Byly to už tři měsíce, kdy Kate a Peter byli šťastně svoji už tři měsíce. Felicia před pár dny porodila krásnou zdravou holčičku Emily a trošku se s ní začala stranit společnosti. Peter neměl tolik práce, protože i Harry zvolnil. Chtěl být každou volnou chvíli u Felicii a své malé holčičky.
„Koukej na tu Emily," vrazil Peter telefon před Katein obličej. Na displeji viděla fotku, kterou mu před pár minutami poslal Harry.
Kate pokrčila rameny a telefon posunula. Potřebovala se soustředit na prezentaci.
Peter se na ní zmateně podíval. „Tobě nepřijde roztomilá?" zeptal se skoro až uraženě.
Kate si povzdechla. „Petere, já tady dělám docela důležitou prezentaci, takže -"
„Ty nechceš děti?" zeptal se zmateně.
„Petere, jsme mladý, když jsme byli na střední, Kate měla dva prcky a mně osobně přišli Adryan a Saorise dost otravný," protáhla a ušklíbla se.
„Ale noták," zamumlal Peter a položil jí ruku na bříško. „Ty nechceš, aby tady rostl úžasný chlapeček?"
Kate ho probodla pohledem. „Dej tu packu pryč," zavrčela a raději svou packu dal pryč. „A navíc... já bych chtěla holčičku," zamumlala.
Peter se rozzářil. „Takže nad dětma uvažuješ," vyjekl a usmál se jak měsíček na hnoji.
Kate protočila oči. „Pete, každá holka, co chce děti nad nima někdy uvažuje. Ano, chci je... jenom ne teď,"
„Proč ne?"
„Kdo se asi bude starat o firmu?" protočila oči a připsala pár bodů do své, jako vždy skvělé prezentace.
„Pepper a Kate?" prohlásil, jako by to byla ta nejjasnější věc, co může existovat.
„Jasně, Kate je v jednom kuse v háji, protože se stará o tři mimina a -"
„O tři?" zamračil se zmateně. Marně si snažil vzpomenout, kdy jeho švagrová porodila třetí dítě.
Kate se uchechtla. „Ano, o tři... Adryan, Saorise a Loki?" vyprskla smíchy.
„Ale Loki je – ahá, taky takový miminko,"
„Jo... no a Pepper má Morgan a teď svatá trojce – Morgan, Saorise i Adryan si někoho našli a to znamená, že se Pepper i Kate starají o dvakrát tolik dětí. To chceš?"
„Bylo by to úžasný," vyjekl Peter. „Ještě kdybychom jí, nebo jeho seznámili s malou Emily a možná i s -"
„Ne, s dítětem MJ fakticky ne," zamračila se a zkřížila ruce na prsou.
„Tak ne, ale to nevadí... prostě by to bylo fajn, víš? To dítě by se mělo fajn... Velká rodina a v celý rodině ty nejlepší lidi,"
„A Petere, uvědomuješ si, že by to dítě mohlo zdědit naše schopnosti?"
Peter se na chvíli zarazil a zamyslel se. „A nemyslíš si, že by bylo kouzelný, kdybys malýho sundávala ze stropu, když by visel hlavou dolů a pak by rozbil střechu?"
„Skvělý, fakt," zamumlala ironicky. „Ale stejně Petere, není to brzo? A navíc... léto je za dveřma a já si chci udržet svojí skvělou figuru,"
„Kate taky mělo Adryho v našem věku. A vypadat skvěle můžeš i s bříškem," zamumlal a obvinul jí ruku okolo pasu.
„Jenomže, jestli si dobře vzpomínám," zamumlala a dostava se z jeho sevření. „Adryan vzniknul po dvou a půl ročním odloučení, a ještě v opilosti a nechodili spolu a myslím, že Saorise byla po usmiřovacím sexu, protože u nich, jak víš je to docela Itálie, ale potom - "
„Vy si s Kate vážně říkáte všechno," zamumlal a Kate s úšklebkem přikývla. „Podrobností mě ušetři, laskavě," zaksichtil se a Kate vyprskla smíchy.
***
„Víš, že Peter chce dítě?" zamumlal Loki od knížek a podíval se na svou vařící manželku.
„Jo," zamumlala Kate a strčila pekáč do trouby.
„Fakt? A jak to víš?" zeptal se zmateně. Kate se ušklíbla a mlčela. Z lednice vytáhla víno a snažila se ho otevřít. „A kdy ti to stihla říct, když mi Peter před chvíli volal, že tohle téma načne?" zeptal se aKate se lekla. Z gauče se přemístil za její záda.
„Panenko skákavá, chodíš jako smrt, Loki," vyjekla a chytla se za srdce.
Loki se ušklíbl a objal jí. „Zlato, smrt je moje nevlastní sestra, kterou jsme s Thorem asi zabili," zamumlal a Kate protočila oči. „Tak jak to víš?"
„Kate mi to před pár minutama napsala," odpověděla. „Říkáme si všechno," pokrčila rameny.
„Všechno?" ujistil se Loki.
„Ano," přikývla a podívala se na hodiny.
„Jakože úplně všechno?" ujistil se znovu.
„Ano, Loki, jakože všechno, úplně všechno. Kate mi taky říká všechno," pokrčila rameny.
„Aha," zamumlal Loki a opřel se o linku a pozoroval brunetku. „Takže jsi jí řekla i o tý rozbitý skleněný Eiffelovce?" ušklíbl se, když viděl, jak rychle se na něj podívala.
„To se nikdy nestalo, rozumíš?" zavrčela na něj.
„Jo? Takže nikdy jsme si neudělali hezkej večer u nich v bytě, když byli na líbánkách a náhodou jsme to nesrazili?" ušklíbl se chytil jí za boky.
„Stal, ale ne pro ně," zaculila se a Loki jí políbil.
***
„Kate, potřebuju tě," zamumlala brunetka, když ke Kate Parkerové vtrhla do kanceláře. K jejímu štěstí tam měla jednání.
„Nepočká to?" zeptala se blondýnka. „Katie, mám tu docela důležitý jednání," prohlásila.
Manželka boha se zatvářila zoufale. „Prosím, červenej poplach," zamumlala a druhá Kate vystřelila ze židle. Zpanikařila, uklonila se mužům, se kterými měla jednání a utekli spolu na záchody.
„Máš test?" zeptala se jí biologická dcera Tonyho Starka.
„Ne, musíme ho dojet koupit," povzdechla si druhá Kate a paní Parkerová zaklela. „Řídím já, protože se mnou je to bezpečnější," rozhodla a bloncka protočila oči. Tak možná neřídila úplně nejlíp, ale štvalo jí, že jí to každý dával sežrat. „No tak jedem,"
Obě tedy nasedly do auta a ze Stark Toweru se snažily dojet do nějaké skryté drogerie, aby je nenachytali paparazzi. Jenže vždy se zakecaly a tak drogerii minuly. Konečně jim to ale vyšlo s tím, že Kate zaparkovala někde v temnější části Čínské čtvrti. Vystoupily a vstoupily spolu dovnitř, kde koupily pár balíčků těhotenských testů. Nasedly zpátky do auta jely zpátky do Stark Toweru a obě se zamkly vedle sebe na záchodech.
„Pro jistotu taky jeden zkusím," prohlásila Peterova manželka. „Může to bejt nějakej šunt z Číny," snažila se odlehčit situaci.
Druhá Kate přikývla a obě si zalezly na záchod. „Už jseš?" zeptala se jí brunetka.
„Ne," odsekla blonďatá Kate. „Nějak se mi nechce čůrat," povzdechla si. „Pustím písničky," rozhodla.
Po chvíli obě vyšly ze záchodu a v rukou držely jeden těhotenský test. „Teď musíš chvilku počkat," prohlásila matka dvou dětí. „Jsi nervózní? Klepeš se," dodala, když si všimla, že je nějaká bledá.
„No jen, že jsme se včera bavili o těch dětech, že jo, a je to takový zvláštní,"
„Nic to není. A buď v klidu," usmála se na ní. „Jsme tu kvůli mně, pokud vím,"
„Jo, já vím, ale -"
„Nejsem těhotná!" vyjekla Kate Laufeysonová a objala svou zaraženou sestru. „Co je?" zeptala se jí, když si všimla, že je nějaká divná. Druhá Kate jen ukázala na proužek a tvářila se jak na pohřbu. Brunetka po ní mrskla další dva testy a poslala jí na záchod.
ČTEŠ
Láska v pavučině 2|SpiderMan✅
FanficPátý díl „Miluji dělat věci, které cenzoři neschválili," Spolupráce s @hurricane___katie Doporučujeme přečíst předchozí díly