1. Kapitola

213 22 0
                                    

Kate seděla na zemi a dívala se do počítače a kolem sebe měla několik hrnků od kávy.
Něco do něj psala a dost se vztekala.

Peter seděl u stolu a snažil se studovat poznámky, ale vzhledem k tomu, že jeho přítelkyně se tam dost vztekala, nešlo se soustředit. Proto jí už nějakou chvíli pozoroval.

„Do prdele, já se na to už fakt vyseru!“ zavrčela a horlivě zavřela počítač. Pak si dala hlavu do dlaní.

„Ehm, Kate? Jsi v pohodě?“ zeptal se opatrně Peter a Kate se na něj opatrně podívala. Následně sundala i druhou ruku a povzdechla si.

„Já nechápu, jak to Kate, Tony, nebo Pepper mohli zvládnout a to mám za úkol jen udělat prezentaci s návrhy pro manažery,“ zakňučela a Peter zmateně přikývl.

„A je to těžký?“

„Je to sakra těžký, ještě k tomu, když na měsíc únor nemáš žádný nápady,“ povzdechla si a znovu si dala hlavu do dlaní.

„A mám tu večeři teda zrušit?“ zeptal se a ona po něm šlehla pohledem.

„Večeři? Jakou večeři?“ zeptala se zmateně.

„Kate, tvoje ségra -“

„Ještě pořád vím, jak se moje ségra jmenuje, ne?“ zavrčela a Peter se uchechtl. Kate protočila oči a vstala.

„Proč, že jsme to slíbili?“ zeptala se, když k němu došla. Ze zadu ho objala.

„Ani nevím, nejspíš obyčejná rodinná večeře, ale Kate říkala, že si Adryan pozval kamaráda, nevím, co chce Kate řešit,“ prohlásil a povzdechl si. Kate pokrčila rameny.

„Adry bude mít narozky. Tak možná tohle,“ prohlásila Kate a odtáhla se od Petera. „Tu prezentaci hodím na asistentku, beztak toho má málo, jdu se připravit, za jak dlouho tam máme být?“

„Za tři hodiny, Kate říkala, abychom přijeli na sedmou,“ odpověděl Peter a Kate přikývla. Pak odešla, patrně se vysprchovat, obléknout a nalíčit. Když Peter uslyšel tekoucí vodu, usoudil, že jeho teorie byla správná.

Pak si povzdechl a snažil zase číst poznámky, které mu však úplně číst nešli, protože je naškrábal a nemohl to přečíst. No jo, Pete, nauč se psát.

***

Kate si oblékla černý dlouhý overal a vzala si k němu černé baleríny, aby se neřeklo. Její nenávist k podpatkům přetrvávala.
Peter si vzal bílou košili a obyčejné džíny. Nebyla to vyloženě oslava, jako spíš rodinná večeře, pouze mezi nimi. Pepper ani Morgan se neměli ukázat.

Kate si během studia udělala konečně řidičák, narozdíl od Petera. Ten se dopravoval většinou pavoučím způsobem. Kate už neměla moc času hrát si na Omegu.

Každopádně, sice ten řidičský průkaz měla už pár let, ale Peter jí nedůvěřoval. Nebo takhle, bál se s ní, pořád. Podle něho nejbezpečněji řídil Happy. A ještě k tomu, si Adryan chce dělat řidičák, no to potěš koště.

Peter se i přes přemlouvání sám sebe posadil dopředu a vydedukoval, že je očividně sebevrah. Pořádně se připoutal a počkal na svou přítelkyni.

Kate si na toto auto - Rolls-Royce Dawn, našetřila po pár měsících sedění v křesle šéfky StarkIndustries. Má bílou barvu. Spokojeně se posadila na sedadlo řidiče a také se připoutala. Nastartovala, zadala navigaci a vyjela.

Láska v pavučině 2|SpiderMan✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat