14. Kapitola

122 12 0
                                    

„Můžu, prosím, mluvit se Saorise?“ zamumlal chlapec s hnědýma vlasama.

Loki se na něj zamračil, protočila oči, ale pustil ho dovnitř.

Max si prohrábl vlasy a oddechl si. Hlavně proto, že mu tenhle Bůh nic neudělal, jak mu Adryan sliboval.
Zul se a zjistil, že je sám, že Loki už dávno zmizel.
Popošel do kuchyně. Zaklel. Zrovna obědvali.

Saorisina vidlička třískla o talíř a bez dalších slov prošla kolem Maxe, vrazila mi takovou facku, že druhou málem chytil o zeď a utekla do pokoje.

„Ha!“ vyjekl Loki. Max si držel tvář. „Já věděl, žes jí ublížil ty!“ částečně se radoval.

Adryan se podíval na otce, pak má Maxe, který se díval naprosto nechápavě, jelikož netušil, o co jde. Adryan vstal od stolu, přešel ke svému nejlepšímu kamarádovi a vrazil mu pěstí.

„Loki, a dost,“ rozkázala Kate a došla pomoct vstát k Maxovi. „Pokud si dobře vzpomínám, byl jsi na tom podobně,“ prohlásila.

Loki ztichl a protočil oči. Samozřejmě, že si dobře pamatoval na den, kdy dostal třikrát pěstí. „Vzpomínáš si až moc dobře, zlato,“ zamumlal a Kate se ušklíbla.

Zrovna Maxovi ošetřovala ranku. „Zasloužil sis to,“ zamumlala k němu.

„Nevím, co jsem udělal,“ povzdechl si Max.

Kate se pousmála. „Kde má Saorise pokoj, víš... Jdi si to vyžehlit,“ prohlásila a pomohla mu vstát.

Max přikývl a vydal se k pokoji.

„Chceš to vědět?“ zeptala se Lokiho a ušklíbla se. Adryan pro jistotu dělal, že je neslyší.

„Jo, ne, jo, ne, já nevím,“

„Vezmou se a budou mít dvě děti,“ oznámila mu. Adryan vykulil oči a Loki se zamračil.

„Moje malá holčička,“ zabrblal a protočil oči. „To se mi nelíbí, doufám, že se to ještě změní,“

Mezitím v pokoji měl Max sklopený pohled a poslouchal mluvení Saorise. Byla to celá Kate, takže pochopitelně nemluvila klidně. Spíš po něm štěkala, jakoby byli nějakých deset let manželé.

„Ona mě zatáhla do tý koupelny a vrhla se na mě,“ zamumlal Max a povzdechl si.

Saorise se ušklíbla. „No jasně,“ odsekla. Věděla, co viděla, prostě se na sebe vrhli. Nevěřila tomu, že by jedna z jejích kamarádek se vrhla má někoho, s kým by mohla chodit.

Max si povzdechl. „Vážně Saorise,“

„Předpokládám, že po mně tě praštil Adry a táta,“ zamumlal a ušklíbla.

„Saorise, přísahám,“

„Víš, co je divný, Maxi?“ zeptala se ho a ušklíbla se, když zakroutil hlavou. „Tohle se přesně stalo tátovi a mámě. Jednou nám o tom vyprávěla, když to vypadalo, že se daj poprvý dohromady. Tak se na
Tátu vrhla Pepperina neteř, která je teď hádej s kým?“

„Nevím, ta Bethany nikoho nezajímá,“ zasmál se, ale Saorise ne.

„Je s Ethanem, kterej chodil s mámou, dřív,“ odpověděla si na vlastní otázku.

Max se usmál. „Znamená to snad, že jsme si souzený?“

„Ne,“ odsekla a přísně se na něj podívala. „Znamená to, že se chováš stejně debilně, jako se choval táta,“ prohlásila a zamračila se, když na chodbě slyšela vyjeknutí.

Láska v pavučině 2|SpiderMan✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat