Time skip; 3 miesiące później (uznajmy że jest Grudzień)
Skye
Od tych wydarzeń minęły 3 miesiące. Czuję się już dobrze i uczestniczę w misjach. Psi patrol w końcu zaczął normalnie funkcjonować. Również jutro będą Święta. Od samego rana trwają pracę przygotowawcze. Ja, Chase, Rocky i Marshall byliśmy odpowiedzialni za ustrojenie choinki. Zuma i Rubble byli odpowiedzialni za wystrojenie bazy, a Everest i Tracker za ozdobienie podwórka. Ryder, Jacke i Carlos ogarniali jedzenie. Everest i Tracker przyszli do nas.
- Jak wam idzie?- spytała Everest
- Już prawie kończymy- odpowiedział Marshall
- To świetnie- odparł Tracker
- No i skończone!- powiedziałam z radością
- Może chodźmy zobaczyć jak radzą sobie inni?- zaproponował Chase
- Świetny pomysł- powiedział Rocky i poszliśmy
- Zuma, Rubble jak wam idzie?- spytał Marshall
- Przydałaby się mała pomoc- powiedziała Zuma
- Jasne pomożemy- powiedzieliśmy chórem
- Supi!Time skip; dzień wigilii
To już dzisiaj. Jako że była już 18 to zaczęliśmy składać życzenia i dzielić się opłatkiem( nie wiem jak to zrobili). Po czym zasiedliśmy do pięknie udekorowanego stołu. W tle leciały jakieś kolędy. W końcu nadszedł czas na prezenty. Każdy coś przygotował dla każdego.( autorka jest zbyt leniwa żeby opisywać co dostali). Do późna rozmawialiśmy i spędziliśmy ten czas w miłej atmosferze. Około 23 poszliśmy spać.
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
Rozdział krótki, ponieważ nie miałam pomysłu na niego i jest tak naprawdę pisany na spontanie. Chciałam żeby chociaż coś pojawiło z okazji świąt. Mam nadzieję że się spodoba. Pomimo że jest krótki.
Życzę wam wszystkiego najlepszego z okazji Świąt. Dużo szczęścia, zdrowia i żebyście uważali na siebie. Życzę wam również szczęśliwego nowego roku. Ten rozdział został napisany dla was czytelników jako prezent odemnie . Dziękuję za 2,3 K odczytów, 43 gwiazdek i 39 komentarzy. Nigdy nie sądziłam, że książka napisana dla beki osiągnie taki sukces (dla mnie). Jeszcze raz dziękuję za wszystko.
CZYTASZ
Skye i jej historia / psi patrol |Zakończone|
Короткі історіїWszystko było jak zwykle , lecz pewnego dnia zjawił się gość . Sorry za cringe jaki dostaniecie. Nie będę tego poprawiać, ponieważ będę mieć dzięki temu wspomnienia, kiedy zaczynałam pisać na tej platformie.