Kate došla k Peterovi a odešli na menší procházku. Maxe si do svých spárů vzal Loki.
„Koukám, že jsi dneska docela dohazovačka,“ prohlásil Peter, když byli dál od ostatních. Kate se zasmála.
„Trošičku,“
„Jen u Saorise a Maxe se ti nedaří, co?“ podíval se na ní.
Kate sklopila pohled. „A u nás, Pete,“ dodala si v duchu a protočila oči. Peter se na ní zmateně podíval. „No jo, Rise je prostě složitá už od narození, je to celá Kate,“ zamumlala.
Peter přikývl. „To teda, je hlavně strašně tvrdohlavá,“
„To jsem myslela,“ odsekla blondýnka a Peter si povzdechl.
„Myslím, že -“ začali oba najednou, ale pak se ve stejnou dobu zasekli. „Ty první,“ znovu oba najednou. Kate si povzdechla.
„Tak fajn, já si myslím, že bychom si měli promluvit, Kate,“ začal Peter a zastavil se. Kate se na něj podívala. „Víš, všiml jsem si, že nám to poslední dobou neklape, nebo... Jsi taková odtažitá, nevím jestli jsi zavalená prací, nebo už se mnou nechceš bejt?“ zeptal se a podíval se na blondýnku.
Kate sklopila pohled. „Chci, ale -“ zarazila se a uhýbala Petrově pronikavému pohledu.
„Ale?“
„Tak já ti to řeknu, jo?“ zamumlala a Peter přikývl. „Takže upřímně mě irituje jak pořád fňukáš nás smrtí mého táty a - nepřerušuj mě, Petere - mentor a otec je velký rozdíl. To, že se Loki o mě a o Morgan posledních osm let stará, neznamená, že až umře - což víme, že se nikdy nestane, páč je to Loki - budu oplakávat jeho smrt dýl než Kate, nebo jeho děti. A hlavně se opovaž ohánět tím, že si v tátově přítomnosti byl dýl, než já! Jenom o půl roku a něco, Petere, to nic neznamená!
Dál mě štve to, že si mě všímáš čím dál tím míň a všimla jsem si, že Mary Jane, tvoje bejvalka mimochodem, tě označuje u příspěvků na tom debilním facebooku!
A taky mě štve to, že už jsi mi bůh ví jak dlouho neřekl miluju tě. To je tak těžký vyslovit ty dvě slova? Nebo už mě nemiluješ a už zase miluješ Marušku?“ domluvila, nadechla se a pak pomalu vydechla. Opřela se o kraj lodi a zády sjela na zem a dala si hlavu do dlaní.
Peter si povzdechl a posadil se k ní. „Já... Nevím, co mám říct,“ zamumlal a chtěl jí obejmout okolo ramen, ale ona jeho ruku sundala a posunula se od něj o kousek dál.
„Samozřejmě,“ odsekla a podívala se na něj. Setřela si slzy.
„A co bych měl říct?“
„Copak jsem ti to nenaznačila dost jasně?“ zeptala se ho a on záporně zakroutil hlavou. Kate si povzdechla.
„Mám si tě vzít? Chceš se vdávat?“
„Cože?“
„Chceš si mě vzít?“
„Ne!“ vyjekla a zamračila se. „Nebo aspoň ne teď,“ povzdechla si a zajela si rukou do vlasů. Peter se zamračil. „Teď je důležitý zapracovat na změně našeho vztahu,“ prohlásila a SpiderMan se zamračil ještě víc.
„Nebo?“
„Co? Jak jako nebo? Prostě zapracujeme na změně, aby nám to vyhovovalo, nebo se na to vykašlem a rozejdem se,“
„Aha,“ zamumlal a Kate se na něj nechápavě podívala. „A kdy na tom začnem pracovat?“ zeptal se a Kate vykulila oči.
Tak nejdřív se zdálo, že je Peter proti a teď se mu zase změna přístupu k jejich vztahu líbí. Ne, nikdy ty chlapy nepochopí.
„Fajn,“ zamumlala Kate a společně se vydali zpátky za ostatními.
Oba byli ticho, nebylo to nepříjemné ticho, ale spíš, aby oba mohli přemýšlet a ujasnit si své priority a to, jestli jsou oba nadále ochotni pokračovat ve svém vztahu, nebo ne.
Najednou před sebou viděli siluetu dvou lidí, když přistoupili blíž, zjistili, že se jedná o Lokiho a Maxe.
Otec dvou dětí se na chlapce usmál a poplácal ho po zádech. Chudák z toho byl úplně vyjukaný a málem tam zůstal stát, i když ho Loki volal, ať jde za ním.
***
Kate se vzbudila později ráno. Peter byl pryč.
Jako každé ráno popadla telefon a začala zkoumat, co je nejnovější. Nově StarkIndustries a StarkFamilyFoundation založila stránky na instagramu a Facebooku. Měla přístup k těmto účtům, ale nespravovala je, jelikož na to neměla čas.
Povzdechla si a konečně vylezla z postele. Zakopla o nabíječku, a když jí pípl telefon přerazila se o taburet. Klasika.
Protočila oči, povzdechla si a vytáhla si telefon, znovu. Zívla a podívala se na příspěvek na Facebooku.
Byla tam fotka z ultrazvuku, kde byl vidět malý zárodek miminka.
A u toho popis.
Nikdy jsem nevěřila, že to řeknu, ale tohle je to největší štěstí, ty jsi to největší štěstí.
Děkuji za všechno @Peter Parker
S láskou MJ
Ještě několikrát si přečetla popisek u fotky a stále tomu nemohla uvěřit.
Peter jí podvedl.
S Mary Jane Watsonovou.
Tohle byla její noční můra. Že jí kluk povede, zbouchne svou ex a jí opustí. Nebo to chtěl udělat dítě ještě jí a opustit obě dvě?
Flákla s telefonem o zeď a rozbilo se jí sklíčko. To ji bylo momentálně úplně jedno.
Zavolala lodnímu dustojníkovi a nařídila mu, aby jí nechal přistavit vrtulník a na nejbližší letiště i letadlo.
Pak vytáhla kufr, ze kterého vyházela Peterovi věci, které si nevybalil a začala tam házet svoje oblečení. Ani si neuvědomila, že při tom všem brečí.Posadila se na postel a zhluboka se nadechla a uklidnila se. Pak vstala, popadla kufr a odešla ke kajutě, kde spal Loki s Kate.
Zaťukala a po chvíli jí otevřela její sestra jen v košili.
„Zlato, jestli je to někdo z dětí, tak je pošli do háje a vrať se do postele,“ zavolal na ní Loki, ale Kate ho ignorovala.
Zmateně se dívala na druhou Kate a zavřela dveře. „Co se stalo?“ zamumlala. Kate k ní bezeslova padla do náruče.
„Musím odjet, je to naléhavý, Adry ode mě dárek už má, promiň,“ zamumlala a vzlykla.
„Kate, co se stalo? Něco s Peterem?“ zeptala se, ale Kate jen brečela. Druhá Kate jí hladila na zádech.
„Vysvětlím to později, jo?“ zašeptala, když se od své sestry odtáhla. Kate zmateně přikývla. „Jen Peterovi, prosím, neříkej kam jsem odjela,“ zamumlala a druhá Kate znovu přikývla. „Tak jo, pa, pozdravuj Lokiho, ještě musím za Morgan“ dodala a odešla.
Kate tam stála a zmateně se dívala do prázdna.
„Mami?“ zamumlal Adryan a vytrhl svou matku z transu. Kate se na něj podívala. Stál btam s Alice, kterou objímal kolem pasu. „Jsi v cajku?“
„Jasně, že jsem v cajku,“ odsekla Kate a Adryan se úšklíbl.
„A proč tu stojíš polonahá teda?“
„Co?“ zamumlala zmateně a zjistila, že stále má jen košili.
„Tak kde jsi, ježíši - jé, Adryane, čau,“ zamumlal Loki který otevřel dveře.
Adryan byl na takovouhle potupu zvyklý.
„To je normální,“ zašeptal směrem ke zrzce a Alice zmateně přikývla.
ČTEŠ
Láska v pavučině 2|SpiderMan✅
FanficPátý díl „Miluji dělat věci, které cenzoři neschválili," Spolupráce s @hurricane___katie Doporučujeme přečíst předchozí díly