Rok 1896, 10. prosinec
Bellatrix si dala načas, musela toho Meisse hodně vysvětlit. Usídlily se v jednom starém domě, ve kterém nikdo nebydlel, a pobývaly tam sedm dní.
„Dnes už půjdeme domů?" otázala se Meissa.
„Ano, musím se vrátit, pán mě bude hledat," odpověděla ji Bellatrix.
„Takže v tom domě, bydlí i on? A nesmím říkat jeho jméno?" zeptala se Meissa.
„Ano, zajisté tě bude chtít vidět, oslovuj ho jedině pane," poučila ji Bella.
„A budu potřebovat hůlku? Dokážu kouzlit i bez ní," řekla černovláska, rozevřela dlaň, na které se ji ihned objevil plamínek, a nastavila ji před matku.
Bella na ni koukala užasle a s pýchou.
„Jsi dokonalá," zašeptala a v černých očích ji jiskřilo. Cítila něco co už dlouho ne, naposledy ten den, kdy Meissu viděla naposledy. Bylo to zvláštní, netušila že by se mohla o někoho tak moc starat. Dokonce si uvědomovala, že nechce, aby ji Pán zla poznal. Nechtěla, aby ji přijal mezi smrtijedy a přivlastnil si ji. Tyhle myšlenky ale zaplašila hluboko do mysli.
Meissa se šťastně usmála, její matka si ji našla a ona konečně našla smysl života.
„Musíme ti sehnat něco lepšího na sebe," řekla Bellatrix a kriticky si měřila její oblečení, „v tomhle vypadáš jak mudla," ohrnula znechuceně nos, ale když Meisse pohlédla do obličeje, tak se usmála.
„Dobře," přikývla Meissa.
„Chceš zažít nějakou zábavu?" zeptala se ji matka s šíleným úsměvem a jiskrami v očích, kterých by se ostatní zalekly, ale ona ne.
„Vždycky," zašklebila se Meissa. Bellatrix jí úšklebek oplatila a chytla ji za ruku, aby je mohla přemístit.
„Vítej v Příčné ulici, drahoušku," zachechtala se Bellatrix, když se objevily v kouzelnické obchodní ulici.
„Musíme si pospíšit, za chvíli tu určitě budou bystrozorové a mého pána by nepotěšilo, kdyby mě chytli, pokud by to ta špína krvezrádcká svedla," řekla Bella a za ruku vedla svou dceru ulicí.
„Tady?" otázala se Meissa s ďábelským úsměvem před obchodem, kde se její matka zastavila. Zatím si jich nikdo nevšiml..., to se ale mělo brzo změnit.
„Ano," přikývla Bella s zákeřným úsměvem a pokynula dceři, aby vešla první.
Černovlasá dívka naklonila hlavu na stranu a pak po dveřích od obchodu mrštila ohnivou kouli. Rázně vešla do obchodu se svou matkou hned v závěsu.
„Dobrý den!" zvolala Meissa nadšeně. Prodavačka se vyděšeně schovávala za skříní a když si všimla Bellatrix hlasitě vyjekla.
Bella prodavačku odzbrojila a pak si ji vzala do parády Meissa.
„Nebojte se, jen jsem si přišla pro šaty," usmála se Meissa.
„Prosím, neubližujte mi," klepala se prodavačka strachy.
„Ale co to povídáte, ublížit vám? Já?" zachechtala se Meissa a z dlaně vypustila ohnivý provaz, který omotal prodavačku a dost bolestivě ji spálil.
Prodavačka brečela a prosila, ale Meissa ji nechala svázanou jejím ohněm a vydala se porozhlédnout po obchůdku.
Bella ji pozorovala s obrovskou hrdostí v očích, cítila se tak pyšně. Její dcera je tak mocná...
ČTEŠ
Meissa | hp
FanfictionPOZASTAVENO * * * Nikdy pořádně nezapadla, ale po nějaké době jí to už bylo jedno. Nepatřila tam, věděla to. Jejím jediným posláním se stalo nalezení její rodiny, byla odhodlaná pro to udělat naprosto cokoliv. Byla odhodlaná najít místo, kam by pa...