.
ھەمان شت روویدا لەگەڵ داپیرەی لە کۆتایدا پێی وت کە دڵخۆشبە،سۆول تەنھا ئەگریا تا چیتر نەیتوانی سێری ئەوە بکات چاوەکانی داخست،لەکاتی مردنی ئەوانی تر.
ھەتا بڵێم چەنێک بە ئازاربوو کەمە،چ ھەستێکت ئەبێ کاتێک کە ئەو کەسانەی کە خۆشتەوێن لە بەردەمت بە قێزەون ترین شێوە ئەکوژرێن؟ ناتوانی بڵێی چەن بە ئازارە
لەگەڵ مردنی ھەر دانەیەکیان سۆول ھەستی بە مردن و ژیانەوە ئەکرد، لەھەڵ ھەر ھاوارێک وا ھەستی ئەرد چەگۆ ئەکەن بە دڵی،لەگەڵ ھەر ھەناسەیەک ھیوای ئەخواست کە کۆتابێت و چیتر ئەمە نەبینێت.
بەڵام کۆتای نەھات ھەتا ھەموویان مردن.
دووباتر ھەمان شتی بینیەوە بەسەر یەکەوەو ھیچی پێ نەکرا،ھەستی بە بۆشاییەک ئەکرد کە لە دڵی دروستبووە،وا بیری ئەکردەوە کە شتێک لەمە بە ئازار تر نابینێ،بێ ئاگا لە یاریەکانی ئەو شەیتانەی لەگەڵیەتی.
"واھ واھ بەراست فیلمێکی زۆر خەمبارە، بەڵام زۆر چێژبەخشە"
سۆول وەک مردوو سێری یوونگی ئەکرد،دەست و قاچی کرایەوە دووبارە ھێرشی کردە سەر یوونگی.
"تۆ ھەر بەراست شەیتانیت،تۆ ھیچ دڵێکت نیە،برواناکەم لە ژیانت کەسێکت خۆشویستبێ،نەفرەتت لێبێ مین یوونگی!!نەفرەتت لێبێ!!!!"
دووبارە کەوتە ناوگریان و کۆتا وشەکانی بە ئازارەوە وت،بەڵێ یوونگی کەسێکێ لەو شێوەیەیە،بێ بەزەی بەرامبەر ھەموو کەس جگە لە سۆول،یوونگی ئەیویست ئەمکارە بوەستێنێ،بەڵام گەر ھەرچیەک بکات لێرە لەبەر خۆشی نایکات،لەبەر دەسەڵات نایکات،تەنھا ئەوە دەکات کە لە مێژە پێویست بوو بکرێت،خۆزگەی ئەخواست کە بیتوانیایە بە سۆول بڵێت،بەڵام گەر پێشی بڵێت بێسودە!.
"سێرکە خانمی بچوک ھێشتا بەشە چێژ بەخشەکانی فیلمەکە ماوە،ھەر لە ئێستەوە ئەتەوێ وازبێنی؟ بەراست بێھێزی،بەرگە بگرە یاریەکە خۆشتر ئەبێت!"
سۆول زۆر بە شکاوی وتی"چیم لێ ئەکەی لەوە زیاتر؟ باشە یەکجار بۆ نامکوژی؟ بمکوژە دەی!!!"
یوونگی بەبێزاری چاوەکانی سوراند"مردن بە ئازارنییە ئازیزەکەم..ھێشتا زۆر راستی تاڵ ھەیە دەربارەی ڕابردووت باشتر ئەوانەش بزانی..."
————————————————————
ڤۆت بەن دەی پلیز❤️👈🏻👉🏻زۆر دەمێکە پارتم دانەناوە سۆری،بەڵام ئەنیوەی
دوو پارتی زۆر سەیر و جیاوازبوو ئای نۆو، جا ھەرخۆی کە ئەڵێم یوونگی شەیتانە رێک وەک شەیتانی راستی ئەڵێم بونەوەری جیاواز و شتی وا نییە.بەھیوای بەدڵبوون
پارتی داھاتوو 2
زۆرشتی جیاواز تری تیایە
رابردووی سۆول و ئەوشتانە سۆو چاورێ بن
بایی
أنت تقرأ
\\THE MAGICAL HAIR STICK// minyoongi
Fanfictionنەمدەزانی کە تاکە کەسم توانای کوشتنی ئەوم ھەیە..... لەکاتێک بەھەمان شێوە تاکەکەسم کە بمەوێت لە ژیان بمێنێتەوە.... ------------- سۆول ئەو مرۆڤەی کە توانای بینینی رۆحی مردووەکانی ھەیە،دەکەوێتە خۆشەویستی شەیتانێک.... لەکاتێک بۆی دەردەکەوێ کە ئەو شەیتا...