Kate Parkerová si to hověla na velkém nafukovacím míči, přitahovala se a přitom jedla popcorn.
Jo, docela si to protiřečilo, ale Kate omlouvalo to, že byla těhotná s dvojčaty.A už se celé její těhotenství přehouplo již do devátého měsíce. To všichni okolo ní dost uvítali, protože Kate začala být nesnesitelná. Změny nálad v těhotenství jsou peklo.
Tak například před dvěma měsíci byl Adryan na návštěvě. Ne, že by se mu chtělo, ale poslala ho jeho matka, aby se stavil za svou tetou. A na svou matku to on dá. To je asi jediná žena, na kterou dá.
Každopádně Adryan si to hověl na gauči u Parkerových v obývacím pokoji a Kate měla nohy natažené na stůl a hlavu zakloněnou. Její břicho vypadalo, že brzo bouchne.„Tak jak se máš?" zeptal se opatrně a podíval se na ní. „Jak jste na tom s tím baráčkem?" položil další otázku.
Kate a Peter totiž začali stavět několik kilometrů za New Yorkem menší domeček. Fajn, tak zas tak malý zase ne, ale nenápadný náhodou ano. No a ten začali stavět od začátku jejího těhotenství.
„Proč se mě ptáš na dvě otázky, během pár minut, Adryane?" zavrčela na něj. Adryan polkl. Má průser. „A proč tak hlasitě dejcháš a proč máš svoje hnáty na mém stole?" vyjela na něj.
L
Ano, ty nohy byly její, ale to buď zapomněla, anebo prostě ty těhotenské hormony.
No a tohle byla jedna z mála situací. Těch lepších, ono taky se stalo, že Kate po někom házela talíře, většinou po Peterovi.No každopádně teď seděla se Saorise u její neteře doma. Nebo spíš u jejích rodičů.
Všichni byli pryč, a proto ji Saorise pozvala. Ona s Kate vlastně soucítila. Ano, ještě těhotná nebyla, ale Loki, její otec, jí vyprávěl, co se dělo s její mámou. No takže byla vlastně jediná, kdo jí podporoval v tom, jak se vztekala a řvala.„Dáš si ještě vodu?" zeptala se brunetka a pohledem zamířila právě k vodě Kate.
Ta záporně zakroutila hlavou. „Ne," odpověděla a pousmála se. A to byl úspěch za celých těch devět měsíců, fakt. „Už půjdu," rozhodla a vstala.
Saorise si oddechla, že jí neseřvala a přikývla.
Kate vstala a oblékla si svetr, protože přece jen byl únor, že jo. Nechtěla, aby se jí ty děcka narodili nemocné. Následně si vzala kabát a šálu.
Saorise vstala a došla jí doprovodit, když se Kate chytla za břicho.„Au!" vyjekla a predklonila se. Druhou rukou se opřela o zeď.
Saorise se na ní zmateně podívala. „Co je?" zeptala se zmateně. „A víš, že se čůrá na záchodě?" nakrčila noc, když si vsimla, že má mokré kalhoty.
„A víš ty, že já rodím?" zabrblala ironicky a sykla, protože přišla další kontrakce.
„Cože?" zamumlala brunetka zmateně. „Koho vodíš?"
„Rodím!" vyštěkla na ní. „Tak dělej něco, ale," zaúpěla, když na ní Saorise jen tupě zírala.
No a teď začala panikařit. Protože jako neměla tušení, co se dělá, když před váma někdo rodí. Ona sama neměla řidičák, tak měla zavolat záchranku? Nebo taxík? Nebo rovnou doktora?
„Rise!"
„Jojo," zamumlala a konečně se pohnula z místa. „Jaký je číslo na záchranku?" zeptala se, protože jí to v týhle situaci úplně vypadlo. Jakoby komu ne? Je nervózní. To se stává.
„Jako vážně?" pozvedla pobaveně obočí Kate. Saorise otráveně přikývla. „Vykašli se na záchranku a zavolej taxíka," poručila ji a její neteř přikývla a udělala to, co po ní chtěla.
ČTEŠ
Láska v pavučině 2|SpiderMan✅
FanfictionPátý díl „Miluji dělat věci, které cenzoři neschválili," Spolupráce s @hurricane___katie Doporučujeme přečíst předchozí díly