„Bylo to strašně divný, stála jsem tam jak debil a -“
„Ahoj, teto,“ přerušil Adryan svou sestru, když něco vyprávěla Kate u ní v kanceláři.
Vstoupil s papírem v ruce a za ním jeho kamarád Max. Saorise protočila oči, když se na ní zazubil.„Co potřebujete, kluci?“ zeptala se Kate a čekala až jí dají papíry.
„Víš, my máme mít praxi na ekonomii a moc rádi bychom to měli tady u tebe,“ zazubil se Adryan. Kate protočila oči, ale zasmála se a natáhla ruku pro papíry.
„No, tak jestli mi sem nenaběhnou další, z tvojí třídy, Adry, tak vám to přijmu,“ usmála se na ně, po tom co si papíry rychle prohlédla.
„A co bychom asi tak dělali, teto?“
„Kolikrát jsem ti říkala, abys mi neříkal teto?“
„Nevím, ale pamatuju si, že mu to vždycky říkával děda Tony,“ zamumlal. Kate sklopila pohled.
„Tak o něm hlavně nemluv nahlas, nebo se tu objeví Peter a rozbrečí se z toho,“ zabrblala Kate, přičemž se Adryan se Saorise zasmáli, ale Max nechápavě nakrčil obočí.
„Jinak, ty, Adryane, bys asi mohl pomáhat mámě a ty - ehm - jo, Maxi, ty bys mohl být s Adryanem, nebo pomáhat přímo mně, ono je to asi jedno, páč já mám asistentek třikrát tolik, co ségra,“„Která,“ ušklíbla se Saorise, která seděla na stole. Kate po ní hodila tužku.
„No Morgan to asi nebude,“
„Tvoje ségra je skvělá,“
„Už ani slovo o Saorise,“ zavrčel Adryan a Max protočil oči, ale dál pozoroval, jak po sobě Kate a Saorise hází tužky.
„A dost, teto Kate, dost,“ zasmála se brunetka. „Už půjdu, máma čeká,“
„Máma je tady?“ zeptal se Adryan a podíval se na svou sestru, která si sbírala věci.
„A kde by asi byla,“ odsekla jeho mladší sestra a Adryan protočil oči.
„Hej tak já asi pojedu domů,“ zamumlal černovlásek směrem ke svému kamarádovi. Ten přikývl. „Domů trefíš?“
„Ježíši, tak mu můžu nechat vystavit auto, ne?“ zamumlala Kate, když si sedla do svého křesla.
„On to zvládne,“ zašklebil se na Maxe. „A přestaň mi očumovat sestru, laskavě. Ahoj, teto,“ dodal a zašklebil se na Kate.
Ta po něm ještě hodila tužku.
„Nashledanou, paní Starková,“
„Jsem slečna, ještě pořád,“ protočila oči a Max se začervenal a hned se opravil. Pak rychle utekl.
Kate si povzdechla. A zase tu byla sama. Otevřela si notebook a pokračovala v rozdělané práci.
Byla zabraná do práce, když někdo zaťukal.
„Teď ne,“ ozvala se, ale ten někdo přesto vstoupil. „Řekla jsem, teď ne!“ zvýšila hlas a podívala se na svého přítele, který se rozvalil na židli naproti ní.
„Zlato, něco na něj mám,“
***
Bylo to už dlouho, co Kate na sobě měla oblek Omegy. Hodně dlouho.
Seděla na střeše, vedle SpiderMana a snažila se nějak upravit oblek.
„Sakra práce, já se nemůžu ani hnout v tom blbým oblekem,“ zavrčela a nasadila si masku na obličej, aby jí nikdo neodhalil.
ČTEŠ
Láska v pavučině 2|SpiderMan✅
Fiksi PenggemarPátý díl „Miluji dělat věci, které cenzoři neschválili," Spolupráce s @hurricane___katie Doporučujeme přečíst předchozí díly