11

191 29 2
                                    

San

Uzun süren yolculuk sonunda bittiğinde kafamı cam'dan kaldırıp inenlere bakmıştım. Yavaş yavaş otobüs boşalınca Soobin köpeği ve Yeonjun eşşeği ayağı kalmıştı. Onlar kalkınca Wooyoung'ta kalkmıştı ve yavaş yavaş otobüsten inmiştik.

Bizimkilerin yanına giderken direkt Hwa orospusunun yanına gitmiştim. Hwa ilk baş tip tip baksa da sonradan kollarını bana sarmıştı. Böyle adam olacaksın Hwa bey. Herneyse, Hava o kadar soğuktu ki burnumdan akan sümük donacaktı resmen.

"Çok soğuuuk~"
Hafif aegyo'lu sesiyle titreyen Wooyoung kafasını Mingi'nin sırtına yaslamıştı. O ara göz göze gelmiştik. Amk ben artık yaşadığımız şeyi ömür boyu unutmam.

🔙Flashback🔙

Wooyoung'la beraber film'in 1,5 saatilik kısmı bitmişti ve sonunu aşırı merak ediyordum.
Telefondan %20 şarj kaldı güncellemesiyle ikimizde oflamıştık.
Wooyoung çantasından şarjı çıkarmıştı. Şarj edecek yer var mı diye bakarken koltukların altı kısmında olduğunu gördü ve takmaya çalıştı.
Daha rahat hareket etsin diye kendimi biraz daha cama yaslamıştım. O ara telefonum cebimden düşmüştü.
Onu almak için eğilirken, Wooyoung ise taktığı prizden kafasını kaldırırken burun buruna gelmiştik.

Burunlarımız birbirine değerken nefeslerimiz bir süre birbirine karıştı ve bi erkekle ilk defa bu kadar yakındım. Wooyoung kafasını hızla çekip özür dilemişti.
Yere eğilip telefomu aldım ve filmi izlemeye devam ettik.
O ara tekrar göz ucuyla Wooyoung'a baktım.

Yakından daha güzelsin Wooyoung.

Flashback end.

Vücuduma gelen titremeyele düşüncelerden çıkmıştım. Öğretmenler hepimizi bir araya toplamışlardı.
"Otele birazdan giriş yapacağız eşyalarınız odalarına çıkartılacak."

Wooyoung bize dönmüştü.
"Odalarımıza çıkartılacak derken? Biz karma bi şekilde mi kalacağız. İstediğimiz kişiyle kalmamız gerekmiyor mu?"

Hongjoong kafasıyla onaylarken Jongho lafa atladı. "İsimlerimizi buraya gelmek için yazdırdığımız günden sonraki gün aynı odada kalmak istediğin kişi de yazmıştık ya olum. Hatırlamıyor musunuz? "

Diğerleri ona katılırken Wooyoung ile biz mal mal onlara bakıyorduk.
Sessizliğimi bozup lafa atladım.
"Benim niye bundan haberim yok?"

O ara Hwa ve Yunho göz göze gelmişti ve Hwa cebinden sigara çıkartıp yakmıştı. BU ŞEREFSİZ AMCIKLAR KESİN BİR ŞEY YAPTI.

"Hwa."
Yanımdan uzaklaşmaya çalışırken saçından tutmuştum acıyla bağırırken saçını daha çok çekmiştim.
"Naptın amına koyayım sen?"
Ellerimi saçlarından çektim ve Yunho ve Hwa'ya baktım. Tam o sıra hocalar gelmişti.

"Odalarına geçebilirsiniz lobideki çalışanlara isimlerinizi söylerseniz size odanızın anahtarlarını vereceklerdir. Akşam yemeğinde tam 8'de lobi'de buluşuruz tamam mı?"
Jongin hocam sizi severim ama şu an sinirden sizi bile dövebilirim.
Ah Soobin keşke uzakta durmasaydın da senden çıkarsaydım sinirimi.

Herkes lobiye doğru yürürken Yunho, Hwa, Wooyoung ve ben kalmıştık.
(Tayfa bela.)

"Eee sizi dinliyorum Yunho ve Hwa gerizekalıları."
Onlara ters ters bakmıştım. Bu kadar sinirlenmemin sebebi okuldaki sevmemem artı Hwa ile kalıp sabaha kadar çoşmak istiyordum. Gruptaki herkesle yakın olsam da en çok Hwa ile yakındım ve bu aralar beni satması hiç hoşuma gitmiyordu aksine kalbim kırılıyordu.

Horizon| WoosanWhere stories live. Discover now