- Тепер спробуй. Те, що ми вивчили останнього разу.
Дівчина зайняла свою позицію, стала в стійку й випустила ланцюг, що був вкритий золотавим сяйвом, з руки. Він полетів просто у повітрі й затягнувся в дівчини, що там зависла, по всьому тілу. Її очі знову були просто очні яблука від яких йшло невелике світло. Ось ланцюг як за чиїмсь велінням пройшов в тіло й обхопив самісіньке серце.
- Молодчина. Тепер тягни.
- Ні, їй ж боляче.
- Тягни. - дівчина скривилася.
Те що було на подобі дівчини схилило голову на бік й слідкувала за тими унизу. Вигляд був у неї як у дитини, якій щойно показали щось нове й заворожуюче. "Вау" сказала б дитина й пішла вивчати новинку, та тут не так. Летюча дівчина була скута ланцюгом й не могла поворухнутися. Крім тих двох за дійством спостерігали ще трійко пар очей. Ті що вже переводили дух після безперервних серій магічних чи бойових атак. Піт лився з них рікою, вони ледве сиділи.
- Тягни. - повторив чоловік.
Але та чітко стояла на своєму. Й навіть трохи пропустила свій ланцюг.
- Гаразд. Демонстрація. Я покажу на перший раз.
Чоловік підійшов ближче схопив ланцюг й потягнув його на себе з такою силою, що літаюча дівчина потягнулася за інерцією на них. Ось він ще раз потягнув з більшою силою - вона гримнулась додолу спльовуючи кров. Чоловік не відпускав ланцюг, а дівчина зайшлася криком. Вона випльовувала море крові. Хотіла вирватися з болючих пут та їй цього не вдавалося.
- Що з нею?!
- Що ви зробили?! - закричали оточуючі на дядька. Той незворушно споглядав за мученнями дівчини.
Ще трішки дівчина пововтузилася, але потім крик геть стих й вона просто знепритомніла. Ерік хотів підійти та сил не вистачало навіть щоб поворухнути мізенець. Та це й не знадобилося. Дівчина різко розплющила очі, що й далі світилися. З легкістю розірвала ланцюг й за мить стояла вже рівно на своїх двох, а тоді очі згасли вона ледь похитнулася, але втрималася на ногах.
- Один на один, - кинула дівчина.
На обличчі сяйнула хитра посмішка й в очах мигнув вогник.
- Обирай..., - відповів учитель Войт.
Нічого не сказавши дівчина зробила різку атаку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Подорож до невідомого
FantasyОдна мить і ти вже посерд лісу в якомусь новому загадковому світі та зодягнений у королівські шати. Прикольно звісно, та це лиш спершу. Новий світ, що повен магії, міфічних створінь та старовинних артефактів. Куди ж без старого злюки, якому закортіл...