1. Kapitola

476 29 4
                                    

Rok 1981

„Sice jsem tě mohla nechat u tety Cissy, ale ona o tobě zatím neví, takže si tě nechám u těhle špinavých mudlů..., ale neboj se, zlatíčko, hned jak si vyřídím svoje věci, tak se pro tebe vrátím, to ti slibuju," pronesla šeptem kudrnatá černovlasá žena, která je mimochodem čarodějka a ještě k tomu čistokrevná.

Svoje černé oči měla upřené do stejně černých očí malé novorozené holčičky.

„Nemusíš se bát, moje Meisso, budu hned zpátky," šeptala dál, zatímco stála před dveřmi jakéhosi menšího anglického domku.

Povzdechla si, pohladila svoji malou holčičku po maličké tvářičce skrčeným ukazováčkem a poté se podívala na dveře, před kterými stála.

Pryč byl její láskyplný pohled nebo jakákoliv emoce. Její tvář byla chladná, připomínající kamennou masku.

Zazvonila na zvonek a čekala. Po chvíli ji otevřela mladá žena, které znervózněla jakmile si přejela kudrnatou ženu pohledem.

„Potřebujete něco?" zeptala se nesměle a černovlasá čarodějka nakrčila znechuceně nos. Nechtělo se ji nechávat její holčičku u mudlů, ale také se ji nechtělo narychlo své sestře vysvětlovat, že má dceru.

Přejela si mudlovskou ženu pohledem a pak ji vrazila do náruče svoji dceru, přesto to udělala jemně, jelikož malička Meissa byla jediná osoba, ke které byla schopná cítit nějaké emoce.

Samozřejmě že jí záleželo na její blonďaté sestře, ale tohle malé stvoření, jí tak moc podobné, v ní probouzelo city, které v životě necítila.

Mudlovská žena se překvapeně podívala na holčičku v její náruči a pak se zmateně podívala na ženu, o které vůbec netušila, že je čarodějka. Chtěla se jí zeptat co to má znamenat, už otevírala pusu, ale nestihla to.

Čarodějka totiž vytáhla svou hůlku a namířila ji na mudlovskou ženu.

Imperio," šeptla a ušklíbla se když žena odešla do domu s její dcerou, jakoby byla její vlastní.

Doufala, že tahle krátká doba u mudlů její dceru nějak nepoznamená, a taky doufala, že její akce, kvůli které musela svoji malou holčičku nechat tady, se moc neprotáhne a bude úspěšná.

Netušila však, že její pokus o najití svého Pána nevyjde a ještě k tomu se pro svou malou Meissu nevrátí.

******************************************

První kapitola, snad vás oslovila

Ani nevím, jak mě tahle fanfikce napadla, ale vím, že jsem začátek hodněkrát předělávala.

Jméno MEISSA jsem vybírala hrozně hlouho.
Chtěla jsem se řídit tradicí Blacků, takže Bellina dcera se musela jmenovat po hvězně.

Projížděla jsem seznamy hvězd a souhvězdí pořád dokola, no a pak jsem narazila na Meissu. Když jsem zjistila, že je to hvězda hned vedle hvězdy Bellatrix, měla jsem vybráno.😂

Nahoře máte obrázek souhvězdí Orion, kde je vyznačené, kde přesně Meissa a Bellatrix v souhvězdí leží.

Každý komentář s názorem, výtkami, čímkoli, potěší.❤️

Meissa | hpKde žijí příběhy. Začni objevovat