Arkan'dan :
Alya ile kendime kahve almak için sıraya girmiştim. Aldığım kahvelerle sıradan çıkıp alyanın oturduğu masaya ilerleyip yanına oturup kahveyi önüne koyup karşısına oturdum. Hafif bir tebessümle teşekkür edip kahvesinden yudum aldı. " Alya hanım artık anlatacak mısınız" diye sorduğumda anlamadığını belli eden bir surat ifadesiyle "Neyi" " Sence alya" omuz silkip " Bilmiyorum neyden bahsettiğini" dediğimde kaşlarımı çatıp gözlerine bakmaya başladım. Oflayıp bakışlarını kaçırdı. "Birini seviyorum" dediğin de kalbimde oluşan sızıya anlam veremeyerek kaşlarımı çattım. Bana bakmasıyla " Ee ne güzel işte " dediğimde gözleri dolmuştu " Güzel güzel de sevgilisi var be arkan" dediğinde gözlerim kaçırdım. Nedense kendimi suçlu hissetmiştim. Sevgilim olmasına rağmen beni seven var mıydı bilmiyordum. Tabii gizli numara dışında. Ciddi mi değil mi hala anlamış değildim.
" Ee ne olacak " dediğimde bana baktığında gözlerinin dolduğunu gördüm. Alya öyle bakınca istemsizce benim de gözlerim dolmuştu. " Bilmiyorum vaz geçeğim zor olacak zaten beni gördüğü de yok" dediğinde konuşacakken " Kapatalım mı konuyu" dediğinde başımla onayladım. Biraz sessiz oturduktan sonra bana yazan anonimi anlatmaya karar verdim. " Alya ben sana bir şey anlatacağım" dediğimde bana dikkatle bakmaya başladı " Dinliyorum" " Bir kaç haftadır bana özel numaradan yazan biri var " dediğimde kaşlarını çattı " Kim " dediğinde omuz silktim " Bilmiyorum aslında numarası gözüküyor istesem bulurum" " Niye bulmuyorsun peki" dediğinde gülüyordu " Kendisi karşıma çıksın diye bekliyorum ve üstelik annemi biliyor" " Nasıl yani " " Annemin organ nakli olduğunu" " Oha nereden duymuş" " Bilmiyorum bana dediği tek şey benden duymuş olması" kaşlarını çattı " Garip hem de baya" dediğinde onu onayladım " Ve bir şey daha var " dediğim de başıyla onayladı " Şebnem den ayrılmayı planlıyorum " dediğimde sanki gözlerinde bir ışıltı geçmişti " Neden" " Neden mi " güldüm " Biz yalnızken başka yanımızda birileri varken çok başka hatta yokmuşum gibi davranıyor" " Mala bak hele" dediğin de güldüm " Bugün konuşacağım " " En iyisini yapıyorsun dediğinde onayladım. Biraz daha sohbet ettikten sonra girmemiz gereken derslere girmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sapığım[Anomin Serisi-1]
Teen FictionAnomin: Çooooook tatlısın Anomin: guzelsin $ekerci mi baban senin Anomin:Yerim lan seni Anomin:Boşuna etrafına bakma bulamazsın beni bebeq