Konečně skončilo jednání a skoro všichni odešli.
Lokiho manželka šla na schůzku s tím protivným dědkem a Kate tam zůstala s Harrym a Feliciou.„Připijeme si na spojenectví?“ zeptala se Kate a hledala ve skříňce to nejlepší víno.
„Ne,“ odpověděla Felicia.
Kate se na ní zmateně podívala. „Proč?“
„Nemyslím to zle, ale... Miminku by to neudělalo dobře,“ prohlásila blondýnka a začervenala se, když jí Harry objal okolo pasu.
Kate se zprvu zatvářila zmateně, pak šokovaně a pak nadšeně. „Vy budete mít miminko?“ zeptala se a s každým slovem to nadšení vyprchalo. Přišlo jí, jakoby se celý svět obrátil proti ní, když všichni mají děti, čekají děti, nebo mluví o dětech.
„Jo,“ usmála se Felicia a Harry přikývl. Kate nevěděla, co udělat, tak jí obajala.
„A v jakým jsi měsíci a tak?“ zeptala se, ačkoli následně zjistila, že jí to vůbec nezajímalo.
„Přelom třetího a čtvrtého. Je to skvělý, moc se těším, my oba,“ usmála se na ní a Kate s falešným úsměvem pokývala hlavou.
To, že je Felicia v tom, si nevšimla také bylo proto, že měla volné šaty. Byla ráda, že Felicia i Harry vypadají tak šťastně a nadšeně, ale trochu jí to štvalo. Protože pravda byla, že ona a Peter se spolu těch posledních osm let rozcházeli a dávali dohromady a stále se hádají.
Povzdechla si objala Feliciu a aby toho nebylo málo, všimla si nádherného prstýnku s diamantem na jejím levém prsteníčku.
„Kdy jste se zasnoubili?“ vyhrkla a pak si uvědomila, na co se zeptala.
„Vlastně včera večer,“ zasmál se Harry a jeho snoubenka přikývla. „Oficiálně jsme to chtěli oznámit až na otcových narozeninách,“ dodal a Kate přikývla.
Uz jich měla plné zuby. Ta skvělá atmosféra a pevnost a krása jejich vztahu jí lezli na nervy. Možná byla v tuhle chvíli egoistická, ale nedokázala vystát, že někdo je tak šťastný, když ona není.
Znovu se na ně falešně usmála. „Týjo, to je hodin,“ zamumlala, když se podívala na hodinky. „Je mu trapný, že vás takhle vyhazuju, ale budu mít pracovní oběd,“ zalhala a společně vyšli ze zasedací místnosti.
„To my se omlouváme, že jsme tě zdrželi,“ prohlásila Felicia a Kate jí ujistila, že se nic nestalo. „Jo a mám otázku... Vlastně dvě,“
„Povídej,“ povzdechla si Kate.
„Chceš vědět, co to bude?“
„No,“ odsekla Kate a doufala, že v jejím tónu nejde poznat protivnost.
„Holčička, bude to holčička... Budeš její kmotra?“ zeptala se jí blondýnka nadšeně.
Kate to zprvu zarazilo. Pak se usmála, ne nuceně, ale opravdu nadšeně a přikývla.
„A ta druhá... Půjdeš mi za svědkyni, Kate?“ položila jí druhou otázku.
Kate s povzdechem a znovu s falešným úsměvem přikývla. To nadšení už oprchalo. Naštěstí, to na jejím hlase poznat nebylo a Harry s Feliciou s úsměvem na tváři opustili místnost.
***
Kate s Peterem večer ležela v posteli. Peter si prohlížel něco v telefonu a Kate si četla. Na očích měla brýle.
ČTEŠ
Láska v pavučině 2|SpiderMan✅
Hayran KurguPátý díl „Miluji dělat věci, které cenzoři neschválili," Spolupráce s @hurricane___katie Doporučujeme přečíst předchozí díly