20

169 23 1
                                    

•1 ay sonra •

Wooyoung

(15.22)

Yaklaşık 1 aydır San ile sevgiliydik ve kimseye söylememiştik. Bizimkilerle buluştuğumuz zaman onunla yan yana durmuyordum bile -daha doğrusu duramıyordum- hemen kaçıyordu ve bu benim canımı sıkıyordu.En sonunda ona bunu söylemiştim, tartışmıştık ve birkaç gündür konuşmuyorduk.

Evde yatıp daha yeni başlattığım ilişkiyi boka sürüklemeyi nasıl becerdiğimi düşünürken telefonum çalmıştı. Kimin aradığına bakmadan telefonu açmıştım.
"Efendim?"
"Sevgilim?"

yattığım yerden doğrulmuştum.
"Ne oldu San?"
"Ben hazırım."
Dalga geçer bi sesle ona cevap verdim.
"Sen mi?"
"Bana inanmıyor musun Wooyoung?"
Ne kadar o görmese de kaşlarım çatılmıştı.
"İnanmamakla alakası yok San. 1 ay oldu ve daha ne kadar uzatacaksın onu bekliyorum."
"Anlaşıldı. Bu konu telefonda çözülmeyecek sana geliyorum."
"Gelme. Şu an kimseyi görmek istemiyorum."
"O zaman bana soğuk davranma!"

Bana sesini yükseltmişti.
"Pardon? San gerçekten bak daha fazla konuşmayalım yoksa senin kalbini çok fena kıracağım. Bir süre ne bana yaz ne beni ara."
Telefonu suratına kapattım ve geri yattım. Göz yaşlarım gözlerimden süzülüyordu. Gerizekalı çocuk. Mutsuz olduğumda en çok sevdiğim şeyi yapacaktım.
Uyuyacaktım.



(22.18)

Uyandığımda yatağımdan kalkıp aynadan gözlerime baktım. Şişmişti. Banyoya ilerledim ve güzelce bir banyo yapıp saçlarımı taramıştım. Saçım eskiden lilaydı ve sonra siyah yapmıştım. San ile çıkmaya başladıktan 3 gün sonra tekrar Lila'ya dönmüştüm. Saçımın yanmadığı için arada tanrıya teşekkür duası ediyordum. Her neyse, aşağıya annemin yaptığı yemekleri yedim.
Annem salondan bana seslenmişti.
"Efendim anne?"

"Oğlum seni kontrol etmeye odaya geldiğimde telefonuna deli gibi bildirim geliyordu. Bir şey olmuş olabilir. Bir de senin bu halin ne? Kim üzdü seni?"
Annem yanıma gelip yüzümü avuçlarının arasına alıp alnıma öpücük kondurdu.
"Bir şey olmadı anne merak etme. Ben odadayım."
Kafasıyla onaylamıştı. Tam odadan çıkarken beni durdurmuştu.
"bu arada sen uyurken bi çocuk geldi ismi San'mış. Sana ulaşamayacağınca korkmuş. Onu ara bi istersen."

Ne yani san beni merak edip evime mi gelmişti? Annemi kafamla onayladım.
Yukarı çıktım ve telefonumu elime aldım. Gerçekten bi sürü bildirim vardı.

1.86 Yunho'dan 22 cevapsız arama.

Yeosang'tan 10 cevapsız arama.

Choi San💖 43 cevapsız arama.

Hwa aşko'dan 17 cevapsız arama.

Xiaojun 8 cevapsız arama.

Kaşlarım çatılmıştı. Ne olmuştu? İnstagram'a girdiğimde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Şaka mıydı bu?

San.chooi

chooi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Horizon| WoosanWhere stories live. Discover now