لە ناو ئوتومبیلەکە ھەردووکیان بێدەنگبوون کاتێک یوونگی شۆفێری دەکرد،تاکە دەنگ کە دەھات دەنگی ھەنسکەکانی سۆول بوو،یوونگی زیاتر تورە دەبوو کە گوێی لە سۆول بوو دەگریا،سۆول بەردەوام بوو تا یوونگی توانای خۆ راگرتنی لەدەستا"نەفرەت،دەستم بدەرێ!"
سۆول کەمێک بە سەیری یوونگی کرد و ھیچی نەوت دەستیشی لە جێگەی خۆی ھێشتەوە.
"گوێت لێنەبوو وتم دەستم بدەرێ ؟ "یوونگی کەمێک دەنگی بەرز کردەوە بەڵام سۆول دەستی نەدایەوەو لە شێونی خۆی ھێشتییەوە،تا یوونگی تەواو تورەبوو دەستی سۆولی راکێشا و بەتوندی گرتی.
"ئازاری ھەیە وامەکە تکایە،واملێکە تکایە...وامەکە تکات لێ ئەکەم.."
سۆول فرمێسکەکانی نەدەوەستان کاتێک یوونگی زۆر بە توندی دەسری گرتبوو لەگەڵ ئەوەی ھەر چاوی لەسەر رێگەکەبوو سێری سۆولی نەدەکرد بەڵام دانەکانی توند کردبوو وەک ئەوەی ھەست بەو ئازارەی دەستی سۆولبکات کە بەھۆی ئەوەوە یە،یوونگی دوای چەند خولەکێک دەستی بەردا بەڵام سۆول شۆکبوو کە بینی ھیچ جێگە برینێک لەسەر دەستی نییە،دەستی بە تەواوی باشببوو ھیچ پەڵەی سوتای پێوە نەمابوو.
سۆول چاوەکانی دەتروکاند و سەیری دەستی دەکرد نە ئازار ھەبوو نە برین.
"ت-تۆ چیت کرد؟..د-دەستم باشبوویەوە؟..."
یوونگی وەڵامی نەدایەوە.
سۆول ھەر سێری دەستی دەکرد بە بەردەوامی.
"ئەوە چییە...؟ وەڵام دەرەوە؟"
"من دەستم چارەسەر کرد،کوێریت ؟ نایبینی ؟"
سۆول لە مێشکی خۆی پرسیاری دەکرد کە بۆچی ئەوەی کرد؟ نەک چونکە بروای نەدەکرد ھەرخۆی لە ژیانێک دەژیا کە مرۆڤی ئاسای تەنھا لە فیلمەکان دەیبینن،سۆول نەدەگریا و تەواو بێدەنگبوو،ئەوە زیاتر بەلای یوونگی سەیربوو،سۆول بێ ھیچ پرسیارێک؟ بێ بۆڵە بۆڵ کردن،بێدەنگ دانیشتووە کاتێک ژیانی چرکە بە چرکە وێران دەبێ؟ ھیچ وشەیەک لە ناو ئوتومبیلەکە نەوترا لە دوای ئەو چرکەیە تا گەشتە ھۆتێلێک لەوێ یوونگی بەرۆز سۆولی لە ئوتومبیلەکە دابەزاند و رۆشتە ناو ھۆتێلێکە،چونە یەکێک لە ژورەکانی ھۆتێلەکە،سۆول تەنھا بە چاوەکانی سێری ھەنگاو بە ھەنگاو یوونگی دەکرد وەک ئەوەی پلان دابنێ بۆ بردنی رۆحی ئەو شەیتانە.
یوونگی سۆولی لەسەر کورسیەک لە ژورەکە داناو خۆی لە بەرامبەری دانیشت،وەک ئەوەی گەورەترین رێکەوتنامەی مێژو واژۆ بکەن،مێزێکی گەورە لە نێوانیان بوو،یوونگی دەیویست رێگەیەک بدۆزێتەوە تا ھەموو شتێک بە سۆول بڵێ.
أنت تقرأ
\\THE MAGICAL HAIR STICK// minyoongi
Fanfictionنەمدەزانی کە تاکە کەسم توانای کوشتنی ئەوم ھەیە..... لەکاتێک بەھەمان شێوە تاکەکەسم کە بمەوێت لە ژیان بمێنێتەوە.... ------------- سۆول ئەو مرۆڤەی کە توانای بینینی رۆحی مردووەکانی ھەیە،دەکەوێتە خۆشەویستی شەیتانێک.... لەکاتێک بۆی دەردەکەوێ کە ئەو شەیتا...