-Part 2-

424 97 340
                                    




"من مین یوونگیم،باشتر بڵێین ئەو شەیتانەی کە سێبەرەکەی ھەر بوونەوەرێک لەسەر ئەم ھەسارەیە  دەتۆقێنێت!،وەرت گرت ؟"

سۆول بە کەڵەرەقی و تورەی،ئەیویست یاری لەگەڵ شەیتان بکات،زۆر بە نەترسی،چونکە ئەوەی لەدڵی بو قینێک بوو کە دەیویست ئەو کورەی بەردەمی بخنکێنێت.

"نا وەرم نەگرت،وادیارە من بوونەورێکم لە ھەسەرەیەکی ترەوە...بۆچی ھەست بە ترس ناکەم؟..."

یوونگی بەبێزاری چاوی سوراند و ھەناسەیەکی دایەوە چونکە نایەوێ راستەوخۆ ئەو کچە بکوژێ کە ھێشتا ئەوەی لێ وەرنەگرتووە کە پێویستی پێیەتی.

"سێرکە من یاری لەگەڵ مناڵێکی وەک و تۆ ناکەم ئێستا بێ ھیچ وشەیەک لەگەڵم دێیت یا بەو جەستە ئاگریانە دەڵێم کە داپیرە شیرینەکەت بسوتێنن ؟"

سۆول چات فراوان بوو کە گوێی لەمە بوو،دەستەکانی توند کرد و لەژێر لێویەوە نەفرەتی دەکرد لەم بوونەوەرەی لە بەردەم یەتی.

"مناڵ؟...ھھ باش دێم...بەڵام دوای ئەوەی کە ماڵئاوایم لە داپیرەم کرد.."

سۆول راستەوخۆ بەلای یوونگی رۆشت و باوەشی بە داپیرەی کرد،تا داپیرەی شتێکی بە گوێچکەی چرپاند وەک ئەوەی یوونگی توانای بیستنی ئەوەی نەبێ.

"سێرکە کچەکەم ھەرگێز بینیۆ ئەفسوناویەکەتی نەدەیتێ..ئەو تەنھا لەدوای ئەوەیە..رزگارت ئەکەم لەوێ تەنھا بەرگە بگرە..."

(بینیۆ ئەو دارە کلتوریانەی قژە کە ئافرەتانی کۆنی کۆریا بەکاریان ئەھێنا)

یوونگی بە وتەکانی داپیرەی تورەبوو"ئەتوانی بێدەنگ بیت یان زمانت بسوتێنم پیرێژن!!"

سۆول لە مەبستی داپیرەی تێنەگەشت بەڵام بەبێ دوودڵی وتەکانی خشتە نێیو مێشکی،ھەرخۆی وەک ئەوە وابوو کە لەگەڵ دوژمنەکەی بروات،وە تاکە ئامانجیش ئەوەبێ کە ئەو شەیتانە تێک بشکێبێ.

بەڵام کەس بەوە نازانێ کە ئەنجامەکەی ئەرێنی ئەبێت یا نەرێنی.

سۆول بە بچوکی ھەنگاوی بەرەو یوونگی دەنا و ھەستی بەوە کرد کە جەستە ئاگرینەکان دوایان کەوتوون بەڵام ھەر کە لە ژێر زەمینەکە ھاتنە دەرەوە ھەموو جەستە ئاگرینەکان شێوەی مرۆڤیان وەرگرت،سۆول ھێچ وشەیەک نەبوو کە ئەو ھەستەی پێ دەربرێت کە ئێستە لە دڵێ دایە تەنانەت نەشیدەزانی کە خەون دەبینێت یان لە راستی دەژی.

بەبێزاری ھەر ھەنگاوێکی دەنا بەڵام نەیدەویست لەناو ئەم نەخۆشخانەیە سەرنجی ھیچ کەسێک رابکێشێت،تا لە نەخۆشخانەکە رۆشتنە دەرەوە،بەڵام یوونگی بە ھیچ شێوەیەک لێی نزیژ نەدەبووەوە،و کە رۆشتن بە دوو ئوتۆبیلی جیاواز نەخۆشخانەکەیان جێھێشت.

\\THE MAGICAL HAIR STICK// minyoongi حيث تعيش القصص. اكتشف الآن