Öncelikle okuyan herkese merhaba. Neredeyse bir yıl sayılacak kadar zaman dilimi boyunca bölüm yazmadım. Muhteşem değil biliyorum. Lise zamanı yazmaya başlamıştım. Bir oy ya da bir yorum zor olmamalı. Bu beni üzdü ve motivem oldukça düştü :"). Hesaptan çıkmıştım hatta.
@MeryemEman7 'nin birkaç gün önce yapmış olduğu yorumları gördüm. O kadar mutlu oldum ki bütün gün boyunca sırıttım :) Ona tekrardan teşekkür ederim. Yeni bölüm ne zaman gelir kestiremiyorum ama iki hafta sonra sınavlarım var büyük ihtimal ondan sonra gelir ya da müsait olduğum bir an yazıp atarım diye düşünüyorum. Zaten birkaç bölüm sonra final yapmayı planlıyorum :") .
Bu arada 2 bin Alya ve Arkan 2 bin olmuş hatta geçmiş. Teşekkür ederim 💜
-
Alya'dan
Sıkıntıyla bir iç çekip saatlerdir kafamı yorup okumaya çalıştığım kitabı kenara bıraktım. Saate bakmak için telefonumu elime aldığımda ana ekranda Arkan ile çekinmiş olduğum fotoğrafı görünce gözlerim dolmuştu. Bir hafta olmuş Arkan ile yüzleşmiştim. Okulda ne zaman göz göze gelsek hemen gözlerini kaçırıyor, ne zaman aynı ortamda bulunsak yolunu değiştiriyordu. Yaptığım doğru değildi biliyorum ama başka ne şekilde ulaşabileceğimi bilmiyordum. Whatsappa girip sınıf grubuna bakmak için girdiğim de Arkan'dan mesaj gelmişti. Bakmak istemesem de merakıma yenik düşüp tıkladım.
Arkan : Alya müsaitsen aşağı iner misin?
Kaşlarımı çattım. Saat gece yarısını çoktan geçmişti.
Alya: Bu saatte burada ne işin var Arkan? Ne oldu birden benle konuşma kararın aldın?
Arkan: Geldim işte. Lütfen Alya. Önemli.
Alya : Tamam beş dakikaya geliyorum.
Arkan: Tamam bekliyorum.
Görüldü atmadan çıkmış, odam da bulunan boy aynasının karşısına geçip kendimi süzmeye başladığımda siyah üstünde desenler olan bir tişört altımda ise siyah kırmızı kareli pijamam vardı. Üstümü değişmeden dağılmış sarı saçlarımı topuz yaptıktan sonra telefonumu alıp odamdan çıktım. Sessiz adımlarla kapıya ilerleyip montumu üstüme geçirdikten sonra kapıdaki anahtarı alıp evden çıktım.
Asansöre binip indikten sonra apartmandan çıkıp yürümeye başlarken kalbimin atışının şiddetlendiğini fark ettim. Acaba önemli olan neydi. Sitenin kapısına yürürken arabasına yaslanmış Arkan'ı görünce yutkunmadan edememiştim. Çok özlemiştim. Sımsıkı sarılasım vardı. Beni görünce yaslandığı arabadan ayrılmıştı.
"Burada ne işin var Arkan? Sen bu saatte uyuyor olurdun genelde." derken sesim istemsizce sert çıkmıştı. Dediğim şeyle başıyla onaylamıştı. Dudaklarını yaladıktan sonra konuşmaya başladı. "Alya ben seni rüyamda gördüm." dediğinde suratına bakmaya başlamıştım. "Gidiyordun. Sana yaklaşmaya çalıştıkça senden uzaklaşıyordum. Uyanınca seni kaybettiğimi düşünce kalbimde bir sızı oldu. Seni kaybedemem Alya." dediğinde yalandan histerik bir şekilde güldüm. "Yani Arkan. Hangi sonuca ulaşmamış gerekiyor?" dediğimde gözlerini gözlerime dikip "Seni seviyorum Alya." dediğinde şok olmuştum.
Bir süre sonra kendime gelip başımı sağ sola salladım. "Gördüğün bir rüyadan beni sevdiğini mi çıkardın Arkan?" dememle kaşlarını çatmıştı. "İnanmıyor musun?" demesiyle bu sefer kaşlarımı çatan ben olmuştum. Bakmaktan bıkmadığım ve bıkmayacağım gözlerine , gözlerimi diktim. "İnanmıyorum tabii ki Arkan. Bir rüya görüyorsun , beni kaybettiğini düşünüyorsun ve beni bu saate aşağı çağırıp sevdiğini söylüyorsun?" dediğimde derin bir nefes aldığını işittim. "Bak evet biraz saçma gelebilir ama ben seni kaybetmek istemiyorum Alya." derken birkaç adım atıp dibime elmiş, ellerimi tutmuştu. Kalbim patlayacaktı sanki. "Ben seni gerçekten kaybetmek istemiyorum Alya. Seni gerçekten seviyorum. Bir haftadır bütün düşüncelerim karman çorman halde. Babamla konuştum akşam. O konuşma kafamda tekrarlanınca anladım seni sevdiğimi. Babam gibi kötü bir şekilde anlayabilirdim ki Allah korusun." dediğinde yutkundum "Kötü bir şekilde anlamak aksine , bir rüya yardımcı oldu." dediğinde dudaklarımı yaladım. "Tamam inandır o zaman." dediğimde sesim titrek bir şekilde çıkmıştı. Arkan beni kendine çekip sarılmasıyla yüzüm boynuna gelmişti. Burnuma o güzel kokusu gelince gözlerim kapanmıştı. Kollarımı bende Arkan'a sardım. Bir süre sarılı kaldıktan sonra Arkan saçlarımdan öpüp beni kendinden uzaklaştırmıştı. Ellerini yanaklarıma yerleştirirken baş parmakları ile yanaklarımı okşuyordu. Daha fazla bu yakınlığa dayanamayıp şıp diye düşecektim şimdi. "Sana söz veriyorum seni inandıracağım." dediğinde başımı salladım. "İnandır." dediğimde gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sapığım[Anomin Serisi-1]
Novela JuvenilAnomin: Çooooook tatlısın Anomin: guzelsin $ekerci mi baban senin Anomin:Yerim lan seni Anomin:Boşuna etrafına bakma bulamazsın beni bebeq