Hidegre váltott az idő, egyre rövidebbek lettek a nappalok. Eliza szívét viszont fűtötte a szerelem. Nem számolt be Mr. Bedford látogatásáról senkinek sem, csupán Mrs. Stonenak írt levelében. Egyedül benne bizott, hogy megértené. A sutherland lányokat túl prűdnek érezte, de egy férjes asszony, egész más téma.
De nem csak Elizának hozott szerelmet az ősz, hanem Gracenek is, Mr. Bitter ünnepélyes keretek között megkérte a kezét és Grace igent mondott. Eliza roppantul örült a hírnek. Kedves barátnője már másnap ellátogatott Moonwillbe és nem sokkal utána édesanyja is megérkezett.
Mesélj el mindent, Grace. - lelkesedett Eliza ahogy helyet foglaltak a hallban, kicsit távolabb Lady Garciától és Mrs. Sutherlandtól.
Oh, hol is kezdjem. - pirult el Grace, legszebb ünnepi ruháját viselte, egy apró virágmintás rózsaszín darabot. Vállára kendőt terített, hogy megvédje a hidegtől. - Ugye meséltem már, hogy Mr. Bitter gyakorta látogatott el hozzánk. A legmesszemenőkig nem számítottam semmire sem, abban egyeztünk meg hogy felolvasunk egymásnak a kedvenc könyvünkből. Először semleges párbeszédeket olvastunk fel, majd Thomas egy szerelmi vallomást kezdett el szavalni. Ámuldoztam is, hogy milyen szerencsés a könyvben szereplő lány, mikor rám nézett és közölte, hogy ezek a szavak nekem szóltak. Azt se tudtam mit feleljek erre úgy meglepődtem. Affelől kétségem se volt hogy igent mondok. Olyan romantikus volt. - olvadozott Grace.
Ez igazán csodálatos. - lelkendezett Eliza. - Nem is gondoltam, hogy Mr. Bitter ilyen romantikus.
Szavamra mondom én is nagyon meglepődtem. De egy álmom vált ezzel valóra. Még sosem voltam ilyen boldog életemben.
És tervezitek már az esküvőt is? - érdeklődött Eliza.
Tavaszra szeretnénk megtartani, de ez még lehet hogy változik. - gondolkodott el Eliza. - Meg is kell még szerveznünk. Már előre aggódom miatta.
Majd segítek Grace, te leszel a legszebb menyasszony egész Knighthillben.
Olyan jó vagy hozzám Eliza. - nézett hálás tekintettel barátnőjére Grace.
Közben Eliza a szíve mélyén abban reménykedett, hogy mire Grace esküvőjét megtartják, addigra az ő kezét is megkéri Mr. Bedford.
ESTÁS LEYENDO
Elizabeth Garcia
RomanceElizabeth Garciának fiatal kora ellenére komoly veszteséget kellett elszenvednie. Szülei még egész kicsi korában elvesztette. Lady Garcia az eddig Londonban élő nagymamája azonnal Moonwill birtokra utazott hogy gondját viselje a kis Elizának. Szülő...