Wooyoung
Yunho'larla takılmaya başlayalı neredeyse 1 ay olmuştu ve aramızdaki samimiyet artmıştı. Eskiden sadece Yunho ile konuşurken şu an Mingi, Jongho ve Hongjoong ile yakındım.
Hwa ve Yeosang samimi davransalarda hep bi duvarlarları vardı.
San ise benle hiç konuşmuyordu.
Aşırı uyuz bir çocuk tam böyle dayaklık.Sinemaya gittiğimiz buluşmadan 2 hafta geçmişti ve o günden bu güne 1 kere daha buluşmuştuk o da Hwa'nın Xiaojun'u kendine düşürmesi için kıyafet alışverişi yapmıştık.
Öğle arası olduğunda hep beraber yemek yemeğe inmiştik ve cam kenarındaki masaya oturup yemeklerimizi yemeye başlamıştık.
Birkaç dakika sonra da duyuru yapmak için öğretmenler gelmişti."Evet gençler buraya bakın. Şimdi sizlere bir geziden bahsedeceğiz, bu gezi kış gezisi. Biliyorsunuz artık kış geldi ve kayak yerleri açıldı. Okulumuz bu yıl 3 günlüğüne bir kayak gezisi düzenliyor. Gelmek isteyen isimlerini Soojin ve Bambam'e yazdırabilirler. Afiyet olsun."
Öğretmen yemekhaneden çıkarken etraf direkt gürültülenmeye başlamıştı.
"Bizde gidelim mi lan?"
Jongho'nun sorusuyla herkes birbirine bakmıştı.
"Valla benlik sıkıntı yok ben her yere gelirim."
Mingi tam 10/10'luk bir insandı. Hiçbir şey onun için sorun değildi.
"Benim bizimkilerle konuşmam lazım."
Yeosang'ın konuşmasıyla Yunho'nun kaşları hafifçe çatılmıştı.••••••••••••••
Yemekten sonra hep beraber sınıflara dağılırken Hwa kendinden geçmiş gibiydi. Yavaşla koluna dokundum.
"Hwa, bu gün bi solgun görünüyorsun iyi misin?"
Hwa bana döndü sonra ise diğerlerine baktı.
"Bakın amına koduğumun çocukları 3 yıldır arkadaşız bir kere bile şöyle sormadınız pezevenk itler gidin lan siz ben sadece Wooyoung aşkıma anlatacağım."
Kolumdan sürükleyerek beni kantine götürmüştü."Bak şimdi kanka noldu biliyor musun, bizim bir grup var amcık Yunho'nun seni aldığı grup he işte orda Hongjoong iti bi çocuk attı. Bu yıl gelmiş. İsmi Xiaojun, amk ismini sikim neyse işte ben buna bayağı aşık oldum. Ne yapacağım ben? Bi de bugün gördün mü bilmiyorum Xiaojun hep Yuta'ylaydı. Pezevenk hentai Yuta hiç sevmiyorum o dalyarağı bir aralar Yeosang'a bile yavşamıştı amına koyayım çocuk pezevenklik için gelmiş dünyaya. HErneyse işte bana yardım et ben bu çocukla nasıl olabilirim?"
Gülmemek için yanaklarımın içini ısırıyordum.
Yuta'yı okula ilk geldiğim gün direkt tanışmıştım çünkü bana da yazılmıştı. Sapık."Bence direkt yaz veya eğer kayağa gidersek veya gidersen ona da söyle orda bi etkileşim illaki kurarsınız."
"OFF düşünsene onunla aynı odada kalıyorum offf allahım hayali bile güzel."
Hwa bi anda ayağı kalkıp sevinç dansı yapmıştı ve o arada Xiaojun kantine girmişti ve bu görüntüye şahit olmuştu.
Xiaojun ile göz göze geldiğimizde bana hafifçe gülümsedi ve yavaşça yanımıza gelip Hwa'nın omuzuna dokundu."Kusura bakma dansını bölüyorum ama müdür seni çağırıyor."
Hwa orada size yemin ederim ki ölmüştü. 2 haftadır adını sayıkladığı çocuğa açılmazken onun yanına gelmesi fazla olmuştu galiba.
Kafasını hızlıca onayladı ve beraber gittiler.Gülümseyerek ayağı kalktım ve sınıfa çıkmıştım.
•••••••••••••
1 hafta sonra
San
Hepimiz kayak için isimlerimizi yazdırmış vermemiz gereken parayı vermiştik ve Otobüsün gelmesini bekliyorduk. Başta Wooyoung gelmek istemese de Hongjoong ve Yunho başta olmak üzere ben ve Yeosang hariç diğerleri ona resmen gelmesi için yalvarmıştı. Hadi Mingi itiyle Jongho'yu da anlarım da Hwa???? Pezevenk Hwa.
YOU ARE READING
Horizon| Woosan
Short StoryYunho, açtığı bir grupta yanlışlıkla o ara dedikodusunu yaptığı kişiyi alır . 💫woosan💫