"باشە ھەرگیز پرسیوتە چۆن دایکت جێی ھێشتیت؟"
یوونگی لە سۆولی پرسی."جا بۆ بپرسم ؟ ئەو جێی ھێشتم ئیتر ھەر چۆنێک بێت"
سۆول وەک کەسێکی تر دەر ئەکەوت.
ھەر ھەناسەیەکی ئازارێکی تیابوو.
روخسارێکی بێھیوا،جەستەی سارد ھەر وەک مردوو.
مێشکی تەواو ھیلاک ببوو لە پرسین لەوە' بۆچی وام لێدێت؟'
وازی ھێنا لە سەرسورمان لە شتەکان ئەو لە مێشکی بۆتە بکوژێک ئیتر بۆچی سەری بسورمێت لە روداوەکان.
"دەی ئەمەش ماوە ؟ پشانم بە دەی! چیتر روویاوە کە من نەمزانیوە؟"
یوونگی ھیچی نەوت،دووبارە شوێنەکە گۆرا،ئەوان لە ناو ماڵێک بوون.
"ئێرە ئەو ماڵەیە کە دایکم جێی ھێشتم لە ناوی!"
سۆول بە ھێواشی لەبەردەم خۆیەوە وتی.کەمێکی پێچ و سۆول گوێی لە دەنگی کەسێکبوو لەگەڵ مناڵێک.
بەرەو ژورێک رۆشت و لەوێ سێری کرد،ئافرەتێک دانیشتووەو بە مناڵەژەی ئەڵێت کە بخەویت بەیانی ڕۆژی دایک بونیەتی،ھاوڕێکانی زوو دێنە لای و ئاھەنگ ئەگێرن،مناڵەکەش سەری بە بەڵێ جوڵاند و وتی'خۆشمەوێی دایکە!'
دایکی زەردەخەنەی کرد و ھیچی نەوت.
"ئەوە منم!...ئێمە.....لەو شەوەین کە دایکم جێی ھێشتم!"
سۆول ھەوڵی دا بروات و دەست لە دایکی بدات بەڵام ئەو ھەستی پێ نە ئەکرد و سۆولی نە ئەبینی،چونکە ئەوە یاداوەریبوو!.
"بۆچی من نابینێت! من پێویستە کە قسەی لەگەڵ بکەم!"
"ئێمە لە رابردووین،ئەو ناتوانێ تۆ ببینێت بۆیە تەنھا سێری ئەوە بکە کە روو دەدات بە بێدەنگی..."
یوونگی بە دەنگێکی سارد پێی وت.سۆول بێدەنگ بوو چاورێی رووداوەکانبوو چاورێبوو دایکی جێی بێڵێت.
پێش ئەوەی دایکی لە ژورەکە برواتە دەرەوە سۆولی بچوک دووبارە پێی وت'من باوکم نابینم بەڵام ھەر دووکتانم زۆر خۆشەوێت!شەوشاد دایکە گیان'
دایکی بێدەنگی دایگرت،روخساری زۆر ساردبوو،بەر لەوەی کە روناکیەکان بکوژێنێتەوە ئەویش وتی 'شەوشاد سۆول' وا رۆشتە دەرەوە لە ژورەکە،سۆولی بچوکیش زۆر بە ئارامی لەوێ خەوی لێکەوت.
دایکی لە ژورەکە رۆشتە دەرەوە و پەیوەندیەکی بۆ ھات و ھەڵی گرت.
'سێرکە ئێستە کارەکە تەواو ئەکەم تەنھا یەکتۆز چاوەڕێکە،تەنھا یەکتۆز!'
کەمێک بێدەنگبوو گوێی لەو پیاوە ئەگرد کە قسەی لەگەڵ ئەکرد.
'سێرکە یۆنگ من لەبەر تۆ منداڵەکەی خۆم دەکوژم بەس لەبەر ئەوەی لەگەڵ تۆ بم تۆش لەوێ بۆڵە بۆڵم بەسەر دەکەیت و دەڵێی کە جێت دێڵم!؟'
سۆول بە تەواوی بێھەستبوو کە گوێی لەمە بوو،فرمێسکەکانی ھاتنە خوارەوە،پێکەنیکە ترسناکەکە ھاتەوە سەر لێوی.
'باش وا گازەکە پێدەکەم و راستەوخۆ دێم تەواو خۆشەویستم'
دایکی سۆول ئەمەی وت بەرەو چێشخانەکە رۆشت و گازەکەی پێکرد.
ھەموو پەنجەرەو دەرگاکان داخرابوون تا سۆول لەناو ماڵەکە بخکێت.
خۆشی بەپەلە رۆشتە دەرەوە لە ماڵەکەو سۆولی لەوێ جێھێشت.
سواری ئوتۆمبیلەکە بوو و بەخێرای رۆشت و لەوێ نەما،بەڵام رووداوەکان تەواو نەبوون لێرە.
پانزە خولەکێک رۆشت سۆول بەبێدەنگی لەوێ سێری دەکرد کە مناڵێکی پێنج ساڵان چۆن لەوە رزگاری ئەبێت.
تا دووبارە سەیارەکی رەش ھاتە بەردەرگای ماڵەکەو وەستا بەپەلە ئەوەی لێی دەخوری دابەزیو دەرگاکەی کردەوە تا بچێتە ژورەوە.
پیاوێکی گەنجبوو روخساری نیگەرانی پێوە دیاربوو
گازەکەی کوژاندەوەو دەرگاو پەنجەرەکانی کردەوە تا بروات.
سۆول چاوەکانی فراوان بوون کە بینی کێ ئەو شەوە رزگاری کردووە:
"ب-باوکە؟!"باوکی سۆول رۆشتە ژورەکەی و کچەکەی بینی لەوێ زۆر بە ئارامی خەوی لێکەوتووە.
لێی نزیک بۆیەوەو ماچی نێیو چەوانی کرد.
'بم بورە کچەکەم،دەمەوێ بتبەم لەگەڵخۆم بەڵام بردنت بۆ ئەوێ تەنھا ئازارت ئەیا،ژیانێکی ئارام بژی لێرە'
لە ژورەکەی رۆشتە دەرەوە،دواتر شوێنەکە گۆرا،بارو دۆخەکە گۆرا.
لەوێ سۆول ھەموو ئەوکاتانەی ئەبینی کە داپیرەی نامەی بۆ باوکی نوسیوە و لە بارودۆخی سۆول ئاگاداری کردۆتەوە و وێنەکانی سۆولی بۆ ناردووە لە ھەموو قۆناغەکانی تەمەنی.
سۆول وا ھەستی ئەکرد چیتر دڵی نییە،باوکی خۆی کوشت لە چرکەیەک بێ ئەوەی کە گوێی لێ بگرێ.
ھیچ ھەلێکی پێ نەیا ھیچ دەرفەتێکی پێ نەیا کە راستیەکانی بۆ باس بکات.
وەک ئەوەی یەکێک نابینای کردبێ لەبەرابەر راستیەکان،باوکی لە یەک چرکە کوشت.
چەکەکەی ھەڵگرت و خستیە سەر سەری خۆی:
"وتت دو فیشەکی تیایە وایە؟"
———————————————————
ئینجاااا وەک و وتم ڤۆت بکەن ھا!!چۆنبووو؟
چی تێگەشتن؟ ئاسانە دەی ئەزانم😂🔪
یەکەم جارمە چیرۆکی لە جۆرە بنوسم کەمێک سەیرە بەلامەوە،بەڵام ئەنیوەی بەھیوای بەدڵبوون ڤۆتان بیر نەچئێــــــێ ھااا!!🥰🌚👈🏻👉🏻
وە مەڵێن کەمت نوسیوە ھا ئەمە پارت نیە تەنھا یاریەکانە پارتەکان ئەوھا کورت نابێت!!
أنت تقرأ
\\THE MAGICAL HAIR STICK// minyoongi
Fanfictionنەمدەزانی کە تاکە کەسم توانای کوشتنی ئەوم ھەیە..... لەکاتێک بەھەمان شێوە تاکەکەسم کە بمەوێت لە ژیان بمێنێتەوە.... ------------- سۆول ئەو مرۆڤەی کە توانای بینینی رۆحی مردووەکانی ھەیە،دەکەوێتە خۆشەویستی شەیتانێک.... لەکاتێک بۆی دەردەکەوێ کە ئەو شەیتا...