2

97 3 4
                                    

-Hur var din första dag i skolan? undrar mamma.
-Jo, rätt så okej, svarar jag och gick upp på mitt rum.
Alla killar i klassen verkade rätt töntiga jämfört med Stockholms killarna. Det fanns nästan ingen som Hannes, min förra kille. Han var snygg som fan och det var typ ingen i den nya klassen som hade det utseendet. De var mest typ "gulliga". ***
Jag vaknar av att min mobil plingade till. Ett sms. Från Lollo.
"Sjuk idag :((" står det på skärmen.
"Synd, krya<33" knappade jag in.
Sen sminkade jag mig. Ganska rejält. När jag, efter jag klätt på mig och sminkat klart, står vid spegeln ser jag vilken snygg kvinna som finns där. En riktigt snygg kvinna med rejäla kurvor.
Jag går ner till köket , äter och borstar tänderna. Sedan tar jag bussen till skolan. Efter första hållplatsen hoppade killen, som sitter bredvid mig i klassrummet, på och satte sig bredvid mig.
-Hej, säger han och ler.
Jag nickar och himlar med ögonen. Vissa killar är bara FÖR påträngande.
Jag märker att han kollar på mig, på ett sånt där sätt. Herregud. Dagen efter jag började. Killar alltså.
Vi hoppade av vid skolan och gick till klassrummet.
-Tja, snyggiiiiing, skriker en kille i min klass.
-Tjena kexet står du här och smular? skriker nån annan mot mig.
Jag gav de mitt finger. Någon flinar och tror att man haffar på mig på det sättet. Jag håller på att börja skratta. Fan vad töntiga.
En tjej i min klass kommer fram till mig.
-Omar, han är känd, du vet killen du sitter bredvid, säger hon, han är med i pojkbandet the fooo conspiracy.
-Jasså, säger jag och flinar.
Han heter alltså Omar. Han är med i pojkbandet the fooo conspiracy. Pojkband? Gud.
-Bara så att du vet, säger hon, hela Sverige känner till han.
"Sure" säger jag och går fram till Omar.
"Så du är känd alltså?" frågar jag honom och höjer ögonbrynen.
"Det kan du ge dig på" svarar han och flinar. Gu va töntigt, tänker jag och himlar med ögonen.
"Bevisa det" säger jag och nästan bitch blickar honom.
"Visst" säger han, flinar och går sedan in på appen instagram.
Han visar sin profil, 189k!
"Jäklar" mumlar jag, tillräckligt högt så han ska höra, såklart.
"Sa ju det" sa tjejen som hade berättat att Omar va med i ett pojkband. Jag himlade med ögonen, tönt.
"Visa mig de andra i ditt 'pojkband' då!" sa jag och betonade ordet 'pojkband'. Omar tog upp en bild på de, rätt snygga va de väll.
"Vem tycker du är snyggast?" frågar han och höjer ögonbrynen.
"Ingen" svarar jag drygt och sedan riktar jag stegen mot klassrummet. Jag hör att Omar följer efter mig, varför?
"Är du ledig ikväll snygging?" hör jag någon ropa. Och bara för att reta Omar går jag och ställer mig med honom, tar mina händer bakom hans nacke och trycker mina läppar mot hans.
Han tar sina händer på mina höfter och trycker tillbaka.
Men vänta, varför ska jag reta Omar? Varför just honom?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoppas ni gillade detta kapitlet. 💗 /Moa

Jag trodde jag visste ~ o.rOnde histórias criam vida. Descubra agora